דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר הכל על אקטיביה
הכל על אקטיביה
אבי 09/09/12 |  צפיות: 2871

אורח החיים המודרני גורם לרבים מאיתנו תופעות אלו ואחרות, שלא תמיד מקבלות את תשומת הלב הראויה, ולא תמיד מטופלות כראוי. כאבי ראש תדירים ויומיומיים, בעיות שונות בעיכול, כאבי בטן ואחרים, נפיחויות או שלשוליםף גזים ותחושות אי נוחות אחרות, הן רק חלק מהתופעות מהן סובלים בני התרבות המערבית, הנאלצים לעבוד שעות ארוכות ולעמוד במתח גבוה תמידי.

בין אם נדובר בשעות העבודה או בילדים, בחינוך או התחזוקה כללית של הבית, תשלומים ועדו – אנו מוצאים לעצמנו מעט מאוד זמן לדאוג לגוף כמו שצריך, להעניק לו את המרכיבים התזונתיים להם הוא זקוק ולאכול בישיבה את המזונות האהובים עלינו. חלקנו מגיעים לארוחה ה'רצינית' הראשונה רק מאוחר בלילה, ואחרים למדו לחיות על מזון קנוי ממסעדות. אין ספק שאורח החיים העירוני המודרני גובה מאיתנו לא מעט אנרגיות.

בשל כך, הגוף מגיב לא אחת בתופעות לא נעימות, מחלות או מיחושים שונים. למעלה מחמישים אחוז מאוכלוסיית הנשים בעולם מדווחת על תחושת אי נוחות בעיכול, הכוללת נפיחויות או גזים, כאבים שונים ועוד. יוגורט אקטיביה של דנונה מספק מענה מושלם לבעיות העיכול, מאחר והוא מכיל Bifidus Actiregularis, הוא החיידק השורד את מערכת העיכול כולה ומזרז את פעילותה.

מחקרים אחרים בדקו את השפעת החיידק על הגוף, וגילו כי החיידק הפרוביוטי Bifid bacterium lactis כשהוא משולב בחלב מותסס, יכול לתרום רבות למערכת העיכול. ואכן, נבדקים שהשתתפו במחקרים דיווחו על שיפור ניכר בתחושה כעבור שעות ספורות משתיית אקטיביה של דנונה. האוכלוסיות שהשתתפו במחקר כללו נשים מבוגרות ונשים צעירות, ילדים ובני נוער, קשישים ומבוגרים באופן כללי. ביחס ליוגורטים אחרים, אקטיביה הניבה תוצאות משמעותיות תוך זמן קצר.

המחקר הקליני הראשון נוסה על נשים הסובלות מזמן עיכול איטי במיוחד, העולה על 40 שעות, וגילה כי ביחס לכל יוגורט אחר – אקטיביה משיג את התוצאות האיכותיות ביותר בתוך הזמן הקצר ביותר. לאחריהן, דיווחה האוכלוסיה השנייה של קשישים ומבוגרים – על שיפור משמעותי במהירות תפקודה של מערכת העיכול, הסובלת באופן כללי מפעילות איטית. כן נבדקו בעלי תסמונת המעי הרגיז, ואילו דווקא לאוכלוסיה זו נתנו החוקרים יחס מיוחד, שניכר בתוצאות.

הנבדקים דיווחו על שיפור משמעותי ועל ירידה בתסמיני תופעות המעי הרגיז, ובסימפטומים הושנים, הכוללים כאבי בטן ונפיחויות, גזים ותחושת אי נוחות כללית. מי שכבר ניסה את אקטיביה של דנונה יודע כי מדובר במוצר פורץ דרך בתחום המדע. אקטיביה מכילה סיבים תזונתיים וחומרים החשובים למערכת העיכול של כל אדם. נחקרים שהשתמשו באקטיביה באופן ממושך והשתתפו במחקר, הראו שיפור ניכר תוך כמה שבועות באופן הפעילות של מערכת העיכול.

היתרונות של אקטיביה מסייעים לכל אחד לנהל את חייו באורח מתון יותר, מבלי לחוש כבדות לאחר האכילה ומבלי להגיע רעבים לשעות המאוחרות של הלילה. הנינוחות והרוגע שמעניק יוגורט אקטיביה של אקטימל הינו בבחינת פתרון יעיל לכל הסובלים מבעיות עיכול כאלה או אחרות, למבקשים לרדת במשקל אולם מגלים כי הגוף מסרב לעכל את התפריט החדש ולמעוניינים לשמור על בריאות גופם למשך השנים הבאות, תוך שילוב אלמנטים חשובים אחרים המעניקים לגוף חיות, דינאמיות, יציבות וגמישות לאורך זמן רב, גם לאחר השתנות הגוף במשך השנים.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI