דף הבית תיירות ונופש אטרקציות פברואר באילת
פברואר באילת
עידן מור 17/12/12 |  צפיות: 2575

פברואר באילת

פברואר באילת - פרטים כלליים:

אילת, עיר השמש הנצחית, מסתבר שגם בחודש פברואר עונה להגדרה זו.

אמנם לא קיימים עומסי חום כבדים בחודש פברואר כמו בחודשי יולי- אוגוסט אך בזמן שכל חלקי הארץ מצפון עד המרכז חווים גשם וקור, כאן באילת השמש זורחת ומאפשרת למבקריה להנות משלל האטרקציות שמציעה העיר ואף להשתכשך בים או בבריכה.

הטמפרטורה הממוצעת בחודש פברואר באילת היא 22.1 מעלות כשאחוזי הלחות עומדים על כ- 28%.
כמות הגשם הממוצעת שיורדת בחודש פברואר היא 5.8 מ"מ, מה שאומר שנעים מאוד לטייל.
מזג האוויר הוא נוח וברוב החודש ישנה אפשרות להנות מכל הדברים בעיר כגון אטרקציות ימיות באילת, ספורט, טיולים רגליים ועוד!

מה מיוחד בפברואר באילת:

באילת נערכים אירועים רבים בחודש פברואר וזו סיבה מספיק טובה לרדת לאילת בלי שום קשר למזג האוויר הנוח!

גביע הפדרציה בטניס - בזכות מזג האוויר הנוח בעיר אילת, ניתנה לישראל הזדמנות נוספת השנה (2012) לארח את הבית האירופאי מספר אחד של גביע הפדרציה.

זו השנה השניה ברציפות שישראל מארחת את הבית האירופאי וחשוב לציין שאף פעם בכל שנות המפעל לא קרה שמדינה אחת אירחה פעמיים ברציפות.

האיגוד החליט שבאילת, לאור מזג האוויר הנוח ולאור ההצלחה שנרשמה בשנה שעברה.

פסטיבל קלאסיקאמרי - פסטיבל המתקיים במהלך שני סופי שבוע, לבקשת האורחים, הראשון במהלך חודש ינואר והשני במהלך חודש פברואר. השנה (2012) זו השנה ה- 13 שמתקיים הפסטיבל ובה מופעים של התזמורת הקאמרית של ישראל. בפסטיבל מתנגנים גם עיבודים קלאסיים ליצירות חדשות ויצירות קלאסיות של טובי המלחינים בהיסטוריה.

טור אילת - אירוע המיועד לכל בני המשפחה, מחולק לפי מסלולים גילאים ורמות. מתקיים בדר"כ בסוף חודש פברואר למשך שלושה ימים. האירוע כולל גם ספינינג והרבה כושר.

פסטיבל נשים אילת - פסטיבל כמובן לנשים בלבד, מתקיים בכל שנה כבר כשמונה שנים בחודש פברואר ונמשך כשלושה ימים. הפסטיבל כולל אומנים בדרנים וסגנונות רבים של מופעים.

נופש בפברואר באילת:

תיירים מארצות בהן מזג האוויר קר וגשום סוללים דרכם לישראל לעיר החמה (יחסית) אילת, ונהנים מטיולים, בין אם טיולים מאורגנים ובין אם טיולים רגליים בטיילת ובמרחב העיר.

טיול מומלץ מאוד בחודש פברואר הוא טיול ג'יפים שכן האדמה לחה ויש הרבה יותר אתגר- כמובן לאוהבי הטיולים.

כרגיל, אילת מציעה מגוון רחב של מקומות לינה כגון בתי מלון, דירות נופש ואחסניות, מה גם שבחודש פברואר המחירים מאוד נמוכים ונוחים.

דירות הנופש הן יפהפיות ובעלות מאוד נמוכה המתאימה לכל כיס, מה שנותן אפשרות להשתתף באחד מהפסטיבלים המתקיימים בפברואר ו/או באחת האטרקציות בעיר.

בעיר תמצאו מגוון מסעדות מכל הסוגים הפתוחות בכל חודשי השנה.

נופש בפברואר הוא מאוד אטרקטיבי מבחינת מחיר מכיוון שמחירי הדירות להשכרה באילת נמוכים יותר.

גם בבתי המלון המחירים יורדים משמעותית בחודש פברואר אך כמובן שהם עדיין יקרים יותר מאשר אכסניות באילת.

לסיכום, אילת בפברואר זו אילת מלאה באירועים. אם אתם רוצים להעביר חופשה בחודש פברואר באילת צרו עמנו קשר ונשמח לעזור (-:

מקווה שנהנתם והחכמתם

שלכם, עידן מור

Idan More Quality


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידן מור

מקווים שנהנתם והחכמתם!
עידן מור איכות 052-251-8181
דירות נופש באילת
דירות להשכרה באילת
דירות באילת
אכסניות באילת
צימרים באילת



 


מאמרים נוספים מאת עידן מור
 
אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 3
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנ"ל, אשר נכתב עבורכם, אנו נספר לכם את מה שעליכם להבין על דירות נופש באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים ביעד שתואר כמקום הבילוי בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 2
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנוכחי, אשר נכתב עבורכם, נציג לפניכם את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא של דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כעיר הנופש בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 1
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנ"ל, שנכתב בשבילכם, נציג לפניכם כל מה שעליכם להבין על דירות נופש באילת, על מנת שתבלו חופש מעולה במקום ששמו תוייג כיעד התיירות בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 5
במסמך הנוכחי, שנכתב בשבילכם, אנו נספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת אודות דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כמקום הבילוי של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 4
במאמר זה, אשר נכתב עבורכם, אנו נספר לכם כל מה שכדאי לכם להפנים בנושא של דירות להשכרה באילת, בשביל שתהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כיעד התיירות של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 3
במסמך הנ"ל, שנכתב בשבילכם, אנחנו ניתן לכם את מה שעליכם להבין בנושא של דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים ביעד שתואר כמקום הבילוי בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 2
במסמך הנוכחי, שנכתב בשבילכם, אנחנו ניתן לכם את מה שאתם צריכים לדעת אודות דירות להשכרה באילת, בשביל שתיהנו מחופשה מדהים במקום ששמו תוייג כיעד התיירות של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 1
במאמר זה, אשר נכתב עבורכם, נציג לפניכם את מה שכדאי לכם להפנים על דירות נופש באילת, כדי שגם אתם תעבירו חופשה נפלאה ביעד שתואר כעיר הנופש של ישראל!

איזה סוגים של דירות להשכרה באילת קיימות – חלק 5
17/12/12 | צימרים
במאמר זה, שנועד למענכם, נציג לפניכם כל מה שעליכם להבין על דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תבלו חופש מעולה בעיר שתוייגה לאחרונה כמקום הבילוי של ישראל!

איזה סוגים של דירות להשכרה באילת קיימות – חלק 4
17/12/12 | צימרים
במאמר זה, שנועד למענכם, אנו נספר לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא של דירות להשכרה באילת, על מנת שתעבירו חופשה נפלאה בעיר שתוייגה לאחרונה כמקום הבילוי בארצינו!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI