דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים מחפשים נגר מטבחים?
מחפשים נגר מטבחים?
עוז הוגמן 23/09/12 |  צפיות: 2361

לפעמים זה נדמה לכם שזה פשוט לשדרג מטבח אבל שמתחילים את החיפוש ורואים את האפשרויות הרבות, מיד מגדלים שזה פרויקט לא קטן בכלל. האם כדאי להשתמש בנגר או ללכת על מטבח מוכן? האם כדאי מטבח שחור או מטבח שמנת? המאמר הזה מיועד לכם.

שיפוץ, גם קטן ביותר הוא הזדמנות חלומית לחדש את הבית בסגנון חדשני ובעת ובעונה אחת גם לשנות פריטים מיושנים או כאלה שנפגמו. אבל שמדברים על קנייה של מטבחים מודרניים למשל, השינוי לא קטן שכרוך גם בהמון כסף לשם דוגמה החלפת: תאורה ומוצרי חשמל,, משטחי עבודה, ארונות מטבח ובמקרים רבים גם תיקון או שדרוג הצנרת.

כיצד נוכל לשפץ מטבח תוך חיסכון בעלויות? צריכים אינפורמציה על נגר מטבחים? פה תוכלו לקבל את כל העצות שצריך לדעת.

לפני שתצאו לדרך כדאי לחשוב כמה אתם מוכנים להשקיע, מפני שלרוב זהו שיפוץ טוטאלי כדאי לקבוע סכום מסגרת. האפשרויות הקיימות בשוק המטבחים הן רבות ולעתים המחירים הגבוהים מובילים אנשים רבים להרתע, אבל הנסיון מוכיח לנו שהחלפת מטבח משדרג את איכות החיים ואפילו בשיפור ערכו של הבית.

מה תעדיפו- לקנות מטבח מרשת או שאולי להזמין מנגר פרטי? נגר יגיע אליכם לבית, יעשה מדידות, יבנה את המטבח בהתאם לבקשות שלכם ובסוף הוא גם יתקין אותו. אבל יש גם חסרונות: הזמנה שכזאת נמשכת זמן רב, זה יעלה קצת יותר וגם לא תוכלו לדעת מה תהיה התוצאה.

אם תעדיפו לקנות מטבחים בצפון למשל המשווקים ברשתות גדולות זה שונה מהזמנה אצל נגרים, אתם תהיו אחראים על המידות גם להובלה תצטרכו לדאוג ועל התקנה תאלצו לשלם עוד. אבל יש יתרונות גם: מחירים פחות יקרים, ויש המון ארונות לבחירה אבל הבעיה הכי גדולה היא שמטבחים כאלה נבנים לרוב מחומרים זולים ופחות איכותיים.

במראה הכללי מטבח הוא החלל הכי חשוב בבית ולכן מאוד חשוב לעשות סקר שוק, לא להתפשר על איכות חומרי הגלם, ובעת התכנון לקבוע מועד לתחילת העבודה ואת הכל חתמו בהסכם מסודר. שיהיה בהצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI