דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואת אקסטרה
הלוואת אקסטרה
אבי 03/12/12 |  צפיות: 2725

אתם עומדים לערוך את האירוע החשוב ביותר בחייכם, החתונה, אך מה לעשות ולא נולדתם להורים עשירים במיוחד ויש צורך לגייס כסף כדי להתחיל בהכנות, בדיוק בשביל זה נועדו הלוואות חוץ בנקאיות המאפשרות לקבל סכום כסף מידי בצורה יעילה וקלה.

מרבית הנשים חולמות על יום החתונה כבר מגיל צעיר ביותר, מדמיינות את שמלת החלומות ואת האביר על הסוס הלבן שאתו הן עומדות תחת החופה, אך מה קורה כאשר נמצא בן הזוג, יש אהבה, אך בדרך לחתונה מתקשים למצוא את המקור למימון ואין מי שיעזור, במצב שכזה, אין סיבה לוותר על כל מה שדמיינתם שכן, ניתן לקחת מיני הלוואה בהחזר נוח ולהתחיל לבחור אולם או גן אירועים.

בניגוד להלוואות הניתנות דרך הבנקים, המצריכות המעמידות תנאים כדי לקבלם, הרי במסגרת הלוואת אקסטרה כל שצריך הוא משכורת חודשית קבועה, המצביעה על יכולת לעמוד בהחזר החודשי, ולכן באם שני בני הזוג העומדים להתחתן הינם בעלי מקום עבודה מסודר, לא צריכה להיות כל בעיה לקבל מיני הלוואה להוצאות החתונה.

גובה ההלוואה הניתנת במסגרת החוץ בנקאית משתנה מגורם אשראי אחד למשנהו, כאשר כיוון שמדובר בסוג של מיני הלוואה, הרי לרוב הלוואות אלו הן עד כ- 50 אלף ₪  ולכן, באם אתם זקוקים להלוואה לחתונה, לא חייבים לקחת את כל הסכום, אלא את זה שאתם זקוקים לו ויודעים בוודאות כי תקבלו את הסכום חזרה מהשיקים של האורחים, שכן אף זוג אינו רוצה להתחיל את ראשית חייו עם חובות מיותרים.

מה כדאי לקחת הלוואה מחבר או מגוף חיצוני?

אחת הדילמות העומדות בפני זוג צעיר הנזקק להלוואה לשם הכנת החופה, היא האם לבקש הלוואה מחבר קרוב או שמא לקחת הלוואת אקסטרה מגוף אשראי כלשהו, שכן לכל אחת מהאופציות הללו יתרונות וחסרונות, כאשר י שלשקול אותן היטב לפני שמקבלים החלטה שכזאת שיש להם השלכות רבות.

מצד אחד, הלוואה מחבר אינה כרוכה בתשלום ריבית, ואפשר להחזיר את התשלום בהתאם למה שנוח לכם ובתנאים שקבעתם בינכם שיכולים להיות נוחים ביותר, אך מצד שני, הרבה אנשים איבדו את הקשר עם חברים טובים רק בשל סכסוכים על רקע כספי, שכן כל כוונה טובה יכולה להסתיים במפח נפש עבור שני הצדדים ולכן, האופציה הזו לא תמיד מוצלחת ביותר.

אמנם, באם תיקחו הלוואות חוץ בנקאיות הרי יהא עליכם לשלם ריבית, כמו גם להתחייב להחזיר מידי חודש את התשלום, מבלי יכולת לפספס אף לא תשלום אחד, אך יחד עם זאת, לא תצטרכו לערב אף אדם נוסף בהחלטה לקחת הלוואה ולא תגרמו לחבר הקרוב אי נוחות מסוימת במצב שבו תתקשו להחזיר את ההלוואה.

הלוואות יש להחזיר, אי אפשר לקחת הלוואה לקראת עריכת החתונה, אם אין לכם כל וודאות כי תוכלו להתמודד עם ההחזר החודשי, ולכן צריך לבחון היטב את רעיון ההלוואה לפני שממהרים להתחייב, כאשר במידה ולוקחים סכום ריאלי, הרי התשלום שיש להחזיר מידי חודש נמוך בהתאם, כמו גם רצוי שלא לפרוס את התשלום לתקופה ארוכה, כך שתמיד תוכלו במידת הצורך לקחת עוד הלוואה אך לא להישאר עם חובות לאורך זמן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI