דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואת אקסטרא
הלוואת אקסטרא
אבי 03/12/12 |  צפיות: 2889

בעולם שלנו הלוואות כבר מזמן לא עניין להרפתקנים בלבד או למבינים בפיננסיים. זה נכון שהיצע ההלוואות גדול, אך זה לא צריך לבלבל אתכם. לפני שאתם הולכים לקחת הלוואה. אתם צריכים לברר עם עצמכם ועם הגוף שמציע את ההלוואות מספר נקודות חשובות.

מה הסיבה שאני רוצה לקחת הלוואה?

השאלה הזו היא נקודת פתיחה קריטית. הלוואה לא לוקחים רק כי מציעים, אלא כי יש משהו שותכל לעשות עם הכסף, שלא מתאפשר לך בלי לקחת הלוואה. ופה נכנסות לתמונה הלוואת אקסטרה ומיני הלוואת של Cal שמספקות מענה גם לצרכים נקודתיים ולא רק לסכומים גדולים. המוטו היום הוא לא לדחות מה שאפשר לעשות עכשיו למחר. כשכיר, יש לך מדי פעם בונוסים במשכורת, ועוד כל מיני הטבות שיוצרות משכורת יותר גבוהות אחת לתקופה. זה לא אומר שצריך לחכות עד אז כדי להגשים חלום קטנטן. עם מיני הלוואה או הלוואת אקסטרה אפשר לקבל מ- 3,500 שקלים ועד 40,000 שקלים. איזה כיף שאפשר ליהנות בהווה ולשלם בעבור ההנאה, לאט לאט בתשלומים קטנים החל מ-12 תשלומים ועד 60 תשלומים.

מה היתרון של הלוואת אקסטרה או של מיני הלוואה?

הלוואות אלה – מיני הלוואה והלוואת אקסטרה, בנויות על מספר רב של יתרונות לקהל הרחב. היתרון הראשון הן לקהל הרחב ולא רק ללקוחות Cal. האמת היא שממש לא משנה באיזה בנק אתם מנהלים חשבון, גם לא משנה כרטיסי אשראי של איזו חברה יש לכם. לקוחות כל הבנקים יכולים לקבל את ההלוואה וזה יתרון גדול.

יתרון שני של הלוואת אקסטרה או מיני הלוואה

היתרון השני של הלוואת אקסטרה או של מיני הלוואה הוא העובדה שהן הלוואות חוץ בנקאיות זה נשמע הגדרה מסובכת, האמת שממש לא. אנחנו נסביר למה הכוונה בחוץ בנקאי. ההלוואות האלו לא נחשבות לכם כחלק מהאשראי הבנקאי שלכם. זו הרי המשמעות של חוץ בנקאי. וזה מאפשר לכם להגדיל משמעותית את האפשרויות הכלכליות שלכם. יש לכם גם את האשראי בבנק, שכולל הלוואות בנקאיות, מסגרות אשראי בחשבון עובר ושב (המינוס כמו שנוהגים לכנות אותן) ומסגרות האשראי בכרטיסי האשראי הבנקאיים. אם תיקחו מיני הלוואה או הלוואת אקסטרה של חברת Cal תוכלו ליהנות מאשראי נוסף, שלא יקטין לכם את מה שהבנק מציע.

יתרון שלישי של הלוואת אקסטרה או מיני הלוואה

תנאים לקבלת האשראי. כיוון שהאשראי הוא חוץ בנקאי, אז גובה ההלוואות שלכם בבנק לא רלוונטי לקבלת ההלוואה הזאת. חברת Cal גם לא דורשת מכם ערבים, היא אפילו לא דורשת מכם בטחונות תמורת ההלוואה. אמרנו כבר הלוואה נוחה וקלה לכל אחד. התנאי היחידי הוא שתהיה לכם משכורת קבועה שנכנסת כל חודש לשבון הבנק. אפילו גובה המשכורת לא פרמטר לקבלת ההלוואה. גובה המשכורת הוא בהחלט כלי בשיקולי גובה סכום ההלוואה, כי הוא משפיע על כושר ההחזר שלכם, אבל רק על זה.

אז יש לכם הזדמנות פז להלוואה נוחה וקלה שניתן לקבל תוך מספר ימים בלבד ישירות לחשבון הבנק, מגישים בקשה דרך הטלפון או האינטרנט. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר של Cal, תראו בעצמכם כמה זה פשוט וקל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI