דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר מזרן קינג קויל – מזרן לחיים
מזרן קינג קויל – מזרן לחיים
יוסי בוזגלו 18/10/12 |  צפיות: 2985

האם אתם מתעוררים כל בוקר עם כאבי גב ותחושת עייפות אשר מלווה אתכם כל היום? אולי זה אומר כי הגיע הזמן להחליף את המזרן עליו אתם ישנים. ידוע כי מזרן איכותי הוא עסק די יקר, אולם ההשקעה במזרן איכותי שווה כל פרוטה. במהלך חיינו אנו מבלים כשליש מהזמן בשינה, בשאר הזמן אנו עסוקים בעבודה, משפחה, אהבה, בילויים ועוד. כאשר אנו ישנים בלילה על מזרן באיכות ירודה, אנו מרגישים זאת גם במהלך היום, והרגעים האלו בהם אנו ערים מאבדים מערכם. מזרן איכותי ישיב לנו את הרעננות אשר אבדה לנו במהלך החיים ויחדיר בנו חיות ואנרגיה. לעיתים אנשים אינם מבינים עד כמה למזרן עליו הם ישנים יש השפעה על חייהם.

חומרים משובחים ואיכותיים

אחת מהחברות המוכרות אשר מייצרת מזרני איכות הינה חברת קינג קויל, מזרני קינג קויל, הינם מזרנים איכותיים, ברמה הגבוהה ביותר. המהנדסים של חברת קינג קויל, תיכננו את כל סוגי המזרנים שלהם בקפידה, כאשר הדבר אשר הנחה את עבודתם היה, נוחות ובריאות. מזרני קינג קויל עשויים מהחומרים המשובחים ביותר אשר יש לטבע להציע כגון: לטקס – חומר גמיש המקבל צורתו של כל גוף, וויסקוג'ל – חומר המאזן ושומר על טמפרטורת הגוף בזמן השינה ועוד.

מזרני קינג קויל על כל סוגיהם, מכילים מערכות קפיצים משוכללות ביותר, מערכות קפיצים אלו מעניקות תמיכה לכל חלק וחלק בגוף ומאפשרים תנועה נרחבת ונוחות מירבית, יתרה מכך מזרני קינג קויל מכילים מנגנונים מיוחדים אשר מאזנים את טמפרטורת הגוף בזמן השינה ואף מנטרלים עודפי לחות. במהלך השנים, חברת קינג קויל פיתחה מזרנים רבים ושונים, אשר באים לענות על צרכיהם של כלל האנשים. לכל מזרן קינג קויל איכות גבוהה ויתרונות שונים.

קינג קויל רילקס

אחד המזרנים הנמכרים ביותר, בשנים האחרונות, אשר פיתחה חברת קינג קויל הינו, מזרן קינג קויל רילקס, מזרן קינג קויל רילקס, הינו מזרן אשר נבנה בצורה כזו המבודדת את שני צדדיו, דבר זה מאפשר לשני אנשים בו זמנית לישון על המזרן, אולם לא להיות מושפעים מהתנועות ומתזוזות הגוף אחד של השני. במידה ותחליטו לרכוש מזרן קינג קויל, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים, כי רכשתם מזרן לתקופת חיים שלמה, אשר ישמש אתכם נאמנות כל החיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI