דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים חדר ארונות תכנון וטיפים
חדר ארונות תכנון וטיפים
עוז הוגמן 23/09/12 |  צפיות: 2785

אין מספיק מקום בארונות? כנראה שאתם צריכים להוסיף עוד מקום לאחסון בבית. נכון שלעתים נדמה שזה קל, אבל כאשר נכנסים לחנויות ורואים את כל האפשרויות אתם קולטים שזה לא דבר כל כך פשוט. האם כדאי לפנות לנגר פרטי או לבחור מקטלוג של חנות? כדאי לקנות ארונות הזזה זולים או עם גימור לכה? כל ההמלצות במאמר הבא.

עושים חושבים- ראשית אתם צריכים לחשוב על תקציב, לאחר מכן חשבו את מי ישמש הארון ולמה, והיכן הוא ימוקם, יש הבדלים משמעותיים בין ארון לבגדי ילדים לעומת ארון לחפצי נוי ושהכל יקר היום בארץ חבל לפזר סכום גדול על ארון שלא יתאים לחלל הבית.

האם אתם מעוניינים להזמין ארון מנגר או דווקא ארון מוכן? הנגר יבוא אליכם הביתה, יבדוק את החדר וימדוד, ישרטט תוכנית בהתאם להוראות שלכם ובנוסף ידאג להתקין אותו. החסרונות הם: לוח זמנים ארוך זה עולה מעט יותר וגם קשה למצוא בעלי מקצוע טובים ואמינים. השירות טוב יותר אבל יש כאן סיכון שצריך לקחת בחשבון.

אם תרצו לרכוש ארונות הזזה מחירים לדוגמה באחת הרשתות זה בהחלט סיפור שונה, אתם תהיו אחראים על המידות, כך גם לגבי ההובלה ועל התקנה תאלצו לשלם עוד. אבל יש גם יתרונות: לרוב המחירים זולים יותר, אפשר לבחור ממגוון גדול יותר והכי חשוב- תוכלו לראות את הארון שלם לפני שתקנו אותם.

היום קיימים מאות ארונות עם מגוון סוגי עץ שונים וצבעים שדי מקשים על הבחירה של ארון לבית, לכן כדאי לשוטט ברשת ולהתרשם ממבחר הארונות, יחד עם זאת לעשות גם בדיקה של מחירים. ורק לאחר מכן להחליט היכן כדאי לכם לעשות את ההזמנה.

מעוניינים לבנות חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית שעוצב כמו ארון. במידה ויש לכם חדר פנוי להסבה כדאי להזמין בעל מקצוע שיוכל לתת לכם הצעת מחיר. חדר ארונות הוא לא עסק זול ובכדי ליהנות מההשקעה שלכם חשוב להקפיד על סוג העץ, רמת הגימור וגם התקנה מקצועית.

לסיכום, ארון זה לא שרפרף, שאי אפשר להתעלם ממנו, לכן שאתם רוצים לקנות חדר ארונות תכנון מומלץ לבדוק מחירים, להזמין עץ איכותי והתקנה מקצועית כך שהארון יתאים לסגנון שלכם ותיהנו ממנו לשנים רבות. בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI