דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל מתי טסים לאירופה – העונות המשתלמות
מתי טסים לאירופה – העונות המשתלמות
מיכל ז 04/11/12 |  צפיות: 2640

אירופה פותחת את שעריה לתייר הישראלי כמעט בכל ימות השנה. אמנם מי שיזמין טיסות לפראג או לערים גדולות אחרות באירופה - ביניהן וינה, בודפשט ואפילו פאריז, בחודשי ינואר עד מרץ יגלה שרוב העיר התכסתה בשלג, אך גם בחורף המושלג ביותר, חופשה באירופה יכולה להיות סוחפת ומהנה במיוחד. העונות המשתלמות במיוחד מבחינת הזמנת טיסות לפראג ברלין או כל יעד אחר באירופה הן עונות השיא של האביב והקיץ, אז אירופה מתגלה בחמימותה ומספר הדילים גדול יותר. אם זאת, חשוב לציין שגם בימי החורף מציעות חברות הנסיעות והתעופה דילים משתלמים ליעדים מסוימים, וזה משתנה בהתאם לביקוש ולמזג האוויר ובהתאם למספר הטיסות שיוצאות בחורף ליעד מסוים זה.

העונה החמה-קרה

אירופה נמצאת ממש מעבר לפינה בכל המדובר בטיסות. בניגוד לטיסות לארצות הברית, אוסטרליה או המזרח הרחוק, אירופה לא מצריכה הכנות כמו ויזה מיוחדת ולכן טיסות לבודפשט ברלין או לונדון יכולות נגישות מאד גם בהזמנה מהירה ברגע האחרון. זו הסיבה שמזג האוויר כבר לא מהווה פקטור בבחירה לאן לנסוע באירופה. גם בקיץ וגם בחורף דילים רבים מוצעים לנוסעים ספונטנים שמחפשים הזדמנות לברוח לכמה ימים מהשגרה נטולת החגים של אמצע השנה. גם לקראת הקיץ, בעונות השקטות יחסית, אפשר למצוא חבילות נופש לכל מקום באירופה. העונה החמה היא גם העונה הקרה בכל הקשור להזמנת טיסות ליעדי אירופה השונים.

סופשבוע רומנטי בשלג או על החוף

העובדה שבירות אירופה נגישות כל כך מאפשרת לנו לבחור בכל ימות השנה לנסוע לסופשבוע רומנטי עם בן או בת הזוג. בעונות שונות גם טיסות לברלין או טיסות ללונדון יכולות להיות זולות כמעט כל חופשה בארץ ומשתלם תמיד לברר במספר חברות ולקבל כמה הצעות לדילים. לעיתים קרובות מנסות חברות התעופה למלא את המקומות הפנויים במטוסים ברגע האחרון, בעיקר בעונות הרגועות יותר והמבצעים במקרה זה רבים מאד. אם אתם מחפשים סופשבוע רומנטי תוכלו לבחור בטיסות לברלין או בטיסות לפראג שנחשבות לערים רומנטיות אליהן אפשר לנסוע למספר ימים מוגבל. גם טיסות זולות לפאריז, לונדון ורומא אפשר למצוא בתקופות מסוימות. אירופה נפתחת בכל עונות השנה לאלו שמחפשים חופשה רומנטית בשלג או על החוף ברביירות השונות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI