דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר פתרונות שינה: כיצד לבחור ספה נפתחת
פתרונות שינה: כיצד לבחור ספה נפתחת
די ארקה 15/10/12 |  צפיות: 4228
הצורך

בראש ובראשונה הגדירו את הצרכים שלכם מהספה. האם ברצונכם בספה נפתח לאירוח מפעם לפעם של הסבתא שבאה לביקור, או שמא אתם זקוקים לפתוח אותה על בסיס יומיומי, כפתרון לינה קבוע.

לאחר שהגדרתם את הצורך, תוכלו לבחור ספה, חזקה מאד ועמידה מול פתיחות על בסיס יומיומי, או אחרת. הרבה יותר קל לבחור ספה, או כל מוצר אחר, כאשר הצרכים והתקציב ברורים וידועים מראש.

נוחות

האם אתם חובבי מזרון קשיח או רך? סובלים מכאבי גב או בעלי בריאות תקינה? קיימות היום ספות נפתחות שלהן מזרון אורטופדי. ספות אלו הן קשות ויציבות יותר. לעומתן, ישנן ספות עם מזרוני קפיצים, הם רכות ובעלות תחושה מעוגלת יותר. האם אתם נוהגים לקרוא בשכיבה? צופים בטלויזיה? לצורך כך אולי תעדיפו ספה מתכווננת בה תוכלו להגביה את ראשה, לשכיבה נוחה יותר בעת קריאה או צפייה בטלויזיה. בנוסף, זכרו כי מדובר בספה עליה תשבו או תארחו. חפשו את הנוחות, נסו לשבת עליה, ולהניח ראש על המסעד שלה.

הפרקטיקה

האם אתם זקוקים למקום אחסון נוסף? ספות נפתחות רבות מגיעות עם ארגז מצעים מרווח, בו תוכלו להשתמש לאחסון מצעים וכן פריטים נוספים שאינם בשימוש יום יומי.

בחירת ספות נשענת גם על התקציב שהגדרתם לעצמכם, על גודל הספה, בהתאם לגודל החדר אליו היא מיועדת, על גודל הספה לאחר שהיא נפתחת למיטה, בהתחשב בחלל הפנוי שיש לכם כדי לעשות כך, על סגנון ועיצוב הספה ביחס לסלון והריהוט בו, במידה ולשם היא מיועדת, הצבעים, הגוונים, ואפילו סוג הבד.

אנו ב-Di Arka מעוניינים לשים אתכם הלקוחות במרכז, להגשים לכם חלומות ולהפוך את חלום העיצוב שלכם - למציאות.
אנו עוסקים בעיצוב ריהוט,פתרונות לינה,מיטות וחצי,כורסאות טלוויזיה,ספות מעוצבות, ועוד...
נשמח לארח אתכם בחנויות המפעל שלנו:
סניף ראשון לציון, טל: 03-9510551. רח’ משה לוי 10, מרכז הריהוט הישראלי, חנות 311, קומה ג’
סניף אשדוד, טל: 08-8605222. רח’ הבושם 7, קומה 3
לפרטים נוספים, הזמנות ובירורים, ניתן ליצור עמנו קשר גם בטלפון: 03-9415497


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 די ארקה


 


מאמרים נוספים מאת די ארקה
 
פתרונות לינה - כיצד להתאים את חדר שינה עבור נשים בהריון?
במשך תשעה חודשי הריון, עובר גוף האישה שינויים רבים פיזיולוגיים והורמונליים אשר מפרים את שיגרת השינה אליה התרגלת. כיצד ניתן להתמודד עם המצב ?

ספות מעוצבות - סגנונות עיצוב להתאמה לבית
13/02/13 | ריהוט
לא סתם אומרים ביתי הוא מבצרי. הבית הוא המקום הבטוח שלכם, הפינה אליה אתם בורחים בסוף של יום עבודה ומגיעים כדי להירגע. אז לא כדאי שהבית יעוצב כפי שאתם רוצים ואוהבים ?

חדר שינה מעץ מלא - 5 עצות לבחירת מיטה
28/01/13 | ריהוט
מיטה זוגית ממוקמת בחדר השינה ואמורה להיות נוחה עבור בני הזוג אשר ישנים בה ולהתאים לסגנון העיצוב של חדר השינה. לפניכם כמה עצות לבחירת מיטה זוגית בצורה הטובה ביותר. כאשר מגיעים להחלטה של לרכוש מיטה חדשה מדובר בתהליך לא פשוט ויש צורך להתחשב בהרבה גורמים – מקום בחדר, נוחות, אמינות ומחיר. הנקודה החשובה בנושא חיפוש המיטה, הוא שכאשר מחפשים מיטה ליחיד אתה הוא הקובע. הסיפור משתנה כאשר בוחרים מיטה זוגית ובו אתה ובת זוגתך צריכים להגיע לעמק השווה ולמצוא את המיטה הנוחה והמתאימה עבור שניכם. יש להתחשב בכמה אספ

6 עצות שימושיות לרכישת מזרן אורטופדי - פתרונות שינה
03/01/13 | שינה
מזרן אורטופדי יכול לעשות את ההבדל בין שינה טובה לכל אורך הלילה לעומת שינה בעייתית כאשר המיטה לא נוחה ואתם מסתובבים כל הלילה. לפניכם כמה עצות שימושיות לרכישת מזרן אורטופדי ונוח.

ההשפעות של בעיות שינה -פתרונות לינה
18/10/12 | שינה
בסקר שנערך על ידי מכון "גיאוקרטוגרפיה" עבור חברת "טבע" נודע כי למעלה מ-50% מהישראלים שסובלים מבעיות שינה לא מצליחים לתפקד באופן רגיל ביום שלמחרת במקום עבודתם.

פתרונות שינה: כיצד לבחור ספה נפתחת
כיום, מגוון הספות הנפתחות הוא כמעט אין סופי. הן ארוכות, קצרות, רחבות, גדולות מתכווננות, נפתחות מלמטה, מלמעלה, מהצד ומה לא. ריבוי הספות הנפתחות הוא חגיגה לצרכן, אולם לעתים הוא עומד חסר אונים מול המבחר ולא יודע כיתד לבחור ספה נפתחת. להלן כמה טיפים מועילים לבחירת ספה נפתחת:

איך להפוך את הריהוט הישן בבית לריהוט מעוצב עם שיק?
17/07/12 | ריהוט
אין עוררין על כך שרהיט חדש וטרי שזה עתה עזב את המפעל מועדף בעיני מרביתם המוחלט של הצרכנים על פני רהיטים ישנים ובלויים שאבד עליהם הכלח. כולנו מעדיפים את החדש על פני הישן (למען הסר ספק – גם רהיט שעוצב בסגנון עתיק, וינטג' אך יוצר זה עתה ייחשב חדש) אבל לא תמיד עולה בידנו להשיג את הרהיט היוקרתי. בדיוק מהסיבה הזו יותר ויותר אנשים פנוים לחלופה הטובה ביותר – ריפודם של הרהיטים הישנים.

ההבדלים והסוגים השונים של ספות נוער
בעבר כשנכנסו ספות הנוער לתודעת הציבור ונמצאו יעילות ומהוות פתרון נוח, פרקטי ואף יפה עבור בני נוער וצעירים, כוונו אכן ספות אלו לקהל היעד הזה. כיום, עברו ספות הנוער תהפוכות כה רבות, שהן משמשות כפריט בסלון, משמשות מבוגרים וילדים, ורק שמן "ספות נוער" נותר בעינו. אילו סוגים של ספות נוער קיימים כיום ומה ההבדלים ביניהם?

די ארקה - מתקשים לישון בלילה? קבלו פתרונות לשינה טובה: חלק 3
05/06/12 | שינה
אם תתמידו בנסיונות להרגע ולהתרווח לפני הכניסה למיטה, תרדמו מהר יותר ושנתכם תהיה עמוקה יותר. ככל שהרגלי שעת השינה שלכם שלווה יותר, כך ירגיל את עצמו המוח להרגע ולהניח למתח היומיומי לפני השינה.

דיארקה - איך ליישם את עקרונות הפאנג שווי בחדר השינה.
07/05/12 | פנג שואי
חדר השינה שלכם הוא לא רק המקום שבו אתם מבלים את השעות שבין הלילה לבוקר – רחוק מכך. חדר השינה הוא המקום האינטימי ביותר בבית – המקום שבו אתם יכולים להרשות לעצמכם לעשות כאוות נפשיכם מבלי לחשוב פעמיים. בל נשכח כי תפקידו של חדר השינה הוא כפול – להעניק לכם מנוחה פיזית ונפשית כאחד. בדיוק מהסיבה הזו אנו ממליצים לכם לעצב את חדר השינה שלכם בסגנון הפנג שווי אשר יגרום לכם לתחושה נעימה ורגועה לאורך זמן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI