דף הבית קניות וצרכנות אופנה רחלי
רחלי
רחלי 04/11/12 |  צפיות: 2983

פטרת רגלים היא סוג של מחלת ציפורניים שהינה שכיחה מאד והרבה אנשים בכל העולם סובלים ממנה או יסבלו ממנה בעתיד. פטרת ציפורניים מתפתחת בציפורניי כפות הרגליים או כפות הידיים או שתיהן גם יחד ונוצרת בעקבות זיהום של פטריה שמופיעה בציפורניים ופוגעת בהן. מדובר על מחלה כרונית שאין לה מרפא שלם והיא גם מחלה מדבקת עבור האדם הלוקה בה. כלומר, אם יש לכם כבר פטרת ציפורניים באחת מהציפורניים שלכם, היא עשוייה לעבור ליתר הציפורניים הן ברגליים והן בידיים.

האנשים שלרוב נדבקים בזיהום הפטרייתי הזה של פטרת ציפורניים הם יכולים להיות אנשים שלא שומרים על רמת ניקיון נאותה. על מנת למנוע בכלל את הופעתה של פטריה ברגל נדרש לשמור על היגיינה טובה, להתרחץ מדי יום ולנקות היטב את כפות הרגליים והידיים. גם לאחר הרחצה, חשוב לשמור על טיפול מתאים, כך שיש לייבש את כפות הידיים וכפות הרגליים כמו שצריך. מן הצד השני, פטרת ציפורניים יכולה להופיע גם אצל אנשים אשר נחשפים יותר מדי למים כמו למשל עקרי בית או עקרות בית הנמצאים זמן רב במטבח, טבחים ושפים מקצועיים וגם אופים. הסיבה לכך היא שאותה פטרת ציפורניים יכולה גם להתפתח בתנאים של חום, רטיבות ולחות. אז גם אם אתם רוחצים הרבה את הידיים והרגליים, חשוב לשים לב ולהקפיד לייבש אותם כהלכה.

כיום פטרת ציפורניים נחשבת מחלה חשוכת מרפא, ולמרות שישנם טיפולים רפואיים רבים שאפשר להעזר בהם, מדובר רק על טיפולים מקלים לטווח קצר בלבד ולא על טיפולים שיכולים לחסל את התופעה לטווח הארוך. עם זאת, כדי לצמצם את האפשרות להתפתחות רחבה יותר של המחלה וכדי להקל על מראה הציפורניים ביום יום, ניתן להשתמש במגוון של טיפולים כמו למשל מריחת משחות שונות, מריחת לק מיוחד שפותח בדיוק לבעיה זו של פטרת ציפורניים או במקרים קשים יותר, אפשר ליטול כדורים לטיפול מסיבי יותר שישפיע בצורה חזקה יותר.

אז אם אתם עונים על האנשים שיש להם נטייה רבה יותר ללקות במחלה זו, חשוב שתקפידו לשים לב למראה הציפורניים שלכם כדי לתפוס את התופעה בזמן ולהעניק לה טיפול מתאים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רחלי


 


מאמרים נוספים מאת רחלי
 
רחלי
04/11/12 | אופנה
פטרת ציפורניים היא סוג של מחלת ציפורניים שהינה שכיחה מאד והרבה אנשים בכל העולם סובלים ממנה או יסבלו ממנה בעתיד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI