דף הבית תיירות ונופש אטרקציות מאי באילת
מאי באילת
עידן מור 17/12/12 |  צפיות: 2490

 

 

 

מאי באילת

פרטים כלליים על מאי באילת:

מזג האוויר, האווירה והאנשים הפוקדים את אילת בחודש מאי מעניקים לחופשה באילת הרגשת חופש כיפית ומהנה.
לאף אחד מאיתנו עוד לא יצא לראות גן עדן, אך יש המשערים שזהו עולם שכולו טוב, עולם מלא שלווה, רוגע, יופי, אהבה, מקום שאינו קודר- מקום שמשי מלא שמחה ואור. 
חופי אילת בחודש מאי תואמים בדיוק את התיאור הנ"ל - אויר נהדר, שמש, ים, שלווה ונחת לצד מוזיקה מרגיעה.
החופים באילת בחודש מאי מעניקים לנו יופי בלתי נגמר. המים רגועים והנוף המשתקף יפהפה ועוצר נשימה. הרי אדום משתקפים על המים והשמש מלטפת בעדינות את גופינו.

כמו שאמר ליאונרדו דה וינצ'י "השמש לעולם אינה רואה את הצל".
הבריזה בחודש מאי היא עוצרת נשימה.

מה מיוחד בחודש מאי באילת:

* אמנם חודש מאי הוא תחילת האביב אך באילת הקיץ ממש כאן אבל בלי כל הבלאגן של חודש יולי-אוגוסט.

* לפי ממצאים שונים, הטמפרטורה הממוצעת של מאי באילת היא 35.4, הלחות הממוצעת היא 16% וכמות הגשמים הממוצעת היא 1 מ"מ, כך שמדובר במזג אוויר חם, אבל לא חם מידי לנופש באילת במאי.

* מבקרים רבים מעדיפים להגיע בחודש מאי לאילת משום שתקופה זאת נוחה מבחינת מזג אוויר וגם בגלל שזהו ממש חודשיים לפני שאילת מתחילה להיות עמוסה בתיירים מהארץ ומחו"ל ומחירי הלינה בה עולים.

* בתחילת חודש מאי מתקיים כמידי שנה מצעד הגאווה באילת. מצעד המיועד לקהילה הגאה הכולל בתוכו מסיבות חוף, מסיבות בריכה, מוזיקה טובה, מופעים מסוגים שונים והרבה מאוד אהבה ליברלית.

נופש במאי באילת:

בחודש מאי המחירים סבירים מאוד בבתי המלון, באכסניות אילת ובדירות הנופש, זוהי התקופה שאחרי חג הפסח והתקופה שלפני "התקופה החמה" כך שאילת אינה הומה אדם וזה ה-זמן לנפוש בה.
האופציה לטיולים מומלצת מאוד בחודש זה, הפריחה רבה ויש הרבה מה לראות והרבה ממה להתרשם וללמוד.
ישנה אפשרות לשכור מדריך לקבוצה במגוון הטיולים באתרי אילת.
ישנם גם טיולי גמלים וגם טיולי ג'יפים לכל המשפחה.
כמובן שאילת מלאה באטרקציות נהדרות ומעניינות גם בתוך העיר כגון הטיילת, ספורט ימי, איימקס ועוד.
בטיילת תמצאו מגוון עצום של מסעדות בכל הסוגים, חנויות בגדים רבות ועוד.

לסיכום, מאי באילת הוא חודש אטרקטיבי יותר מתמיד. בעיר תמצאו מזג אוויר מצוין ולא תמצאו עומס של אנשים כמו ביולי-אוגוסט. בקיצור, מאי באילת זו התקופה לנפוש באילת!

מקווה שנהנתם והחכמתם

שלכם, עידן מור

Idan More Quality


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידן מור

מקווים שנהנתם והחכמתם!
עידן מור איכות 052-251-8181
דירות נופש באילת
דירות להשכרה באילת
דירות באילת
אכסניות באילת
צימרים באילת



 


מאמרים נוספים מאת עידן מור
 
אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 3
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנ"ל, אשר נכתב עבורכם, אנו נספר לכם את מה שעליכם להבין על דירות נופש באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים ביעד שתואר כמקום הבילוי בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 2
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנוכחי, אשר נכתב עבורכם, נציג לפניכם את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא של דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כעיר הנופש בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 1
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנ"ל, שנכתב בשבילכם, נציג לפניכם כל מה שעליכם להבין על דירות נופש באילת, על מנת שתבלו חופש מעולה במקום ששמו תוייג כיעד התיירות בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 5
במסמך הנוכחי, שנכתב בשבילכם, אנו נספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת אודות דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כמקום הבילוי של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 4
במאמר זה, אשר נכתב עבורכם, אנו נספר לכם כל מה שכדאי לכם להפנים בנושא של דירות להשכרה באילת, בשביל שתהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כיעד התיירות של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 3
במסמך הנ"ל, שנכתב בשבילכם, אנחנו ניתן לכם את מה שעליכם להבין בנושא של דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים ביעד שתואר כמקום הבילוי בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 2
במסמך הנוכחי, שנכתב בשבילכם, אנחנו ניתן לכם את מה שאתם צריכים לדעת אודות דירות להשכרה באילת, בשביל שתיהנו מחופשה מדהים במקום ששמו תוייג כיעד התיירות של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 1
במאמר זה, אשר נכתב עבורכם, נציג לפניכם את מה שכדאי לכם להפנים על דירות נופש באילת, כדי שגם אתם תעבירו חופשה נפלאה ביעד שתואר כעיר הנופש של ישראל!

איזה סוגים של דירות להשכרה באילת קיימות – חלק 5
17/12/12 | צימרים
במאמר זה, שנועד למענכם, נציג לפניכם כל מה שעליכם להבין על דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תבלו חופש מעולה בעיר שתוייגה לאחרונה כמקום הבילוי של ישראל!

איזה סוגים של דירות להשכרה באילת קיימות – חלק 4
17/12/12 | צימרים
במאמר זה, שנועד למענכם, אנו נספר לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא של דירות להשכרה באילת, על מנת שתעבירו חופשה נפלאה בעיר שתוייגה לאחרונה כמקום הבילוי בארצינו!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI