דף הבית חינוך ולימודים חינוך ולימודים - אחר רכיבה טיפולית
רכיבה טיפולית
איציק מזרחי 20/09/12 |  צפיות: 2790

מה גורם לחברה לרכיבה טיפולית להיחשב אמינה

חווה לרכיבה טיפולית יכולה לתרום רבות ללא מעט אנשים. אך זאת כל עוד היא מציגה אמינות שבאה לידיו ביטוי בצורות שונות. בלא מעט חוות אנו רואים כיצד הרכיבה הטיפולית היא אלמנט חשוב שבו נעזרים בעלי מוגבלויות או כאלו שמעוניינים להתמודד עם בעיות קשב וריכוז, חרדות ועוד. לכן חשוב להבין עד כמה אמינות של חוות אלה היא זו שיכולה לעשות את ההבדל בין חששות מיותרים של מי שחושב שלא יצליחו לעזור לו בבעיותיו ובין הרגשה אמיתית של הנאה והתקדמות אצל מי שמבין את יתרונותיהם המוכחים של חווה אמינה.

אמינות היא מילת מפתח בכל הקשור לנושא של רכיבה טיפולית מאחר ולא נעים לגלות ששיעורי רכיבה בסיסיים מוגדרים כהדרכה של רכיבה טיפולית למשל. רכיבה טיפולית היא דבר משצריך עבודה עם אנשי מקצוע המכירים את התחום הזה לעומק שעברו התמחות ולימודים בנושא זה. זאת מאחר ורק כך אפשר לקשר בצורה נכונה בין אדם מסוים לבין הסוס שעליו הוא עתיד לרכוב. בין אם מדובר ברוכב מבוגר ובין אם מדובר בילד הרי שמדריכים ומטפלים מקצועיים הם אלו שיתרמו רבות לשיפור המצב ולהשגת תוצאות מרשימות בטווח זמן לא גדול.

באופן טבעי כל אחד ישמח לגלות שהחווה שבה בחר היא אמינה ומקצועית. מעבר לעניין שאף אחד לא מעוניין להוציא ממיטב כספו על רכיבה טיפולית ולגלות שלא קיבל כל תמורה לכך הרי שדי ברור שהציפיות יכולות להיות גבוהות כשמגיעים לחוות סוסים על מנת לעסוק ברכיבה זו. לכן חווה שמציגה המלצות של מטופלים מהעבר, מידע אמין לגבי איכות המדריכים והמטפלים, פלטפורמה רחבת היקף וברורה לביקורות שונות, ועוד אלמנטים שמחברים בצורה נכונה בין המתעניין לבין החברה, יכולה להעיד על חברה אמינה ומקצועית שמציעה רכיבה טיפולית ברמה גבוהה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק מזרחי


 


מאמרים נוספים מאת איציק מזרחי
 
מאמר כללי על שירותי קייטרינג בפרדס חנה
מחפשים שירותי קייטרינג באזור פרדס חנה? כל מה שצריך לדעת וטיפים נוספים בשורות הבאות. היום המאושר מתקרב כאשר תאריך האירוע עליו אתם עמלים זמן רב מתקרב ובא, אחד השירותים החשובים הדורשים את החלטתכם הוא ספק האוכל באירוע.

מסעדות במושבה הגרמנית בחיפה
המושבה הגרמנית בחיפה היא אחת השכונות הותיקות בעיר המודרנית. השכונה, הממוקמת במערב העיר התחתית, הוקמה בשנת 1868 על ידי נוצרים שמוצאם בגרמניה והיו חברים בכת הטמפלרית שהאמינה ביישוב ארץ ישראל כדרך לקרב את הגאולה ואת ביאת המשיח.

בחירת מכונות קפה לבית או למשרד
מאמר זה עוסק בתחום המכונות קפה לבתי עסק או לבית הפרטי שלכם

מאמר זה עוסק בתחום התכנון והקמת גינות
חברת אודי ודורית הינם מתעסקים בתחום התכנון ועיצוב של גינות

מתווך במרכז הארץ
10/05/13 | נדל"ן
מאמר זה עוסק בתחום המתווך דירות במרכז הארץ

עורך דין לנזקי גוף
מאמר זה עוסק בתחום העריכת דין ומתמקצע בנזקי גוף

חברת ציינג' אמינה לפריטת כספים
מאמרת זה עוסק בתחום הפריטה והמרת כפסים בתל אביב

התקנת מזגנים בנתניה
מאמר זה עוסק בתחום ההתקנת מזגנים בנתניה ומסביר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברה המתמחה בהתקנת מזגנים

הובלות קטנות בחיפה
מאמר זה עוסק בתחום ההובלות הקטנות בחיפה ומסיבר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברת הובלות

מכללה ללימוד הפקת אירועים
מאמר זה עוסק בתחום המכללות המכשירות תלמידים להיות מפיקי אירועים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI