דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות אקספרס חוץ בנקאיות
הלוואות אקספרס חוץ בנקאיות
אבי 23/12/12 |  צפיות: 3012

הלוואות- קשה איתן וקשה גם בלעדיהן. אנו חיים היום בעידן שבו לעיתים אין לנו ברירה אלא לפנות לחברות המציעות הלוואות ולבקש. כולנו עומדים לפעמים בפני סיטואציות מהסוג הזה. לעיתים מדובר בהוצאה לא צפויה של תיקון כלשהו בבית או באוטו, לפעמים זו כן הוצאה צפויה אך עדיין הכסף אינו נמצא באופן זמין לנו וצריך לבקש הלוואה.

למי פונים לקבלת הלוואה?

אם בעבר לצורך קבלת הלוואות היינו פונים רק לבנק, היום נפתחו בפנינו עוד אפשרויות רבות. מדובר בחברות שנותנות הלוואות חוץ בנקאיות. כמובן שאנו מדברים כאן על חברות מהוגנות ומוכרות שקיבלו את האישור לתת הלוואות מבנק ישראל, ולא על חברות הסוחרות בשוק האפור שאליהן כמובן לא כדאי להתקרב.

אז כמובן שאפשר לפנות לבנק, לשמוע מה יש לו להציע במסגרת מה שהוא מוכן לתת לכם לפי היכרותו אתכם ואת חשבונכם, על כל המתרחש בו במשך שנים. כן, הסכום שהבנק יציע ותנאי ההלוואה יכולים להסתמך גם על העבר ולא רק על ההווה, על דפוסים שחוזרים בחשבונכם מדי כמה שנים ולא רק על המצב העכשווי. מבחינת הבנק, הוא נוהג בזהירות ושיקול דעת. נהגו גם אתם בשיקול דעת. פנו לקבלת הצעות גם מחברות הנותנות הלוואות חוץ בנקאיות.

מי החברות שנותנות הלוואות חוץ בנקאיות?

חברות הנותנות הלוואות חוץ בנקאיות הן חברות חיצוניות לבנקים דוגמת חברות אשראי, חברות השקעות וחברות ביטוח. הן נותנות הלוואות מסוגים שונים, בין אם הלוואות אקספרס, הלוואות לטיפולי שיניים ועוד סוגים. כל חברה ומה שלה יש להציע. אם מדובר על הלוואות אקספרס, היתרון הגדול שלהן הוא בקלות בה הן ניתנות- ללא בטחונות בכלל ובמהירות רבה של יום עסקים אחד. החיסרון יכול להיות העובדה שהסכום יהיה בינוני ולא גדול, אבל סביר להניח שסכום שנצטרך בדחיפות מהיום למחר לא יהיה סכום מאוד גבוה כך שבהחלט הלוואות אקספרס יכולות להספיק לנו. הריביות יכולות להשתנות מחברה לחברה ומהלוואה להלוואה. הן נמצאות באזור ה- 10% לרוב.

מה קורה אם צריך בטחונות להלוואה?

לעומת הבנק, שהבטחונות עבור הלוואה שקיבלתם ממנו קשורים ישירות לחשבון שלכם, בחברות חיצוניות אין צורך כלל להכנס לחשבון ולהציג את מצבכם הכלכלי השוטף. עבור רבים מהאנשים יש בכך הקלה גדולה. קבלת הלוואה מחברה חיצונית לא תפגע במסגרת האשראי שלכם ובאפשרות לקחת הלוואה מהבנק בעתיד. הבטחונות להלוואות חוץ בנקאיות מבוססות על תחום העיסוק של החברה והאם יש לכם כספים המנוהלים בה. חברת ביטוח שכספי הפנסיה או ביטוח המנהלים שלנו מנוהלים בה, תתבסס על חלק מהסכומים שצברתם במסגרות אלה לצורך בטחון להלוואה. קל ופשוט. אלה לא כספים שתזדקקו להם בזמן הקרוב (אלא אם כן אתם ממש לפני פרישה, אבל בכל מקרה לא תזדקקו לכל הסכום) כך שבלי להרגיש סידרתם בטחון לאותה הלוואה.

חברות אלה הבינו את המצוקה הקיימת היום בתחום ההלוואות ופתחו עוד אפשרויות. בהרמת טלפון פשוטה או בהקשה על המקלדת תוכלו להגיש את הבקשה להלוואה, ובסכומים לא גדולים היא תתקבל בקלות ללא כל בדיקה. אז שווה לראות, שווה להקשיב, שווה לשאול אנשים אחרים. כמו שאנחנו עושים בכל ענף צרכנות אחר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI