דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות תני לפרחים לדבר בעד עצמם כשאת אוחזת בזר כלה...
תני לפרחים לדבר בעד עצמם כשאת אוחזת בזר כלה...
יוסי בוזגלו 09/10/12 |  צפיות: 2408

כולם יודעים שיש משמעות לפרחים בקרב האוהבים בפרט, לוורדים אדומים  יש משמעות רומנטית, וורדים לבנים מסמלים בתוליות טוהר ותמימות. בחירה קלאסית של זר כלה הוא שילוב של פרחים אדומים ולבנים כמו שושנים. ניתן לבחור כל פרח שהכלה מעוניינת בו, הטעם האישי קובע בשזירת זר כלה, במיוחד אם היא מעוניינת להעביר מסר לבחיר ליבה, יופיו של זר כלה הוא זה שמוסיף הרבה לחתונה ולאירוע עצמו.

פרחים עונתיים בזרי כלה

פרחים שפורחים בקיץ לא יהיו בחורף ולהיפך, אם את מתחתנת בחורף, אחד הפרחים היפים והססגוניים ביותר הוא הצבעוני {טוליפ}, זהו פרח שפורח רק בחורף והוא דומה מאוד לשושן הצחור היפהפה. זרים יוקרתיים בשזירת זר כלה הם הסחלבים, זה הזר הכי יוקרתי, הוא יגיע כזק נשפך ולא בצורת זר אגוד.  רצוי לרכוש זר כלה רק בחנויות פרחים, החנות תדע כיצד לשזור את זר הכלה במומחיות, ותדע גם כיצד לשמור על טריות הפרחים עד לחתונה וזאת בגלל האקלים יש בארץ. גם במהלך הצילומים, הוא אמור להחזיק מעמד.

הזר הכי חשוב בחייה של האישה...

לא כל יום מתחתנים, וכל אחד מאתנו שומר מזכרות חשובות כמו אלבום החתונה, סרט החתונה ומי לא שוכח את זר הכלה. הרבה כלות שימרו את זר הכלה שלהם למזכרת. בחירת זר הכלה דרוש מחשבה רבה,  הוא אמור ללוות את הכלה אל חופתה, הוא יככב באלבום התמונות ועוד. פעם זרי כלה היו עשויים מפרחי תבלין וזה על פי האמונה העתיקה, כי זרי תבלין שומרים מעין הרע, בתקופה המקראית,  בת ישראל, הייתה נושאת זר כלה העשוי מקיסוס והדס כסמל לאהבה ופוריות, זרים מסיגליות סימלו נאמנות, כך שלכל פרח הייתה משמעות משלו.

פרחים נותנים צבע ורומנטיקה

ידוע, כי לפני החתונה עצמה, הכלה יוצאת עם בחיר ליבה לצילומים, לצילומים אלה מתווספים זרי כלה מגוונים, על מנת להעצים את האווירה של הרומנטיקה. גם באולם האירועים ישנם הרבה מאוד פרחים המקשטים את השולחנות ויוצרים אווירה רומנטית וקסומה, תארו לכם אולם ללא סידורי פרחים, נכון שיהיה חסר הרבה?


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI