דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר סינון מים
סינון מים
אבי 23/09/12 |  צפיות: 2379

נושא שתיית המים בהקשר הבריאותי נחשב לאחד הנושאים הבוערים בעשור האחרון עם המודעות העולה לתזונה נכונה ושתיית מים כחלק מתחזוקת הגוף הכללית. החיוניות של שתיית מים לגוף היא גבוהה ביותר הודות לתכונות הטובות של המים לגוף כמו תרומה לחילוף חומרים טוב, מניעת התייבשות וכדומה. מקורות המים לשתייה העומדים בפני הצרכנים השונים הם רבים ונבדלים זה מזה באיכות, במרכיבים החיוניים, במחיר ועוד.

אחד המקורות של מי שתייה איכותיים הוא מי ברזים הנחשבים בעשור האחרון למקור המים הבריא והטוב ביותר הודות למרכיבים השונים שיש בהם כמו מינרלים ופלואוריד אשר התגלו כמרכיבים החיוניים למערכות הגוף השונות. למרות ההמלצות לשתיית מים מהברז, צרכנים רבים מעדיפים מים מסוננים על מנת להימנע ממזיקים ומזהמים שעלולים להיות במים מה החשיבות של מים מסוננים ואילו סוגים של כלי סינון מים קיימים היום בשוק? כל התשובות בכתבה הבאה.

מדוע חשוב לסנן מים?

מי הברזים בישראל התגלו בבדיקות מעבדה קפדניות כמכילים חומרים מזהמים ומזיקים אשר עלולים בטווח הרחוק ובשתייה מרובה לפגוע באיכות המים ובחיוניות שלהם לבריאות. בין החומרים שנמצאו בכמות קטנה במי הברזים ניתן למצוא חומרים כמו חלודה בכמות מעטה, חיידקים אשר חיים במים ומזיקים לגוף האדם בצריכה מרובה, שאריות של מתכות מסוגים שונים וחומרים מזיקים נוספים. על מנת להימנע מצריכת מים המכילים חומרים שאינם בריאים חשוב לסנן את המים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות.

סנן מים

אחד הכלים היעילים לביצוע סינון של מים הוא שימוש במתקני סנן מים בברזי הבית. סנן מים הוא מכשיר אשר מותקן על ברזי המים הנמצאים בבית ומזרימים מים מסוננים ונקיים מחומרים מזיקים. הטכנולוגיות שלפיהן עובדים סנני המים הן קרינה אולטרה סגולית וטכנולוגיית שימוש בפחם לביצוע הסינון. את מתקן סנן מים ניתן להתקין בכל הברזים בבית או בחלק מהברזים המשמשים לשתייה כמו ברזים במטבח או ברזים ייעודיים שמהם ייעשה שימוש למזיגת מים מסוננים.

מיני בר

כלי נוסף אשר מספק מים מסוננים הוא מיני בר שנעשה בו שימוש יותר ויותר במשקי בית ובמשרדים. מיני בר המסופק על ידי חברות שונות כמו שטראוס מים הוא מתקן אשר מכיל מסנני מים ומזרים מים מסוננים בכל עת. את התחזוקה של המתקן והתקנתו מבצעת החברה באופן מקצועי. מתקני מיני בר מתקדמים מכילים בנוסף לברז המים המסוננים גם ברז למים רותחים להכנת שתייה חמה והעיצוב של המתקנים מגיע בצורות מיוחדים על מנת להתאים לעיצוב הכללי של הבית או של המשרד שבו הם ימוקמו.

חברת שטראוס מים

חברת שטראוס מים היא אחת החברות המובילות המעניקות פתרונות לסינון מים באופן מקצועי ומלא. באמצעות השירותים של החברה יכול הלקוח לבחור את השירות המתאים לו ביותר מבחינת הצרכים ואורח החיים של דיירי הבית וכך הוא יכול לבחור בין מתקני סנן מים אשר יותקנו על ברזים שונים בבית או מתקני מיני בר שמהם ניתן יהיה למזוג מים רגילים לשתייה או מים רותחים להכנת שתייה חמה.

הפתרונות של מים מסוננים המסופקים על ידי חברת שטראוס מים מעניקים את האפשרות ליהנות ממים מרובים באיכות וטיב מעולים מבלי לחשוש מפני הימצאות מזיקים ומזהמים מצד אחד ומבלי לפגום באיכות המים מצד שני.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI