דף הבית עסקים עסקים - אחר כל המידע על מקצים
כל המידע על מקצים
noam 20/11/12 |  צפיות: 3342

בתקופות מסוימות בחיינו, אנו מחויבים לשמוע הרצאות. למשל, במהלך לימודים אקדמאיים וכן במהלך הכשרות שונות, הרצאות הן חלק מהנוף היומיומי שלנו. למרבה הצער, לא כל ההרצאות שנשמע הן הרצאות מעניינות ומסקרנות. יותר מכך, לעיתים הרצאות יכולות להיות משעממות למדי ולגרום לנו לאבד עניים בקלות.

כאשר אנחנו אלו שעומדים מהצד השני של המתרס, זאת אומרת, כאשר אנחנו אלו שמעבירים הרצאות ולא אלו ששומעים הרצאות, מוטל עלינו התפקיד החשוב של בניית מערך מעניין, מאתגר וסוחף. מערך שישאיר את המאזינים שלנו שותפים למהלך ולחומר שאנו מנסים להעביר. אז איך עושים הרצאות טובות?- לצורך כך צרי להיות מרצים טובים.

איך מרצים הופכים להיות מרצים טובים?

כדי להיות מרצים טובים אנחנו חייבים להצליח לעורר עניין בקרב הקהל שלנו. כמובן שלאנשים רבים שעוסקים בתחומים שמכניסים אותם לנעליים של מרצים, ישנה כריזמה טבעית שלא דורשת השקעה או חשיבה בתהליך הבניה של הרצאה טובה. אם אין לכם את הכריזמה, התחלת הדרך לכיוון של הרצאות איכותיות מתחילה בחזרות ביתיות מול המראה. עד כמה שזה נשמע מוזר, אם תראו את עצמכם מרצים, תוכלו לזהות מרכיבים שונים בדרך בה אתם מעבירים את ההרצאה וכך, בעודכם עומדים מול המראה תוכלו לעבוד על מאפיינים שונים בדרך בה אתם מעבירים הרצאה ולבסוף תביאו את עצמכם למקום יותר

חשוב ביותר- הרצאות טובות חוש הומור

כפי שהוזכר, מרצים טובים צריכים למשוך את הקהל ואפילו להפנט אותו. דרך מיוחדת ביותר שיוצרת שיתופיות במהלך הרצאות בין הקהל לבין מרצים, היא שילוב של הומור בתוך הרצאות. הומור הוא כלי חזק ביותר שמאפשר לכם לסחוף את הקהל, להפוך את כל המהלך של הרצאות לאטרקטיבי יותר, לסקרן ולשמור על הערנות של הקהל שלכם. מרצים טובים יודעים כיצד לשלב הומור בתוך המהלך של ההרצאה וכיצד בעזרת ההומור לגעת בקהל השומעים.

מרצים טובים וביטחון עצמי

מאפיין חשוב מאד בהרצאות, הוא המאפיין של רמת הביטחון העצמי שמשדר מרצה. מרצה איכותי משדר לקהל שלו שהוא בטוח לגמרי בעצמו וכך הקהל עצמו חש בטוח יותר בהשפעת המרצה. הרבה פעמים, היסוסים וחוסר מודעות למה שאנחנו משדרים לקהל, יכולים להרוס את התדמית של "מרצים מעולים ואיכותיים". 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI