דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר כתיבה מאומנת
כתיבה מאומנת
ספיר קוסקי 09/08/12 |  צפיות: 4351

כתיבה יצירתית הינה כתיבה שבאה ללמד אותנו בעצם כיצד להעביר מן הידע שלנו לאחרים בדרכים הכי מקוריות שיכולות להיות. אדם שיש לו את הבסיס לכתיבה רעיונית מוצלחת וטובה המלווה בשפה גבוהה עד מאוד, יש לו את האופציה להתפתח ולהתמקצע בתחום על ידי כתיבה, רעיונאות ויצירתיות.

אדם הבוחר לעסוק ב קופירייטינג צריך לזכור כי עליו תמיד להפתיע ולהכניס חדשות בחיי הכתיבה שלו, להיות יותר גלוי ופחות צפוי, ככה הוא ימשוך קהל רחב של קונים וקוראים מכל המינים והסוגים. אדם סגור לא יוכל לעסוק במקצוע זה המצריך אופי חזק ופתוח המשרה אמינות בלב הקוראים שלו ונותן תחושה אני איתך באותה ההרגשה. אבל, אין צורך להרים ידיים גם אם אתה לא אחד כזה. אתה רשאי ללמוד קופירייטינג במוסדות ציבוריים לאקדמיה ופשוט לרכוש עבורך את הכלים הדרושים להתפתחות בדבר בהמשך הדרך. כאשר הכלים האלה יהיו בידיים שלך אתה מלך העולם ומה שנותר לך הוא רק לעניין בנושאים הנוגעים לקהל הרחב ולהפיץ כמה שיותר כתבי עת שלך.

הכתיבה שלך תזכה לתרועות כאשר אתה תאמין בעצמך ותהיה בעל ביטחון עצמי עילאי. כאשר התגובות הטובות יגיעו אתה תתמלא באושר אין סופי ואתה תראה שלא תוכל פשוט להפסיק לכתוב. כל רעיון מוביל לדרך חדשה ומופלאה וארוכת שנים. כתיבה יכולה להימשך יממה, מספר שעות ואפילו שנים רבות. לכן, חשוב לנהל את הזמן והחשיבה בצורה נכונה שלא תקלע למצב בו תמצא את עצמך בחודש ללא שום רעיון שייצא לאור ואז אנשים פשוט נוטים לשכוח. לכן חשוב להיות עקבי לאורך כל הדרך ולנסות כמה שפחות להשאיר פערים בשטח. אם אתה צריך אדם שיעזור לך לנהל את הדברים עבורך קח לך אדם שנמצא הרבה שנים בתחום והוא יעזור לך, ייתן לך קו למחשבה וככה העבודה הופכת לקלה יותר, זריזה יותר ואיכותית יותר ויותר. עם הזמן תלמד לעשות זאת לבד ולא תצטרך עזרה יותר, זה המקום אליו אתה צריך לשאוף ואין לחשוש מנפילות לעיתים, כי כל נפילה משמעותה להעלות אותנו למקום גובה יותר, שיהיה בהצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספיר קוסקי


 


מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי
 
מגמה בענף האירועים: השכרת דוכני מזון ושתייה
בענף האירועים מסתמנת כבר זמן מה מגמה בולטת, והיא השכרת דוכני מזון ושתייה. לא משנה מה האירוע, הדוכנים יקלו על כולם- עליכם ובעיקר על האורחים.

ייעוץ ארגוני – תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות
ייעוץ ארגוני, מסייע באמצעות הכלים שלו לעובדים ולמנהל להצליח. האבחון שיועץ ארגוני מבצע, דומים לאבחון של רופא..

מהו בית אבות טוב?
09/08/12 | גיל הזהב
בית אבות טוב הוא בית אבות שהקשישים מרגישים בו בנוח מתבטאים כיצד שרוצים ומרגישים כמעט כמו בבית, גם אם לא מדובר בסביבה הטבעית שלהם.

לאן הפסיכיאטרים מובילים אותנו?
אם לא ננסה לא נדע, טיפול בנפש שלנו חשוב מאוד, נפש בריאה בגוף בריא, חשוב לדעת כיצד לטפל ואצל מי.

כתיבה מאומנת
אנשים רבים רוצים להעביר את הידע שלהם בכתיבה לאחרים ולא יודעים כיצד לעשות זאת, לכן, בא הרעיון של הקופירייטינג - כתיבה רעיונית.

וילון מוסיף המון
08/08/12 | ריהוט
כאשר מעצבים את הבית חשוב לבחור וילון מתאים , לשמירת האחדות, החמימות של הבית ואחוות המשפחה כולה, וילון מוסיף המון.

גן שלנו מה נחמד הוא
08/08/12 | הורות
גן מוצלח הינו גן מלא משחקים וצעצועים מכל המינים ומכל הסוגים, למען העסקת הקטנטנים והעשרת הידע שלהם בעולם שלנו הגדולים.

בר מאובזר
אם אתם רוצים להפתיע באירוע שלכם, עשו זאת עם הדבר שהכי ישמח את האורחים שלכם. שתייה מכל טוב יכולה לעשות את העבודה כראוי.

אירוע פרוע
כאשר אנחנו חוגגים אירוע אנחנו רוצים שהוא יהיה הכי טוב משל כולם ולא שגרתי, משהו שידברו עליו גם אחרים שייגמר.

האתר שלי
אם יש ברשותי עסק מצליח, חשובה ביותר גם ההפצה שלו בערוצי התקשורת, והדרך הטובה והמהירה ביותר היא בניית אתר אינטרנט משלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI