דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה הובלת פסנתרים טיפים ועצות
הובלת פסנתרים טיפים ועצות
רונן בן ארצי 05/10/12 |  צפיות: 4137

מעבר דירה הינו פרויקט לא קטן. רוצים לקבל אינפורמציה איך עליכם לבחור שירותי הובלת רהיטים? איך מתארגנים מראש לקראת ההובלה ולאיזה פרטים צריך לשים לב? כל ההמלצות במאמר הבא.

מעוניינים להוביל בכוחות עצמכם? כדאי מאוד לשריין מוביל ולא לקחת את המעבר על גבכם. גם אם מדובר בריהוט קל להובלה, יותר בטוח לשכור שירותיו של איש מקצוע מנוסה. כך למעשה תוכלו לסמוך על החברה ולקבל אחריות ותוכלו להרגיש ביטחון במהלך ההובלה.

שירותי אריזה בטוחה- חובה להתחיל לארוז כשבוע לפני מועד ההובלה את כל התכולה של הבית. אם אין לכם זמן פנוי לאריזות, תמיד תוכלו לבקש מהחברה פיתרון לשם כך, זה מייקר במעט את התהליך אבל מוריד מכם נטל. למעשה, כשאורזים את החפצים לבד קל יותר לפרוק הכול בבית החדש ויתר על כן רק אתם יכולים להעניק לרכוש שלכם את היחס הראוי לו.

תרומת החפצים- כאשר עוברים דירה זאת הזדמנות פז לזרוק או לתרום ריהוט ישן שאין בו צורך. נצלו את ההזדמנות לעשות סדר, למיין ולזרוק את מה שלא צריכים.

הובלה-מחירים- אל תבחרו לפי מחיר בלבד, מחיר להובלה עולה בסביבות 2000 ש"ח, זה תלוי בגורמים נוספים: מרחק המעבר, כמות התכולה ומקרים מיוחדים כמו הורדת והעלאת התכולה במנוף. מומלץ לבחור במובילים מנוסים אפילו המחיר מעט יותר גבוה.

ביטוח תכולה- חשוב מאוד לבדוק שההצעה שקיבלתם כוללת בחובה ביטוח. למען השקט הנפשי והגנה לרכוש. וודאו מה הביטוח נותן לכם והאם הוא בתוקף..

תאריך ההובלה- סגרו מראש תאריך לביצוע ההובלה, בקשו לדעת את כמות המובילים שמתוכננים להגיע והקפידו שביום ההובלה הבית יהיה ארוז. רכזו את כל הארגזים ואל תדחו דבר לרגע האחרון. מעבר דירה והצלחתו תלוי ברובו בכם.

הובלת פסנתרים- הובלה ותימחורה- כידוע לכולנו ישנן חברות הובלות בצפון בשפע, השוו לפחות בין 3-4 חברות והשוו מחירים בין החברות השונות. יתרה מכך כדאי לחפש חברה כחודש לפני התאריך למעבר. ולא להמתין לרגע האחרון. אין לכם מושג באיזו חברה לבחור? חפשו חוות דעת על החברה ומקצועיותה ברחבי האינטרנט. שיהיה לכם בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונן בן ארצי

רוצים לשמוע עוד על קבלן שיפוצים בבית? שיפוץ אמבטיה? מחפשים שיפוץ דירה? בקרו באתר שלנו www.helemtarbut.co.il



 


מאמרים נוספים מאת רונן בן ארצי
 
ניתוח העלמת צלקות
שמחליטים לעבור ניתוח העלמת צלקות אתם מתחילים מסלול די ארוך ומחייב, לכן חשוב מאוד לא

כדאי לקחת קורס אורקל
או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לבחור לבחור בקורס מקצועי. לרוב מדובר בתנאי קבלה פשוטים יותר, שעות הלימוד אינו ארוך, המחירים נוחים ופרמטר נוסף-

דלקת חניכיים חריפה
מהימן למצב השיניים ויתרה מזאת שתקבלו מחיר הוגן. באופן הנ"ל תדעו שהמחיר

אסתטיקת שיניים
ולאחר שבועות מספר, ככה תחושי בטוחה כי בחרתם את הרופא שהכי נכון עבורכם.

טיפול עם כתרי זירקוניה
שיניים הם יקרים מאוד אבל כמו כל שוק תחרותי כל אחד יכול למצוא מחיר שפוי ונוח, לכן כדאי לעשות

איך בוחרים טכנאי מחשבים?
05/10/12 | שיפוצים
בעל מקצוע טוב ישמח להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות תגיעו לפגישה

דיני גירושין
זה נובע מבעיות בעסקים ומקרים דומים כמו הפרדות, ילדים ועוד. ונניח לרגע את הסיבה, אם אתם בצרה כדאי מאוד שיהיה לכם צוות עורכי דין טוב.

השוואת ביטוח משכנתא
אם כך במידה ותזדקקו לביטוח נכס למשכנתא, התאימו את סוג הביטוח, למציאות בה מתנהלים חייכם. לדוגמא: אם הרכב שברשותכם הוא לצרכי עבודה– ודאו שיבטחו

הובלת פסנתרים טיפים ועצות
05/10/12 | מעבר דירה
שמתוכננים להגיע והקפידו שביום ההובלה הבית יהיה ארוז. רכזו את כל הארגזים ואל תדחו

השלמת בגרויות
אנחנו לא מתחילים לדבר עדיין וכבר עולה השאלה מה נהיה כשנגדל? וכך אנו מתוודעים לעקרון שטוען שמקצוע זה מאוד חשוב, ושאם משקיעים בלימודים קוצרים הצלחה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI