דף הבית תיירות ונופש אטרקציות ינואר באילת
ינואר באילת
עידן מור 17/12/12 |  צפיות: 2461

ינואר באילת

נכון שהמשפטים "משקפי שמש בחורף" או "גלידה על החוף בינואר" נשמעים לא הגיוניים? באילת זה אפשרי, ואפילו מאוד פופולארי.
אנשים רבים מהארץ מעדיפים להעביר חופשה באילת דווקא בחודש ינואר- החודש הקר של השנה.
במאמר הבא נבין מדוע...

אילת בינואר - פרטים כלליים:

* מזג האוויר באילת בחודש ינואר לא קר ואפרורי כמו בשאר חלקי הארץ, ממוצע הטמפרטורה בחודש ינואר עומדת על 13-16 מעלות צלזיוס ו-13 מעלות זה במקרים ממש מעטים. הטמפרטורה המינימלית שנמדדה בינואר באילת היא 9 מעלות והטמפרטורה המקסימלית בחודש זה הגיעה ל-20 מעלות מה שאומר שממוצע המעלות הוא בערך 15.

* בחודש ינואר אנשים מעטים מבלים בחופי אילת, ומי שבכל זאת מבלה לאו דווקא מתרחץ במי הים הקפואים ולכן ניתן לראות על החופים עצמם אנשים יושבים ונהנים מהאווירה הרגועה והלא אופיינית לעיר.

* באילת יורד גשם לעיתים רחוקות מאוד, ומה שמושך את אותם המבקרים דווקא בחודש זה הוא בעצם השקט שסביב: העיר שבד"רכ שוקקת חיים - לפתע רגועה. כמובן שנראים בה מטיילים רבים אך אלה מכייפים בשקט ובשלווה ללא כל ההמולה שקיימת בעיר בחודשים החמים.

מה מיוחד בחודש ינואר באילת:

* תיירים מחו"ל שרוצים להתרחק מהחורף הקשה שבמדינתם מגיעים בחודש ינואר לחופשה באילת בה החורף זה "משחק ילדים" לעומת החורף שלהם. אי לכך ובהתאם לזאת תוכלו להיתקל בלא מעט תיירים אשר משתכשכים בבריכה ובים כאילו אמצע אוגוסט.

* לחובבי הטבע שבינינו, ישנן ציפורים הנודדות מארצות רחוקות היישר לאילת בחודש ינואר על מנת "לברוח" מהקיפאון שבארצן ולעבור את החורף במקום חמים כמו אילת וכמובן בשביל לשרוד.

* כבר כמה שנים בכל חודש ינואר מתקיים באילת פסטיבל מחול מזרחי. חוץ מהפסטיבל ישנן אטרקציות רבות כמו המצפה התת ימי, האיימקס, אטרקציות ימיות (שאין להן הרבה מנוחה בחודש ינואר כמו שחושבים).

נופש באילת בינואר:

* נופש באילת בינואר הוא מאוד אטרקטיבי מבחינת מחיר מכיוון שמחירי הדירות להשכרה באילת נמוכים מה שמאפשר להעביר חופשה כייפית ומהנה בלי הוצאה גדולה מידי. (למה להוציא כסף רב על מקום לינה אם אפשר להוציא את הכסף על אטרקציות ובילויים?)

* גם בבתי המלון המחירים יורדים משמעותית בחודש ינואר אך כמובן שהם עדיין יקרים יותר מאשר בדירות נופש ואכסניות רבות באילת.

* בחלק קטן מדירות הנופש ניתנת ארוחת בוקר הכלולה במחיר, בבתי מלון ישנה אפשרות לפנסיון מלא או חצי פנסיון. מי שבוחר להעביר את החופשה בחודש ינואר בדירות נופש ניתנת לו אפשרות מצוינת ליהנות ממגוון המסעדות הטובות בעיר.

* לחובבי הטיולים שבינינו: בחודש ינואר כדאי מאוד לבקר באתר הצפרות ובעוד מקומות בהם נערכים טיולים מאורגנים באילת ובסביבתה וזאת בשל מזג האוויר הנעים והנוח.

Top of Form

לסיכום, אילת בינואר זו לא האילת של שאר החודשים! אם אתם רוצים להעביר חופשה בחודש ינואר באילת תצפו לחופשה רגועה יותר משאר חודשי השנה (-:

מקווה שנהנתם והחכמתם

שלכם, עידן מור

Idan More Quality


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידן מור

מקווים שנהנתם והחכמתם!
עידן מור איכות 052-251-8181
דירות נופש באילת
דירות להשכרה באילת
דירות באילת
אכסניות באילת
צימרים באילת



 


מאמרים נוספים מאת עידן מור
 
אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 3
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנ"ל, אשר נכתב עבורכם, אנו נספר לכם את מה שעליכם להבין על דירות נופש באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים ביעד שתואר כמקום הבילוי בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 2
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנוכחי, אשר נכתב עבורכם, נציג לפניכם את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא של דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כעיר הנופש בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 1
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנ"ל, שנכתב בשבילכם, נציג לפניכם כל מה שעליכם להבין על דירות נופש באילת, על מנת שתבלו חופש מעולה במקום ששמו תוייג כיעד התיירות בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 5
במסמך הנוכחי, שנכתב בשבילכם, אנו נספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת אודות דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כמקום הבילוי של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 4
במאמר זה, אשר נכתב עבורכם, אנו נספר לכם כל מה שכדאי לכם להפנים בנושא של דירות להשכרה באילת, בשביל שתהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כיעד התיירות של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 3
במסמך הנ"ל, שנכתב בשבילכם, אנחנו ניתן לכם את מה שעליכם להבין בנושא של דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים ביעד שתואר כמקום הבילוי בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 2
במסמך הנוכחי, שנכתב בשבילכם, אנחנו ניתן לכם את מה שאתם צריכים לדעת אודות דירות להשכרה באילת, בשביל שתיהנו מחופשה מדהים במקום ששמו תוייג כיעד התיירות של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 1
במאמר זה, אשר נכתב עבורכם, נציג לפניכם את מה שכדאי לכם להפנים על דירות נופש באילת, כדי שגם אתם תעבירו חופשה נפלאה ביעד שתואר כעיר הנופש של ישראל!

איזה סוגים של דירות להשכרה באילת קיימות – חלק 5
17/12/12 | צימרים
במאמר זה, שנועד למענכם, נציג לפניכם כל מה שעליכם להבין על דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תבלו חופש מעולה בעיר שתוייגה לאחרונה כמקום הבילוי של ישראל!

איזה סוגים של דירות להשכרה באילת קיימות – חלק 4
17/12/12 | צימרים
במאמר זה, שנועד למענכם, אנו נספר לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא של דירות להשכרה באילת, על מנת שתעבירו חופשה נפלאה בעיר שתוייגה לאחרונה כמקום הבילוי בארצינו!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI