דף הבית נשים נשים - אחר טיפים לאיפור נכון
טיפים לאיפור נכון
אורית אשקלון 04/02/09 |  צפיות: 2991

איפור טוב עושה קסמים, הוא מכסה את כל מה שתבחרי להסתיר ומדגיש ומבליט את כל מה שיפה בך אבל, איפור לא מוצלח עלול לחולל נזק למראית עין והתוצאה שמתקבלת שונה לחלוטין ממה שרצית.למרות זאת "תאונות איפור" נעשות לעיתים קרובות.

הנה כמה דוגמאות וכיצד להימנע מהן:

עור הפנים - טפלי בפנים! הפנים הם הבסיס של ה איפור, טפלי וטפחי את  עור הפנים שלך, גם איפור מושלם יתקשה להסתיר עור לא מטופח ששכחו (או התעצלו) לטפל בו. התחילי תמיד להתאפר רק  כשהפנים שלך נקיות משאריות איפור (מאתמול) ומירחי עליו קרם לחות, רק אז העור שלך מוכן לספיגת מרכיבי האיפור.

המוצרים -  מייק- אפ,  קרם בסיס עם צבע לפנים. הקפידי לבחור מייק-אפ רק לפי סוג העור שלך (שמן,יבש,מעורב) המייק-אפ נועד להקנות לפנים מראה אחיד, אם את לא סובלת מבעיות מיוחדות (פצעים, כהויות, כתמים ועוד) אני ממליצה לך לבחור רק במייק-אפ נוזלי, יש לו כיסוי טוב, הוא עדין ולא מכביד על עור הפנים. מייק-אפ מכל סוג אחר, מוצק,קרמי  או עם פודרה יתאים רק אם יש בעיות מיוחדות בעור שזקוקות לכיסוי.

הגוונים - הרבה תאונות איפור קורות משימוש בגוונים הלא נכונים. כחול מרוח בעיניים ייראה כאילו קיבלת מכה,  עפרון שחור בתוך עין קטנה יהפוך אותה ליותר קטנה, שפתיים דקות עם שפתון כהה, פצעים שרצית להסתיר והדגשת אותם מבלי שהתכוונת ועוד ועוד.

הטעות השכיחה ביותר קשורה לבחירת צבע המייק-אפ, אם את לא מעוניינת  במראה של "מסיכה על הפנים" הקפידי לבחור את גוון המייק-אפ המדויק עבורך. מייק-אפ לא מנסים על גב כף שעבורך.

הכמויות - תאונות קשות באיפור קשורות לכמויות. אז בחרת את צבע המייק-אפ המושלם, והתאמת את הגוונים של הצלליות, טיפלת גם בעור והוא נראה נהדר. למה להגזים עם הכמויות?  באיפור כל נגיעה קטנה של צבע עושה הבדל גדול. לפני שאת מתאפרת ודאי שיש לך אור מתאים (התאורה בבית מול המראה לא דומה לאור החזק של השמש בחוץ.) התאפרי במידה, קחי כמות קטנה של צבע על המברשת  ונערי אותה, על הפנים הניחי רק את השאריות (זה מספיק).

הגבות -  שתי תאונות איפור קשורות לגבות - גוון לא נכון ומבנה לא נכון.

הגבות הן המסגרת של הפנים טיפול נכון בגבות ישפיע מאד על המראה הסופי שיתקבל.סדרי אותן בהתאם למבנה הפנים שלך, לא קצר מדי, לא ארוך מדי,לא עבה מדי ולא קיצוני מדי. אם את לא מצליחה לסדר אותן לבד, לכי לקוסמטיקאית שתסדר לך אותן בהתאם למבנה הפנים שלך. "קרחות בגבות" (אם יש לך) מלאי בעזרת מברשת וצללית (לא מבריקה) בגוון הגבה שלך.  השתדלי שצבע הגבות לא יהיה שונה באופן קיצוני ביחס לצבע השיער שלך.

האודם - מאיזה תאונה להתחיל? אודם מורחים רק על השפתיים (לא לערב שיניים ). שרידים של אודם אחרי ארוחה, עפרון תוחם מסביב לשפתיים בלי אודם, אודם על שפתיים יבשות וסדוקות...

אי אפשר לברוח מזה, אודם צריך לחדש כל כמה זמן במיוחד אחרי שאת אוכלת. קחי איתך תמיד אודם בתיק ותחדשי (בלי שיניים) מאמץ קטן אבל התוצאה שווה.

איפור נכון זה אפשרי

כשאת מתאפרת, נסי לעשות זאת כמו שצריך. התוצאות הטובות יצדיקו את ההשקעה. אם את מרגישה שתאונות איפור קורות לך, אני מציעה לך להיפגש פעם אחת עם מאפרת מקצועית ל סדנת איפור אישית בה תכירי אחת ולתמיד את נפלאות עולם האיפור, לא כמו שחשבת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית אשקלון

 מאפרת מקצועית



 


מאמרים נוספים מאת אורית אשקלון
 
איפור לאחר מתיחת פנים
איך להסתיר בעזרת איפור מקצועי את סימני הניתוח והצלקות בימים שלאחר מתיחת הפנים או הניתוח הפלסטי.

טיפים לאיפור נכון
04/02/09 | נשים - אחר
איפור טוב עושה קסמים. התוצאה של איפור לא נכון תהיה שונה לחלוטין. המאפרת המקצועית אורית אשקלון על תאונות איפור, ממה הן נגרמות וכיצד להימנע מהן

יום הולדת-מסיבת בנות
יום הולדת שונה לבנות בלבד, טיפים ועצות ממאפרת מקצועית

איפור כלות-טיפים לבחירת מאפרת
הדרך לחופה רצופה לבטים, משברים, ולעתים גם פשרות כואבות. איפור נכון מידי מאפרת מקצועית ומנוסה יוכל למנוע ממך עוגמת נפש רבה לפחות בתחום הזה. אז על מה כדאי לשים דגש, כיצד לנצל את נקודות האור (והעור) שלך ומה חשוב לספר למאפרת מבעוד מועד? אורית אשקלון, מאפרת מקצועית עושה סדר בבלאגן
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI