דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים ככה בוחרים אנשי מקצוע עבור שיפוץ דירה
ככה בוחרים אנשי מקצוע עבור שיפוץ דירה
יוסי בוזגלו 07/11/12 |  צפיות: 2492

אחת המשימות החשובות ביותר במהלך תכנון שיפוץ דירה, היא בחירת אנשי מקצוע אשר יבצעו את השיפוץ. בחירה זאת תשפיע על מהלך שיפוץ דירה וגם על התוצאות שיתקבלו בסיומו. על מנת להבטיח כי הנכם פונים לאנשי מקצוע מוסמכים אשר יבצעו את השיפוץ כראוי, מומלץ להיעזר בכמה דגשים חשובים לבחירת אנשי מקצוע שערכנו במאמר שלפניכם.

קבלן שיפוצים אחד או כמה קבלני משנה מומחים

אם היקף השיפוץ הוא רב, כדאי לשקול פניה לקבלן שיפוצים מוסמך אשר ירכז בידיו את כל סמכויות הניהול של השיפוץ. קבלן שיפוצים מסוג זה ימנה את  קבלני המשנה ויעסוק בעבודה מול כל הספקים, קבלני המשנה ועובדים האחרים. אם השיפוץ יעשה בשיתוף עם מעצב פנים או אדריכל, נוכחות של קבלן באתר השיפוץ יהיה הכרחי על מנת שניהול הפרויקט לא ייפול על הכתפיים שלכם. אדריכלים אשר מתכננים שיפוץ דירות בדרך כלל מכירים קבלני שיפוצים איכותיים והם יוכלו להמליץ לכם על אחד שהוא בעל מוניטין שעליו תוכלו לסמוך.

הצעת מחיר ומוניטין

בעת בחירת אנשי מקצוע עבור שיפוץ דירה, כדאי מאוד להתייחס להצעת מחיר כגורם אשר יקבע האם תבחרו לעבוד עם הקבלן או לא, אך לא רק, מכיוון שמה שחשוב לא פחות לקחת בחשבון הוא המוניטין של הקבלן ואת הניסיון שלו בעבודות של שיפוץ דירה. לא משנה כמה אטרקטיבית תהיה הצעת המחיר, על תתפתו לחתום על חוזה עבודה עם קבלן שיפוצים לפני שאתם עורכים בדיקה אודות העבודות הקודמות שהוא עשה.

המלצות ותהליך עבודה

בדיקת מוניטין צריכה לכלול גם הצגת המלצות והגשת תוכנית עבודה מפורטת. על פי המלצות תוכלו לבדוק האם מדובר על קבלן שיפוצים אמין ומקצועי ועל פי תוכנית עבודה ברורה וקבועה מראש תוכלו לדעת מה בדיוק מצפה לכם וכמה זמן יערך השיפוץ. ברגע שקבלן שמבצע שיפוץ דירה מתחייב לביצוע שיפוץ על פי התוכנית שנקבעה מראש, תוכלו להבטיח לעצמכם כי שיפוץ דירה יעשה בהתאם למה שהוסכם. על תחששו לבקש המלצות מקבלן שיפוצים שאליו פניתם, מדובר על הליך מקובל שקבלן בעל מוניטין לא ירגיש צורך להתחמק ממנו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI