דף הבית ספורט וכושר גופני ספורט וכושר גופני - אחר אופניים חשמליות לכל דורש
אופניים חשמליות לכל דורש
יוסי בוזגלו 07/11/12 |  צפיות: 3075

על היתרונות הרבים של אופניים חשמליות עין עוררין. כל אחד ואחת מאתנו ישמח לחסוך זמן מיותר בפקקי תנועה, לחסוך מאמץ פיזי בדיווש, ועל הדרך  לתרום לאיכות הסביבה ולחסוך בפליטת גזים רעילים הנפלטים ממכוניות. השאלה היחידה שנותרת היא אילו אופניים חשמליות לבחור? ההיצע בשוק נע בין ערכות ההופכות אופניים רגילות לאופניים חשמליות, ועד לאופניים היברידיים, מתקפלים, או כאלו המתאימים לנסיעה קצרה בעיר, או בילוי משפחתי.

פקקים בדרך לעבודה, לא תודה

גם אלו המתגוררים במרחק נסיעה קצר למקום עבודתם, מוצאים עצמם מכפילם ואף משלשים את זמן הנסיעה עקב הפקקים. או נאלצים לכתת רגליים ולצעוד ברגל לעבר מקום העבודה, דבר שרובנו מעדיפים להימנע ממנו. מסלולים המיועדים לרוכבי אופניים הולכים ומתרבים מדי יום. אם בעבר היו מסלולים מועטים בלבד, כיום, עקב המודעות הגדולה לרכיבה, גדל מספרם בהרבה, והם אינם נחלתם הבלעדית של ערים ספורות. נסיעה במסלול המיועד לאופניים חשמליות יחסוך זמן עמידה בפקק וימנע סיכון מיותר של הרוכב עצמו ושל עוברי אורח.

אופניים בתוך התיק

לאלו המתגוררים במרחק רב ממקום העבודה, ומבלים כל בוקר שעות ארוכות בכבישים, לסטודנטים הלומדים באוניברסיטה בעיר מרכזית אך מתגוררים אצל ההורים בעיר אחרת, ולכל מי שעליו לנסוע בכל יום דרך ארוכה ומעוניין לצמצם עלות כספית וזמן מיותר, אופניים חשמליות מתקפלות מהוות פתרון מצוין.

ניתן לנסוע בתחבורה ציבורית, ולקחת את האופניים המתקפלות שמשקלן אינו רב ונע בממוצע 18 ק"ג (כולל הסוללה) בתוך התיק. האופניים החשמליות המתקפלות מתאימות לכל סוגי הרוכבים, החל ממתחילים ועד למנוסים.

בילוי משפחתי

ישנם דגמים של אופניים חשמליות המותאמים להרכבת ילדים. בפארקים רבים בארץ קיימים מסלולים נוחים לנסיעה ולטיול באופניים. ניתן להוסיף לנסיעה החשמלית גם דיווש ולזכות בפעילות ספורטיבית ואף לספר לילדים על תרומתם של האופניים החשמליות להפחתת הזיהום ולשמירה על איכות הסביבה. כך אפשר לשלב בבילוי עם הילדים הנאה וכיף אך גם חינוך נכון לערכים חשובים.

דגמי האופניים החשמליים נעים בין הפשוטים ביותר שעלותם מתחילה ב3000 ₪, ועד לדגמים היברידיים אשר הסוללה שלהם נטענת מהאנרגיה הקינטית בעת דיווש, ומחירים מגיע ל25,000 ₪.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI