דף הבית תיירות ונופש אטרקציות פסטיבל הברידג' באילת
פסטיבל הברידג' באילת
עידן מור 17/12/12 |  צפיות: 2518

פסטיבל הברידג' באילת

אוהבים ברידג'?
מחפשים מקום בו תוכלו להציג לראווה את יכולתכם המשובחת ואולי אף להרוויח מזה כסף?

הגעתם למקום הנכון!

במאמר זה תכירו את "פסטיבל הברידג' באילת" ואת כל מה שקשור אליו...

פסטיבל הברידג' באילת - הסבר כללי:

כשמו כן הוא, פסטיבל הברידג' באילת עם משלב משחקי ברידג' בכל הרמות ומיועד לכל הגילאים.

* את הפסטיבל יזם מר דוד בירמן והוציא לראשונה לפועל בשנת 1994.

* הפסטיבל מתקיים אחת לשנה ונמשך כ- 11 יום בחודש נובמבר.

* השנה זו תהיה השנה ה-18 בה מתקיים הפסטיבל.

* הפסטיבל מושך אליו בכל שנה אלפי שחקנים, חובבים ואלופים מהארץ ומהעולם לבוא להשתתף במשחקים או להגיע לצפות להנאתם במשחקים ובתחרויות המתקיימות בימי הפסטיבל.

* הפסטיבל נערך באולמות רשת מלונות ישרוטל: המלך שלמה ורויאל ביץ'.

* בבקרים נערכות הרצאות לא ארוכות מידי ע"י טובי המורים בברידג'. מורי הברידג' מלמדים טכניקות, יתנו טיפים ויענו על שאלות עפ"י המתבקש. לאחר ההרצאות בבוקר מתקיימים משחקים וכל אחד רשאי להשתתף במשחק לפי רמתו האישית והמקצועית.

* כמו כן, מתקיימות תחרויות שבסופן מוענקים פרסים יקרי ערך ואפילו פרסים כספיים ע"ס 100,000 ש"ח!

פסטיבל הברידג' באילת - מה מיוחד בו:

* כמו בכל פסטיבלים באילת, הברידג' הוא בעצם רק חלק מההנאה! משתתפי הפסטיבל נהנים מקוקטיילים למיניהם, ערבי שירה בציבור, אירועים שונים ומגוונים, הפנינגים, יין חופשי, מסיבות ריקודים ועוד מגוון הפתעות.

* משתתפי הפסטיבל לא חייבים ללון בבתי המלון בהם מתקיים הפסטיבל. כאמור, המלך שלמה ורויאל ביץ', למרות שתמיד מוצעים מחירים מאוד אטרקטיביים הכוללים אירוח על בסיס חצי פנסיון.

* המשתתפים יכולים לקבל תוכנית לגבי אירועים ושעות בהן מתקיימות פעילויות ובבוקר להגיע להרצאות, משחקים, תחרויות ועוד הרשומים בתוכנית לוח הזמנים, וכך יכולים ללון בדירת נופש באילת, אכסניות באילת או בבית מלון אחר שלא קשור לרשת ישרוטל.

* משתתפי הפסטיבל יכולים ליהנות גם בשעות בהן לא מתקיימות פעילויות משלל האטרקציות שיש לאילת להציע, כגון: מסעדות, בתי קפה, טיול על אחד מחופיה היפים של אילת, שופינג מטורף בטיילת שבתאריכים אלה נוחה מאוד לטיולים משום שזו לא שיא העונה שבה אילת עמוסה אנשים. בנוסף, אילת לא חמה מידי בתאריכים אלה כך שמאוד נעים לטייל בה ברוב ימי החודש.

מקווה שנהנתם והחכמתם

שלכם, עידן מור

Idan More Quality


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידן מור

מקווים שנהנתם והחכמתם!
עידן מור איכות 052-251-8181
דירות נופש באילת
דירות להשכרה באילת
דירות באילת
אכסניות באילת
צימרים באילת



 


מאמרים נוספים מאת עידן מור
 
אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 3
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנ"ל, אשר נכתב עבורכם, אנו נספר לכם את מה שעליכם להבין על דירות נופש באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים ביעד שתואר כמקום הבילוי בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 2
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנוכחי, אשר נכתב עבורכם, נציג לפניכם את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא של דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כעיר הנופש בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 1
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנ"ל, שנכתב בשבילכם, נציג לפניכם כל מה שעליכם להבין על דירות נופש באילת, על מנת שתבלו חופש מעולה במקום ששמו תוייג כיעד התיירות בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 5
במסמך הנוכחי, שנכתב בשבילכם, אנו נספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת אודות דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כמקום הבילוי של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 4
במאמר זה, אשר נכתב עבורכם, אנו נספר לכם כל מה שכדאי לכם להפנים בנושא של דירות להשכרה באילת, בשביל שתהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כיעד התיירות של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 3
במסמך הנ"ל, שנכתב בשבילכם, אנחנו ניתן לכם את מה שעליכם להבין בנושא של דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים ביעד שתואר כמקום הבילוי בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 2
במסמך הנוכחי, שנכתב בשבילכם, אנחנו ניתן לכם את מה שאתם צריכים לדעת אודות דירות להשכרה באילת, בשביל שתיהנו מחופשה מדהים במקום ששמו תוייג כיעד התיירות של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 1
במאמר זה, אשר נכתב עבורכם, נציג לפניכם את מה שכדאי לכם להפנים על דירות נופש באילת, כדי שגם אתם תעבירו חופשה נפלאה ביעד שתואר כעיר הנופש של ישראל!

איזה סוגים של דירות להשכרה באילת קיימות – חלק 5
17/12/12 | צימרים
במאמר זה, שנועד למענכם, נציג לפניכם כל מה שעליכם להבין על דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תבלו חופש מעולה בעיר שתוייגה לאחרונה כמקום הבילוי של ישראל!

איזה סוגים של דירות להשכרה באילת קיימות – חלק 4
17/12/12 | צימרים
במאמר זה, שנועד למענכם, אנו נספר לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא של דירות להשכרה באילת, על מנת שתעבירו חופשה נפלאה בעיר שתוייגה לאחרונה כמקום הבילוי בארצינו!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI