דף הבית תיירות ונופש צימרים זוגות במייקאובר: צימר וספא להתרעננות
זוגות במייקאובר: צימר וספא להתרעננות
מיכל ז 10/09/12 |  צפיות: 2618

אתם ובני הזוג שלכם ידעתם ימים טובים יותר? שניכם שחוקים מהשגרה היומיומית? אתם לא מוצאים זמן להיות רק שניכם לבד? הגיע הזמן שתארזו תיקים ותצאו מהבית אל צימר ספא שבו תוכלו להירגע ולטפל בעצמכם.

צימר ספא בדרום יעניק לכם שני דברים: הרפיה גופנית ונפשית והרבה רומנטיקה. ההרפיה הגופנית תינתן לכם על ידי מגוון רחב של טיפול. יש טיפולים בסיסיים שאפשר לקבל כמעט בכל ספא, אבל יש כאלו שהם ייחודים לכמה.

את הרומנטיקה אתם תקבלו גם דרך הטיפולים שתעשו במשותף, מעצם העובדה שאתם עושים אותם ביחד, גם דרך הרפיה גופנית ונפשית, שכאמור תקבלו באמצעות הטיפולים, ואל תשכחו את הצימר שלכם, שבו תהיו רק אתם במקום קטן ושקט.

בהחלט מגיע לכם יום פינוק בדרום וחופש מכל המחשבות שמטרידות אתכם ביום יום, וראש שקט ושלו זה בדיוק מה שתקבלו אם תיסעו לדרום השקט ביחד.

אבל מה אם תרצו גם לצאת בלילה לאיזו מסיבה או אולי פאב? בטח לא חשבתם שבדרום הארץ הכל שממה, נכון? אומנם זה אידיאלי למקם ספא בדרום אבל רק בגלל ששטחים נרחבים בדרום הם אכן שממה, לא אומר שהצימרים לא נמצאים בקרבת מקומות בילוי של תרבות ופנאי, כמו פאבים, מועדונים ומסעדות.

אבל בוא נחזור לדבר על מה שקורב בצימר ובספא, הרי הם יתפסו את רוב שעות היום שלכם. ובכן, כמעט כל טיפול שמתחשק לכם לעשות, תוכלו לעשות, כל עוד אין לכם בעיות בריאותיות או רגישויות כלשהן שמונעות מכם לעבור טיפול מסוים. למשל, אם הגוף שלכם לא מגיב טוב לשמן מסוג מסוים, תבדקו באיזה שמנים משתמשים כדי לעשות לכם עיסוי שמנים.

בסוף הטיפולים כנראה שלא יהיה לכם כוח בכלל לצאת מהצימר, ככה זה כשהגוף רגוע ולא צריך לחפש אחר ריגושים ודרכים לפרוק אנרגיות. על כן, אתם תוכלו לבלות את הזמן שלכם לבד, רק אתם והשקט מסביב.

דרך מושלמת לסיים יום בצימר היא להיכנס לג'קוזי. אם בצימר שלכם יש ג'קוזי, תפעילו אותו ותיכנסו לתוכו לכמה דקות, אחרי שהדלקתם נרות והנחתם אותם מסביב. מקווים שלא שכחתם לארוז את בגד הים שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI