דף הבית מחשבים וטכנולוגיה טלפונים סלולריים לעשות שיחות מארה"ב לישראל ולא לשלם בהגזמה
לעשות שיחות מארה"ב לישראל ולא לשלם בהגזמה
אריאל 29/07/12 |  צפיות: 11988


במשך זמן רב שיחות לארץ מכל ארץ בכל רחבי העולם היווה עניין לא זול ולא קל. נדרשנו לזמנים מדוייקים, לצמצם במשך הדיבור ולעיתים קרובות אפילו להשתדל ולצעוק בגלל איכות חיבור נמוכה מאוד. בימינו, ביצוע שיחות טלפון לארץ מכמעט כל ארץ בעולם כולו הינו דבר פשוט ומחיר השיחה ירד בצורה משמעותית. שינוי זה התקיים בזכות זוג גורמים בסיסיים: השתדרגות מעניינת וזריזה של התשתית ותחרות בין חברות טובה לצרכן בין הרבה ספקיות אמצעי תקשורת, אין יותר סינדיקט של ספקית סלולר יחידה. בימינו אפשר לעשות שיחות לארץ בכל מקום בעולם כולו, בכל שעה בלי פחד ממחירי ביצוע שיחה רמים באופן קיצוני ואינם הגיוניים.

תחרות מחירים בין ספקיות השירות

יחד עם ההחלטה של שר התקשורת מהזמן האחרון לפרק את השליטה הבלתי מעורערת של שלוש ספקיות השירות בשוק השיחות בשלמותו ולתת אפשרות לספקיות אחרות לאפשר את השירותים שלהן לצרכן, התחילה הפיכה בתחום התקשורת שמועילה במידה רבה מאוד לצרכן. המאבק של ספקיות השירות על הכיס של כל צרכן אפשרי הובילה להוזלה משמעותית בעולם ביצוע הטלפונים לחוץ לארץ וממדינות אחרות לישראל. ספקיות השיחות התחילו לייעל את שירותי הלקוחות, להביא עוד נציגי שירות, לשפץ את תשתיות התקשורת ועל אחת כמה וכמה לחרוד לרווחה של הצרכן האפשרי שלהן. עקב התהפוכה שצויינה בשוק הישראלי, שיחות מארה"ב לישראל לצורך הדוגמא הינן כבר מוצר נגיש באופן יחסי, פרקטי, יחד עם איכות שמע גבוהה בתמחור הוגן. כל ספקית סלולר מתחייבת להעניק מסלולים ותוכניות משתלמות לאזרח הקטן, כך שכל מה שנותר עבורנו הוא רק לבחור מה בדיוק הכי משתלם עבורנו.

מוצרי תקשורת סלולרית משלימים בחוץ-לארץ

חדירתם של גורמים רעננים לעולם השיחות המקומי משפרת משמעותית את המצב, על אחת כמה וכמה בשביל המשתמש הבסיסי. מלבד המחירים האפשריים, התווספו גם שירותים מיוחדים שנותנים אפשרות להיוותר בתקשורת קבועה אפילו אם נמצאים בחו"ל. מוצר כמו מספר טלפון ישראלי בחו"ל לצורך הדוגמא נותן אפשרות להיות זמין לשיחות - עם אותו מספר טלפון, ועתה אפילו במחיר שפוי. הפיתוח של מספר ישראלי בחול יוצר אפשרות לאזרחים ישראליים רבים מספור הנמצאים בתקשורת רציפה עם המשפחה להפסיק לדאוג בגלל משהו אחד לפחות ולהיות נגישים בכל זמן.
זאת ועוד, תושבי ישראל שטסים לחו"ל רואים שתחומי הנדידה של רשתות התקשורת מתרחבים, התשלום קטן והטיול נהיה מוצלח יותר - לא רואים עוד דרישות תשלום של מאות שקלים עבור קיום טלפונים כשיוצאים לחופשה, אלא מצויים תמחורים שעלותם עשרות שקלים בלבד ומציעים כיסוי מצויין.

עם מעט הערכות מוקדמת אפשר לטוס לנופש או לנסיעת ביזנס בחוץ לארץ עם חרדה אחת פתורה - כלל עניין השיחות חווה הפיכות ספורות בשנים האחרונות והוא גם מפותח וגם חסכוני במידה רבה יותר ממה שהיה פעם. אסור לפספס!

מידע נוסף על שיחות מארה"ב לישראל


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריאל


 


מאמרים נוספים מאת אריאל
 
תמונות מצחיקות - כל הצחוקים כל הזמן
מרגישים מעט מדוכדכים או משועממים? בא לכם להרים קצת את מצב הרוח, לחייך או אפילו ליפול מצחוק? לא סתם הפך המשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים" כה שגור. לא תאמינו מה תמונה אחת מקורית ומצחיקה יכולה לעשות.

משלוחי פרחים - מתנה נהדרת ליולדת
משלוחי פרחים הם מתנה נהדרת ליולדות, לנשים ביום האישה ולחוגגים ימי הולדת. השירות הנפוץ ביותר הוא שמתקשרים לחנויות שעושות משלוחי פרחים, מבררים לגבי עלויות וגדלים של הזרים, ומזמינים טלפונית.

לימודים אקדמאיים- לא לכל אחד
התואר ראשון מוענק לאלו שסיימו את תקופת הלימודים שלהם בהצלחה (בציון הנדרש), התואר מוענק בדרך כלל במסגרת לימודים שנמשכת לאורך שלוש שנים. יחד עם זאת- ישנם לימודים לתואר ראשון שנמשכים גם ארבע שנים ואף חמש שנים כמו במקרה של לימודי עיצוב ואדריכלות.

תואר שני- כל המידע המעודכן על לימודים מתקדמים
לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, עליכם להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.

תואר שני- כל המידע המעודכן על לימודים מתקדמים
לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, עליכם להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.

כל מה שרצית לדעת על לימודי שוק ההון
במהלך לימודי שוק ההון התלמידים בקורס זה רוכשים ידע עצום במקצוע הכלכלה, מנה"ע, החוק והמשפט והשיווק. ההתמחות בלימודים מגוונים בתחום הזה מתפקדת כנקודת מפתח לאנשים ששואפים להתקדם בעולם הזה והיות שכך הם מומלצים אף לאלו שכבר עובדים בתחום.

ההרשמה לפסיכומטרי דורשת בדיקה מעמיקה ויעילה
המודעות לציוני פסיכומטרי גבוהה מאוד כיום, משום כך, בכל עיר כמעט יהיה באפשרותכם למצוא כמה בתי ספר ללימוד פסיכומטרי, אך כיצד יש לבחור בניהם? ראשית לבחון את סגל המורים והאם יש להם ניסיון בלימודים מסוג זה.

הסמכה בלימודי משפטים לאקדמאיים
בעלי תואר אקדמי במקצועות שונים שמעניין אותם להגדיל את ידיעותיהם באופן שיהיה בו דברים גם מהעולם החוקי מסוגלים להתעניין במסלול אקדמי זה, שנועד לאנשים שכבר מחזיקים תואר אקדמי.

לעשות שיחות מארה"ב לישראל ולא לשלם בהגזמה
השתדרגות מעניינת וזריזה של התשתית ותחרות בין חברות טובה לצרכן בין הרבה ספקיות אמצעי תקשורת, אין יותר סינדיקט של ספקית סלולר יחידה. בימינו אפשר לעשות שיחות לארץ בכל מקום בעולם כולו, בכל שעה בלי פחד ממחירי ביצוע שיחה רמים באופן קיצוני ואינם הגיוניים.

שירות ענן מחשוב - רלוונטי עבור כל עסק
כדי שהלקוח לא יציב בבית העסק שלו שרת מחשב ממשי, בעל העסק קונה מוצרי שרתים ומשאבים של שרתים, כמו שמזמינים שירות מספקית אחרת, היא למעשה הספקית של מחשוב הענן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI