דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות לסטודנטים
הלוואות לסטודנטים
אבי 10/12/12 |  צפיות: 2785

לימודים אקדמיים הם ללא ספק צעד מרגש שטומן בחובו ריגושים ואתגרים משמעותיים. אתגרים אקדמיים, מבחנים, עבודות, דיונים אינטלקטואליים במסדרונות הספרייה וחיים סטודנטיאליים פוריים הם ללא ספק חלק בלתי נפרד מהמציאות הסטודנטיאלית בישראל ,אולם לא רק. לצערנו בישראל היקרה למחייה, גם סטודנטים נאלצים להתמודד עם אתגרים כלכליים לא פשוטים.

למה זה עולה כל כך יקר?

יוקר המחיה, הקושי במימון שכר לימוד יקר ועלויות רבות שכרוכות בהוצאות הלימוד גובות מחיר יקר מהסטודנטים ולכם בהיעדר מימון מההורים נאלצים סטודנטים רבים להתמודד עם גזרות כלכליות שונות. האמת היא שאין זה חייה להיות כך. כמו כל דבר בחיים, לימודים אקדמיים עולים כסף ודי הרבה זה נכון, אולם עם התמודדות נכונה והיערכות מוקדמת ניתן לצלוח את התקופה הזו בקלות רבה.

מה הפתרון?

לא, אין לנו פתרונות קסם, אנחנו רק רוצים לספר לכם כיצד ניתן להשיג מקורות מימון לקראת תקופה מאתגרת מבחינה כלכלית, כך שתוכלו להתפנות לאתגר הלימודי מבלי לחשוב על הבנק כל היום . ראשית חשוב להבין כי אף על פי שהסטודנט הישראלי מרוויח הכנסה פעוטה עקב אילוצי מערכת שעות שלא מותירה זמן רב לעבוד, הבנקים, חבורת האשראי, חברת הביטוח ואיתם הגופים הפיננסיים האחרים מנהלים מלחמה עיקשת על ציבור הסטודנטים. הסטודנט העני של היום הוא אדם אמיד בסיום הלימודים שרמת ההכנסה שלו עולה בצורה משמעותית.

חיזור גורלי

משום כך חיזור אחר הסטודנטים וצירופם כלקוחות לשורות גוף פיננסי כזה או אחר היא תצעד אסטרטגי חכם למדי. התחרות הזו מולידה אינסוף הטבות לסטודנטים בדמות של הלוואות לסטודנטים ועוד הטבות שונות. כך למשל הבנקים מציעים לסטודנטים הטבות משמעותיות בניהול חשבון בנק. עמלות מופחתות ועוד הטבות כמו הלוואות לסטודנטים בריביות נמוכות בפריסה רחבה של תשלומים הם רק חלק ממה שמציעים הבנקים לסטודנט הישראלי.

מלחמה על הלב

במסגרת המלחמה על ליבם של הסטודנטים גם חבורת האשראי וחברות הביטוח מציעות הלוואות לסטודנטים. אלה הן הלוואות חוץ בנקאיות שניתנות בקלות רבה מאלה של הבנקים ובסכומים של כ 30,000 ₪. הלוואות חוץ בנקאיות בדומה לכרטיסי האשראי החוץ בנקאיים אינן תלויות באישור הבנק ובמצב החשבון שלכם ולכם הן נחשבות נוחות הרבה יותר.

מלגות והלוואות נוספות

מלבד הלוואות לסטודנטים מהגופים הפיננסיים קיימות כמובן מלגות או הלוואות של קרנות מיוחדות שמעוניינות לקדם את ההשכלה הגבוהה בקרב חוגי לימוד שונים או בשכבות שמוגדרות כשכבות מצוקה. הלוואות לסטודנטים במקרה כזה ניתנות בסכומים של כמה אלפי שקלים ללא ריבית וללא הצמדה ואת ההחזר שנפרס למספר רב של תשלומים ניתן להתחיל לאחר סיום הלימודים לעתים אפילו שנתיים לאחר מכן כאשר מצבו הכלכלי של הסטודנט עתיד להשתפר בצורה משמעותית.

מה מציע משרד החינוך?

משרד החינוך למשל מעניק הלוואות לסטודנטים משכבה סוציו אקונומית נמוכה בסכומים של כ  6,000 ₪ ואת ההחזר ניתן לפרוס למספר רב של תשלומים ולהתחיל רק כשנתיים לאחר סיום הלימודים. כדי לקבל מידע על הלוואות מסוג זה ועוד הלוואות לסטודנטים יש להתעדכן באתרי המלגות ובמשרדי הדיקן באוניברסיטאות ובמכללות או במשרדי אגודות הסטודנטים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI