דף הבית ביטוח ביטוח רכב ביטוח מקיף לרכב
ביטוח מקיף לרכב
גלית רובני 30/09/12 |  צפיות: 3090

ביטוח. מילת הקסם עבור רבים החפצים לבטח את רכושם. עולם הביטוח טומן בחובו מגוון רב. חלק בסיסי וחלק יותר מורכב. מומלץ שנשאף להגיע למצב בו לא נמצא את עצמנו מופתעים. אנו יודעים שלכל ביטוח, למשל מחיר ביטוח מקיף קיימת פרמיה.

הפרמיה היא החלק של המבוטח המשלם לחברת הביטוח. התשלום מועבר לחברת הביטוח חודש בחודשו ומכסה עלויות הביטוח. יש מספר כה רב של חברות ביטוח וההצעות רבות. אז איך נדע לבחור בניהן? איך מומלץ להשוות מחירים?.

תחילה, כדאי להבין איזה סוג פוליסה תהיה טובה לנו. נאמר כי ואנו מעוניינים בביטוח שגרתי- כל חברת ביטוח העוסקת בתחום של חישוב ביטוח מקיף תהיה מתאימה וטובה לנו.

ניתקל ודאי בשלל חברות רבות המתאימות את הביטוח לצרכי הלקוח והמחיר יותר נוח. עקב התחרות בין החברות השונות, יש להשוות בין החברות הרבות והשונות, להתרשם מהמחירים של החברות, לבקש ייעוץ ממכרים שביטחו את עצמם, או לחפש בכוחות עצמינו באינטרנט.

ייאמר לזכותנו כי אנו נמצאים בעידן טכנולוגי רחב בו, באמצעות חיפוש קל באינטרנט נמצא בקלות חברת ביטוח, נשאיר את הפרטים שלנו, נקבל ממנה את הצעתה ואף נסגור איתה עסקה וכל זאת בקליק.

בד בבד, נוכל להיעזר באמצעי טלפון ומדיה נוספים, או פשוט לקבוע פגישה עם הסוכן של חברת הביטוח. כפי שכולנו יודעים, בזמנים בהם זמן הוא מצרך כל כך חשוב ושאיפתנו לחסוך בזמן כמה שיותר- מומלץ לבדוק ברחבי האינטרנט או להתקשר טלפונית.

עולם הביטוח מלא במונחים ובחלקים, רובם כפולים לכן במידה ותרצו לעשות ביטוח, השתדלו להתאים את סוגו, למציאותכם וחפשו ביטוח מקיף לרכב מחשבון. נניח: אם רכבכם משמש אתכם כרכב עבודה- ודאי שתעשו ביטוח לרכב עבודה, באופן זה תוכלו ליהנות משני העולמות. נאמר כי ברשותכם דירה והשכנים נראים לכם חשודים כפירומנים, עשו ביטוח נגד שריפה ,מבנה ותכולה.

כדאי ואף מומלץ למצוא את סוכן הביטוח שיהיה זמין עבורכם, שיידע תת לכם עצה טובה איך לפעול במקרים בהם תזדקקו בביטוח. במידה ויגיע מצב בו תרצו לשנות סעיף או יותר בביטוח, כדאי לוודא מראש שהחברה תגלה גמישות ותקבלו הסבר מה כולל בתוכו השינוי לגביכם.

יש לזכור, הביטוח נועד להגן עליכם והמלצתנו לבטח את עצמכם, על מנת שלא תגיעו לרגע הנורא בו תהיו חסרי כל ברגע אחד, אלמלא דאגתם לבטח רכושכם. נסכם בזאת, לפני שסגרתם עסקה של הביטוח בצעו בדיקה מקיפה, מול מי אתם ושאכן החברה בעלת מוניטין חיובי וזאת על מנת שחייכם יהיו בטוחים ורגועים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלית רובני


 


מאמרים נוספים מאת גלית רובני
 
תיקון שיניים עקומות
פתרונות לכל צרה. אבל לפני בחירת המרפאה שתטפל בנו חובה להקפיד לבדוק מספר דברים שיכולים לסייע להצלחתו של הטיפול

לעבור הזרקות לפנים
אם אתם מעוניינים לעשות טיפול בעזרת בוטוקס למצח או לשפתיים, מומלץ לעבור

עיצוב מזנון גבס
11/11/12 | שיפוצים
להיראות כמו ארמון מפואר ויפהפה, איך זה אפשרי? עם צבע, היום נגישותם של שלל גוונים שקיימים בתחום וטכניקות הצביעה

מחפשים מתקיני דודי שמש?
אם ביצעתם קנייה של דוד או שהחליפו לכם חלק, בקשו שיתנו לכם תעודת אחריות על העבודה

צריכים מומחה ליישור שיניים?
קטסטרופלי? אין אחד שאוהב כאבים והרי זה ידוע כי אין כמעט אחד שלא פוחד מטיפולי שיניים. אבל היום בכדי לחסוך כאבים חוזרים ונשנים, כדאי לעבור ביום אחד את כל הטיפולים

מחירי ביטוח חובה משווים וחוסכים
אופציה נוספת למצוא מחירי ביטוח חובה . ישירות בחברה ידועה ומוכרת. הפלוס: המחיר יותר זול אך החיסרון: השירות פחות יעיל וגם ברגע האמת אם תקלעו לבעיה, הטיפול

חינוך כלבים לעשיית צרכים
08/11/12 | חיות מחמד
משפחה אולי יש להם המלצה על מומחה לאילוף אם התשובה חיובית, בדקו גם ברשת בירור קצר משתלם בסוף. ממש בדומה בתחומים אחרים גם כאן כדאי להשוות

התקנת מקלחון עגול
08/11/12 | שיפוצים
מחומרים אחרים, יש בזכוכית איכויות שונות בסוג החומר. לפני שתבצעו הזמנה או קונים

לימודי הנדסת אלקטרוניקה
להיות טוב יותר גם ברמה המקצועית והאישית וכיום זה פתוח ונגיש לכל מי ששואף להתקדם בחיים, ולכן שאתם מעוניינים ללמוד חשוב להשיג את בתי הספר הטובים שיש

מעניין אתכם לימודי הנדסאי מכונות?
למשל? במאמר הבא כל המידע, הטיפים וההמלצות אשר יעזרו לכם להתחיל ללמוד ולהצליח
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI