דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן רכישת דירות חדשות בתל אביב
רכישת דירות חדשות בתל אביב
johnirace 25/07/12 |  צפיות: 3057

אנשים אשר לא מבינים יותר מדי בנדלן עושים את הקישור המתבקש - חדש יותר הוא בהכרח גם יקר יותר. עם זאת, מצב השוק בתל אביב הוא כזה שנוצר מצב בו לעיתים משתלם יותר לקנות דירות חדשות בתל אביב מדירות ישנות.

ידוע כי מחירי שוק הנדלן בתל אביב הם גבוהים מבכל שאר המדינה שכן הביקוש להם גבוה יותר. תל אביב עדיין מציעה מבחר גדול של מקומות עבודה והזדמנויות כלכליות ותרבותיות, וכנראה שמצב זה יישמר לפחות לשנים הבאות. המחירים הגבוהים ביותר הם במרכז העיר, שם ממוקמים בניינים ישנים יותר. בעלי הדירות מודעים לביקוש הרב, ביחוד של דירות גדולות בעלות ארבעה וחמישה חדרים (אין ספק שבבניינים הישנים הדירות היו גדולות יותר) ולכן פעמים רבות הם יציעו את הדירה למכירה במחיר של דירה חדשה ואפילו לא ישקיעו בשיפוצה. לא תמיד התשתיות בדירות הישנות הן טובות וגם אם תמצאו דירה במחיר נמוך יחסית, תצטרכו אחר כך להשקיע הון בשיפוץ ובתשתיות.

לעומת זאת, דירות חדשות בתל אביב נבנות בסטנדרטים מודרניים. הן אולי פעמים רבות אינן כה מרווחות כמו בדירות הישנות וזאת מטעמים פונקציונאליים, אולם הן מעוצבות בקפידה באופן שמכפר על כך, והתשתית היא חדשה. בדירות חדשות בתל אביב לא תמצאו דירות מחולקות או שהיו מחולקות לתקופה, לא תמצאו כל מיני "פטנטים" של בעל הבית כמו סגירת חללים ושאר אילתורים.

מבחר של דירות חדשות בתל אביב נבנות באיזורים שנמצאים בפיתוח והביקוש אליהן עדיין אינו רב כמו במרכז ובצפון. בשכונות רבות כמו שכונת התקווה, שכונת שפירא ויד אליהו, כמו גם נווה שרת והדר יוסף, ניתן למצוא פרוייקטים בבנייה המציעים דירות חדשות בתל אביב במחירים שפויים יותר. בנוסף להזדמנות לגור בתל אביב, זוהי גם הזדמנות להשקעה ארוכת טווח. בעוד הזליגה מהמרכז נמשכת ופיתוח שכונות הפריפריה, אין ספק כי איזורים אלה יתחזקו מאוד בעתיד וערך הדירות יעלה.

לסיום, יש לעשות סקר שוק מקיף ולבדוק את כל האופציות, תוך חשיבה על העתיד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 johnirace


 


מאמרים נוספים מאת johnirace
 
רכישת דירות חדשות בתל אביב
25/07/12 | נדל"ן
מי מאיתנו שרוצה או חייב לגור בעיר, פעמים רבות נרתע מלחפש דירות חדשות בתל אביב. אך לעיתים משתלם לקנות דירה חדשה מישנה.

רכבי 4*4
23/07/12 | רכב
רכבי 4*4 נכנסו די בהצלחה לשוק הישראלי והפופולריות שלהם הולכת וגוברת. מהם בעצם רכבי 4*4 ומה היחודיות שלהם לעומת רכבים אחרים?

איך לא לפחד מ מתנות לחגים
מתנות לחגים פעמים רבות מכניסות אותנו ללחץ מיותר. הבה ונסתכל לעניין בעיניים וננסה להתמודד.

בתים להשכרה בהרצליה פיתוח
18/01/12 | נדל"ן
עניינים שיש להביא בחשבון כאשר מחפשים בתים להשכרה בהרצליה פיתוח, טיפים על האיזור ועל התיווך בהרצליה פיתוח.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI