דף הבית אימון אישי אימון אישי - אחר סדנא לחשיבה חיובית
סדנא לחשיבה חיובית
לילך כהן 10/09/12 |  צפיות: 4824

 

לקחת אחריות על ההרגשה שלנו

לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות. חשוב מאוד להבין עד כמה לגישה חיובית יש אפשרות לבנות עולם שבו פועלים על דרך החיוב ונהנים ממגמות של צמיחה מרשימה. כשמפעילים נכון את היכולת להקשיב ולראות מבלי לשפוט ולפסול אפשר ליהנות מתהליך חיובי שמשפיע עלינו לטובה.

בין אלו שמגיעים להשתתף בכל סדנא לחשיבה חיובית שמונחית ע"י איש מקצוע רציני ומנוסה אפשר למצוא כמעט את כל סוגי האנשים שאנו פוגשים מדי יום. זאת מאחר ורובנו נשענים על גישה לא בריאה של גילוי השלילי בטרם אנו מגלים את החיובי, אם בכלל. בקבלת הגישה החיובית אנו לוקחים על עצמנו אחריות על ההרגשה ומשקיעים בפיתוח מיומנות להתנהגות מתאימה וטובה יותר.

מחשבות חיוביות יוצרות מציאות חיובית

זה לא סוד שיש לא מעט מחשבות שפשוט יוצרות את המציאות שלנו. אם נבדוק את עצמנו נראה כיצד מחשבה על כישלון היא כזו שמזמינה את הכישלון בפועל. סדנא לחשיבה חיובית מראה למשתתפים בה כיצד מושגים שליליים רבים עוטפים אותנו כמעט מדי כל רגע ביום והם מאיימים על שיבוש היכולת שלנו להתמקד במטרה ולהרגיש כיצד אנו יכולים להצליח בכל משימה שבה נבחר.

הערות שליליות או כאלה שיש בהן קונוטציה שלילית אינן יכולות לעזור לאף אחד מאתנו. מי שנעזר במחשבה חיובית ומבין עד כמה הדבר יכול לעזור לו פסיכולוגית מצליח לקדם את עצמו תוך שלילה של המצבים השליליים שמקיפים אותו. באמצעות סדנא לחשיבה חיובית יכול כל אדם לראות כיצד מחשבה חיובית יכולה לעזור לו ליצור מציאות חיובית הרבה יותר.

מתקשורת ועד אמונות ושינוי תפיסתי

בין אם מדובר בחיים הפרטיים, בענייני זוגיות, בנושאים של קריירה ובכל כל דבר אחר שבו יש לאדם נגיעה כלשהי הרי שניתן להבין מיד עד כמה גישה חיובית יכולה רק לעזור. תוך בחינה של התהליכים השונים ושל התקשורת השלילית שלה היה מישהו חשוף בילדותו למשל, ניתן ללמוד על המעבר אל הספיגה של דרך המחשבה החיובית ועל השימוש הנכון בה.

בחינה של אמונות שונות שאימצנו במהלך חיינו ושל חוויות שיצרו אצלנו מכשולים רגשיים שונים מרכיבה חלק מהתהליך של סדנא לחשיבה חיובית ברמה גבוהה. בזכות תהליך איכותי ואמיתי יכול כל משתתף להרגיש כיצד הוא מצליח לספח לעצמו שינוי תפיסתי ושינוי התנהגותי התואמים את מצבו ואת המטרות השונות בחייו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI