דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים היכן קונים סוכך חלון?
היכן קונים סוכך חלון?
דפנה לוטן 18/10/12 |  צפיות: 4594

יש לכם שטח אדמה? רוצים לעשות רענון? אולי תרכשו עם דק יוקרתי. ישראלים רבים שואפים לרכוש בית פרטי אל במחירים לא מאפשרים זאת, אם לכם יש חצר בבית כדאי לנצל את אפשריות בבית שכזה. עם מעט השקעה תאפשרו לבני המשפחה להתפאר ברכישת דק ללא ברגים.

כמעט כולנו משקיעים לא מעט בטיפוח הבית והגינה לפעמים זורעים דשא ולעתים מקלפים ושוב צובעים. חשיבה ותכנון נכון יאפשרו לכם להפיק את מלוא הפוטנציאל של גינה פרטית. כל התשובות כולל רעיונות ועוד תוכלו למצוא כאן.

אז היכן קונים סוכך חלון? כיצד לטפח את הגינה ולקנות סוכך מסילות? אילו מוצרים הכי מומלצים לקנייה? לפניכם מעט מידע שימושי.

שאתם רוצים לרכוש פרגולות או פרקטים חשוב ללמוד אודות המוצר, שקונים מוצרי עץ חשוב לרכוש מבנה מעץ שעבר כבר אימפרגנציה מונעת. התהליך הזה שמסייע להרחיק מזיקים שגורמים לריקבון של החומר גם עם המחיר גבוהה יותר זה משתלם בעתיד.

בכדי לשמור על דקים לשנים ארוכות מומלץ אחרי כל חורף למרוח את הדק קצת חומר סיכה, זה עוזר להגנה על העץ ומאריכה את חייו להמון שנים. שעה של עבודה ותוכלו לקבל דק חדש.

רצוי לבצע באינטרנט שם תוכלו לברר על החומרים שקיימים בשוק להסתכל על דוגמאות וגם לאמץ רעיונות. ובאותה הזדמנות חפשו ביקורות על חברות להתקנת דקים ותסמנו לכם כמה מהם ובקשו מהם הצעת מחיר.

במידה ואתם יכולים לעבוד לבד אתם יכולים לקנות את כל החלקים מחנויות בניין ולחסוך סכום ניכר בעזרת הרכבה עצמית. מה שכן, שמרו על כללי הבטיחות ועבדו רק עם כלים מתאימים.

רוצים לקנות סוככים ודקים במחיר אטרקטיבי? תבדקו מחירים! לפני שאתם קונים מוצר מומלץ מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע קצת יותר כסף ולקבל חומר איכותי שילוו אתכם לשנים רבות.

רוצים לסגור? בקשו לראות במו עיניכם כמה עבודות של אנשי המקצוע בכדי שתוכלו להתרשם ולפני שתשלפו את הצ'קים בקשו הנחה כמו כל ישראלי ואת כל הסיכומים כתבו בחוזה מסודר כולל לוחות הזמנים ותנאי התשלום לעסקה. בהצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI