דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים התקנת סורגים חשמליים
התקנת סורגים חשמליים
עוז הוגמן 23/09/12 |  צפיות: 2260

במדינה כמו ישראל בה השמש החמה והלוהטת מאד מורגשת, טבעי שנרצה שהבית יהיה נעים ומוצל עם תריסים חלונות וסורגים. כמו כן גורם ההגנה והביטחון שלנו חשוב עוד יותר ועל כן יש לקחת אותו גם בחשבון. אין אחד שלא רוצה להרגיש בטוח בביתו ומשום כך מומלץ להתייחס גם לנושא הבטיחות.

אז כיצד נבחר סורגים או תריסים? אילו דברים חשובים חובה לדעת לפני התקנת סורגים חשמליים ואיך להתאים לבית מחירון סורגים? ההמלצות והטיפים במאמר הבא:.

יופי,סטייל וסגנון- כשרוצים להוסיף סורגים לבית- כדאי לדעת מראש מה הסגנון האהוב עלינו. האם אנחנו מחפשים עיצוב פשוט וסטנדרטי? האם לבחור בעיצוב אישי? חובה לתכנן בקפידה לפני שעושים צעד מה הם הרצונות והצרכים שלנו וזאת בהתאמה לביתנו.

אסתטיקה והגנה- הם מושגים אשר ניתן בלי בעיה לשלב אותם יחד כאשר מתקינים חלונות, תריסים וסורגים. בימינו יש גם תריסים חשמליים, סורגים בעיצובים רבים, תריסים וחלונות במגוון רב ומעניין. כדאי להקפיד על חומרים איכותיים וזאת כדי שהמוצר האיכותי יחזיק לזמן ארוך.

בטחון והגנה- בימינו ניתן ללא כל בעיה לקבל מראה אסתטי וצעיר לחדר הילדים, באמצעות בחירת תריסים בצבעים וסורגים חבויים המהווים גם ביטחון. ניתן לבחור בהתקנתם של סורגים מעוצבים,, בעיצוב מעניין אך רגוע למראה שלו, אבל יש לוודא שהסורגים יהיו עמידים ובטיחותיים. בשורה התחתונה הבחירה נעשית בהתאמה ישירה לכיס, על פי טעם וסגנון אישי.

מחיר סורגים- המבחר כיום הוא עצום, סורגי אלומיניום, פלדה, ברזל ועוד. מבחר של חומרים, ומבחר רב של סגנונות. יש לעשות סקר שוק, לקבל יותר מהצעת מחיר אחת ולהחליט מה הכי מתאים הכי זול והכי בטיחותי..

מתקינים מקצועיים- איש מקצוע מנוסה ומהימן יוכל לסייע לכם לעשות את הבחירה של המוצרים המתאימים יחד עם המדידות, העבודה והאחריות הנדרשת. כדאי ומומלץ להקפיד לחפש בעלי מקצוע מומחים, לקרוא המלצות ולהשוות מחירים. נושא ההתקנה חשוב מאוד ברכישת סורגים ותריסים לבית.

סורגים ותיקונם- אפשר בקלות רבה עם מעט צבע לרענן את סורגי הבית שהתיישנו, בחרו את הצבע המועדף עליכם ותוכלו לצבוע בעצמכם בקלות או לבחור בדרך הקלה בה מומחה יצבע ויחדש אותם. אם ברצונכם לתקן את התריסים החשמליים בבית כדאי לחפש מומחה, שייתן לכם קבלה ואחריות. יחד עם זאת, עליכם לוודא מראש שהחלקים מקוריים וחדשים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI