דף הבית תיירות ונופש בתי מלון השוואת מלונות בירושלים : מלון דן ירושלים מול מלון ממילא ירושלים
השוואת מלונות בירושלים : מלון דן ירושלים מול מלון ממילא ירושלים
אבי 29/08/12 |  צפיות: 3092

העיר ירושלים נחשבת לאחד ממוקדי התיירות המבוקשים ביותר בארץ ובעולם. רבבות התיירים הפוקדים את העיר בכל ימות השנה מגיעים למטרות שונות כמו טיולים למטרות ביקור באתרים ההיסטוריים של העיר, טיולי בר מצווה ליהודים, טיולי עלייה לרגל למאמינים מדתות שונות, ביקור למטרות עסקים וכדומה. כעיר הבירה של ישראל משמשת ירושלים גם כמוקד לעריכת כנסים ופגישות עסקיות בעסקים בינלאומיים ונחשבת לאחד המוקדים המעניינים והרלוונטיים ביותר מבחינה עסקית.

מרבית התיירים ואנשי העסקים שמגיעים לירושלים מבקשים ליהנות מהחוויה המקסימלית של ביקור בעיר ולכן מבקשים ללון במיטב מלונות בירושלים שהעיר מציעה. המגוון הרחב של מלונות בירושלים מאפשר לתיירים הרבים לבחור במיקום המבוקש, ברמת המלון האיכותית והמתאימה להם ביותר ומעניק לתיירים מכל העולם או לאנשי עסקים מהארץ ומחו"ל חוויה איכותית ומיוחדת.

למי שמבקש ליהנות מהעיר ירושלים על כל המגוון שיש לה להציע מומלץ ללון באחד מהמלונות בעיר הממוקמים באזורים המבוקשים ומהווים גישה נוחה וקלה לכל האתרים התיירותיים או העסקיים הרלוונטיים. דוגמא לשניים מהמלונות האיכותיים בעיר ירושלים הם מלון דן ירושלים ובית מלון ממילא בירושלים המעניקים חוויית אירוח מיוחדת במינה. להלן השוואה בין שני מלונות בירושלים הנחשבים למובילים ביותר.

מלון ממילא ירושלים ממוקם במרכז המבוקש של העיר בסמוך לשדרות ממילא היוקרתיים ומעניק לאורחי המלון נוף מיוחד ומרהיב אל חומות העיר העתיקה ואל מגדל דוד. אורחי מלון ממילא ירושלים נהנים מגישה קלה ומהירה אל היעדים התוססים של העיר ירושלים כמו אזורי הקניות ואזורי הבילוי התוססים של העיר ירושלים.

בניגוד למיקום המרכזי והקרבה לאזורי הבילוי המרכזיים שמציע מלון ממילא ירושלים, מלון דן ירושלים ממוקם על מדרונות הר הצופים ומעניק לאורחיו חוויה איכותית הודות לנופי הרי יהודה המרהיבים המשתקפים מחלונות בית המלון. מלון דן ירושלים מאופיין בריחוק מהמולת העיר ומתאים למי שמעוניין בשקט והשלווה שיש לעיר ירושלים להציע. מלון דן ירושלים מעניק לאורחיו גישה נוחה ומהירה לעריכת טיולים באזור מדבר יהודה, ים המלח ואתר מצדה.

שני המלונות, מלון דן ירושלים ומלון ממילא מעניקים לאורחי המלון גישה אל מתקני ספא איכותיים הכוללים את כל השירותים הבריאותיים להתרגעות והנאה. במתחמי הספא של שני המלונות יכולים האורחים ליהנות ממתקני ג'קוזי, סאונות, בריכות וטיפולי ספא שונים המוצעים על ידי בעלי מקצוע העובדים במקום.

כיאה למלונות באופן כללי בישראל, מלונות בירושלים, מלון ממילא ירושלים ומלון דן ירושלים שמים דגש מיוחד על איכות האירוח וחוויית האירוח של אורחי המלון ובית המלון מצוייד בכל השירותים המעניקים נוחות לאורחים כמו חדרים מפוארים ומאובזרים, מסעדות המגישות את מיטב המאכלים ומציעות מגוון ומבחר ענקי של סוגי מאכלים.

בשל המיקום ואופי בתי המלון, מלון ממילא ירושלים מתאים למי שהמיקום והקרבה אל אזורי הבילוי המרכזיים של העיר ירושלים חשובים לו ומלון דן ירושלים מתאים למי שמעוניין להתרחק מהמולת העיר ולקבל אירוח בחוויה איכותית ומיוחדת, מלון דן ירושלים מתאים במיוחד לאנשי עסקים הודות לחדרי הכנסים וחדרי הישיבות המאבזרים בבית המלון והאווירה הרגועה והנינוחה שהוא משרה. בנוסף, בעבור מי שמעוניין לבצע טיולים לאתרי הטיולים בעיר ירושלים, מלון דן ירושלים יכול להוות נקודת מוצא נוחה במיוחד.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI