דף הבית תיירות ונופש צימרים הכל על אירוח דיסקרטי
הכל על אירוח דיסקרטי
noam 21/10/12 |  צפיות: 2615

צימרים הינם יחידות דיור קטנות המשמשות כמקומות לינה ואירוח במהלך חופשות וכדומה. צימרים מאופיינים בדרך כלל באווירה מיוחדת המתאימה לסגנון העיצוב של הצימר. האירוח בצימר יכול להיות איכותי באותה מידה של אירוח במלון ואף יותר מכך.

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים להתארח דווקא בצימרים. אכן, לאירוח בצימרים יתרונות רבים. קודם לכל, צימרים פרוסים על פני אזורים רבים יותר בארץ ולכן הם מאפשרים חופשות באזורים שמלונות לא יכולים לאפשר (למשל חופשה בגולן, במקומות מסוימים בנגב ועוד). כמו כן, האירוח בצימר מאפשר יותר מרחב ופרטיות, הוא עשוי להיות ייחודי יותר ולכלול תנאים טובים במחירים הוגנים. בין השאר, צימרים מהווים מקומות אידיאליים עבור אירוח דיסקרטי.

אירוח דיסקרטי בצימרים

אירוח דיסקרטי הוא אירוח שדורש כמה שיותר פרטיות עבור המתארחים. המתארחים שבאים לנופש דיסקרטי, אינם מעוניינים להיחשף בכלל, הם לא רוצים שעיניים שונות ימדדו את טיב היחסים וכדומה ובעיקר הם מחפשים מקום ללא סבירות גבוהה למפגש עם אנשים מוכרים וזרים. צימרים יכולים להתאים בדיוק לשם כך. בצימרים, בשונה ממלונות, אין אנשי צוות רבים שבאים במגע עם המתארחים, אין נהלים שיש לדבוק בהם ואין צורך להזדהות עם פרטים מזהים כגון- כרטיסי אשראי או תעודות זהות. לכן, צימרים יכולים להתאים מאד לצורך אירוח דיסקרטי.

אירוח דיסקרטי וצימרים זולים:

חשוב לציין, הרבה פעמים אירוח דיסקרטי הוא אירוח שלא כולל דרישות רבות. נופשים באירוח שכזה לא מצפים להרבה השקעה מצד המארחים אלא מצפים למצוא את הפרטיות שלהם בלי הרבה אמצעים נלווים. לכן, צימרים זולים יכולים להתאים מאד עבור נופש שכזה. צימרים זולים יכולים להיות איכותיים ביותר ולאפשר הרבה מאד פרטיות. צימרים זולים אולי לא יכללו אבזור חדיש ביותר אך ללא ספק הם יכולים להיות נקיים ונוחים לאירוח.

לבסוף

לאחר שבחרתם צימרים זולים עבור האירוח הדיסקרטי שלכם, נסו לצמצם את המגע עם בעלי המקום. אתם יכולים להירשם לבד ולקחת את המפתחות בלי להציג לבני המקום את השותף השני לאירוח שלכם. כך, תוכלו להבטיח עוד יותר את הפרטיות שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI