דף הבית קניות וצרכנות קניות טבעות אירוסין - הסוגים השונים
טבעות אירוסין - הסוגים השונים
דינה ק. 03/12/12 |  צפיות: 3088

חתונה היא חלומה של כל אישה. חתונה היא בדרך כלל השלב החשוב ביותר בחייהם של גבר ואשה ברגע שהם מחליטים להקים בית ומשפחה, בעיקר בישראל, ולהביא ילדים לעולם.

אירוסין, הוא השלב בו הגבר והאישה מחליטים יחדיו שהם רוצים לבסס את הקשר שלהם ולהפכו לקשר רציני על ידי הבטחה לחתונה. - משך זמן  האירוסין אינו מוגבל ויכול להיות מזמן קצר מאוד עד מספר של שנים.

האירוסין מתבצעים על ידי הצעה לחתונה, שמוצעת בדרך כלל מצידו של הגבר ונעשית באמצעות טבעות אירוסין.

טבעות אירוסין נענדות בדרך כלל על הקמיצה בידה השמאלית של האישה, זאת בתנאי שהאישה הסכימה להצעה.

כיצד לרכוש טבעות אירוסין?

אם פעם היה צריך להסתפק במבחר טבעות אירוסין מצומצם שהיו בחנויות התכשיטים. היום ניתן לחפש  ולמצוא מבחר רב של טבעות אירוסין גם באינטרנט. בכל מקרה חשוב לזכור לרכוש את הטבעת במקום אמין ומקצועי.

כיום רוב טבעות האירוסין משובצות ביהלום, חשוב שליהלום תהיה תעודה גמולוגית בינלאומית שתבטיח את האיכות של היהלום אותו אתם קונים.


יש סוגים בסיסיים של טבעות אירוסין:

סוליטר: אלו טבעות אירוסין הנחשבות קלסיות. החשוק של הטבעת חלק והיא משובצת ביהלום אחד. בטבעת עצמה אין קישוטים נוספים ומלבד ליהלום המרכזי אין יהלומים נוספים. דבר זה מאפשר השקעה ביהלום, כמו כן גודל היהלום יכול להשתנות - דבר שיכול להוזיל או לייקר את הטבעת בהתאם לגודלו של היהלום.


טבעות סוליטר משובצות: אלו טבעות אירוסין המשובצות, חוץ מהיהלום המרכזי שבטבעת, גם ביהלומים קטנים בצדדים. כמו כן יש גם טבעות משובצות עם שיבוץ של יהלומים על החשוק של הטבעת. - הדבר מוסיף מראה יוקרתי לטבעת אבל כמובן גם מייקר מאוד את מחיר הטבעת. ולכן, במקרה ואין ברשותכם תקציב גבוה כדאי ללכת על טבעות הסוליטר הקלסיות.


טבעות מעוצבות: רוב בתי העסק שמתמחים בממכר טבעות אירוסין מתמחים כיום גם בהכנה של סוגי טבעות שונים שמעוצבים גם לפי טעמו האישי של הלקוח. הלקוח יכול להחליט איך הטבעת תיראה ומאיזה חומרים היא תיעשה. טבעות אירוסין יכולות להיעשות גם מאבנים טובות אחרות חוץ מיהלום וממתכות יקרות אחרות חוץ מזהב, לחשוק של הטבעת, כמו כסף ופלטינה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דינה ק.


 


מאמרים נוספים מאת דינה ק.
 
נכיון שיק
מה יעשו בתי עסק שצריכים יותר מזומן לקופתם, במקום השיקים הדחויים הרבים שישנם שם וכרגע (בגלל שהפירעון שלהם בעתיד) לא שווים שום כסף!?
הפתרון ליותר מזומן לקופת העסק הוא בצורה של נכיון שיק. נכיון שיק מאפשר לבעלי עסקים לקבל כסף מזומן תמורת השיקים הדחויים שברשותם בניכוי עמלה כל שהיא על זה שהם מקבלים את הכסף המזומן עכשיו תמורת השיקים הדחויים (שזמם פירעונם הוא בעתיד).


מלגזות להשכרה
מלגזות להשכרה הם כלים היכולים להיות לעזר רב בבתי העסק ובמפעלים השונים. הן מסוגלות לשאת משקל רב מאוד של סחורה ממקום למקום, דבר שהופך את העבודה, באותם מקומות, לפשוטה יותר. - בלי מלגזות להשכרה העבודה יכלה להיות לבלתי אפשרית.

מה קורה עם בתי העסק והמפעלים שצריכים להשתמש במלגזה רק לתקופה מסוימת (בדרך כלל, לזמן קצר) או אפילו רק לפעם אחת? במקרה כזה מלגזות להשכרה הפכו פתרון מצוין לאנשים הפרטיים או בתי עסק שצריכים את המלגזה אבל לא רוצים לבזבז הרבה כסף, בהוצאה כספית מיותרת, על מלגזה חדשה.


רכבים יד ראשונה - מה לבדוק
03/12/12 | רכב
כל הדברים שצריך לבדוק כשבאים לבצע רכישה של רכבים יד ראשונה:
* השנה של הדגם
* האפשרות לקבל הנחה משמעותית
* מה כדאי לבדוק בהסכם ההזמנה
* מה כדאי לבדוק לאחר שנמסר לכם הרכב החדש

**כל הדברים האלו כתובים לכם במאמר זה.


טבעות אירוסין - הסוגים השונים
03/12/12 | קניות
כיצד לרכוש טבעות אירוסין?
אם פעם היה צריך להסתפק במבחר טבעות אירוסין מצומצם שהיו בחנויות התכשיטים. היום ניתן לחפש ולמצוא מבחר רב של טבעות אירוסין גם באינטרנט. בכל מקרה חשוב לזכור לרכוש את הטבעת במקום אמין ומקצועי.
כיום רוב טבעות האירוסין משובצות ביהלום, חשוב שליהלום תהיה תעודה גמולוגית בינלאומית שתבטיח את האיכות של היהלום אותו אתם קונים.


מלונות ים המלח - החוויה במדבר יהודה
28/11/12 | בתי מלון
מלונות ים המלח מאפשרים לתיירים, מהארץ ומחו"ל, בנוסף לחווית הרחצה במים המיוחדים והמבריאים של ים המלח להינות גם מהתכונות המיוחדות של האזור שלצידו ים המלח נמצא - כלומר מהאזור של המדבר.
המדבר ששוכן לצידו של ים המלח הוא מדבר יהודה, לידו נמצאים הרי יהודה.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI