דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות חוץ בנקאיות
הלוואות חוץ בנקאיות
אבי 23/12/12 |  צפיות: 2990

מתים להחליף את הרכב הישן במשהו חדש יותר? נמאס לכם לבלות כל חודש במוסך ולכסוס ציפורניים עד שהמכונאי יגזור עליכם את הקנס הבא? לא יודעים מאין לממן רכב חדש יותר? האמת היא שזה לא פ]שוט להחליף רכב בישראל. בכל שנה יורד ערכו של הרכב שלכם באופן דרסטי, וכך רכב שקניתם לפני מספר שנים בחמישים אלף שקלים ערכו צונח בכחמישים אחוזים, מה שמותיר אתכם עם סכום לא סביר לרכישת רכב חדש יותר. אפשרויות המימון בתחום של רכבים הן מגוונות יותר וכיום ניתן למצוא רכב חדש בכל מיני אפיקים.

למי מוקדש המאמר?

המאמר הבא מוקדש לכל מי שחולם על רכישת רכב חדש יותר או חדש לחלוטין ואינו רוצה להיכנס לעולם המורכב והלא ברור של ליסינג תפעולי או לא תפעולי עוד מושגים שהדעת אינה סובלת. אנחנו מציעים לכם לרכוש רכב חדש עם הלוואות חוץ בנקאיות. אם המונח הלוואות חוץ בנקאיות נשמע לכם מוכר הרי שזה משום שהלוואות חוץ בנקאיות הפכו בשנים האחרונות אפשרות מימון ממשית ונוחה במיוחד לכל מיני מטרות. רכב חדש, כיסוי מינוס, מימון לימודים, מימון חתונה ועוד.

החלפת רכב בישראל

יוקר המחיה בישראל וירידת שווי הרכב בצורה כל כך דרסטית אינה מאפשרת למעשה רכישת רכב חדש יותר מבלי למצוא מקור מימון. הלוואה חוץ בנקאית היא אפשרות נפלאה לכל מי שמעוניין להחליף את הרכב ברכב חדש עוד יותר. כאן המקום לציין שהכנסה של הלוואות חוץ בנקאיות לתחום של ההלוואות בישראל שינתה את התחום לבלי הכר. בעבר הבנקים היו בעלי מונופול על תחום ההלוואות ולכם כל בקשה של הלוואה לכל מטרה הייתה כרוכה בהצגת ערבים וביטחונות והבנק היה מערים אינסוף קשיים.

מגוון מסלולים

כיום, בשל ריבוי האפשרויות מציעים הבנקים מסלולים שונים שבהם ניתן לקבל הלוואה בקלות רבה יותר. הלוואה לכל מטרה, הלוואה לרכישת רכב חדש או רכב משומש, הלוואה למימון שכר לימוד ועוד הלוואות נוספות מוצעות לכל מי שזקוק למימון חלומותיו, החל מחתונה מפוארת וכלה ברכב חדש. מי שמעניק הלוואות חוץ בנקאיות הן למעשה חברות האשראי, חברות הביטוח ובתי ההשקעות.

הלוואה חוץ בנקאית

חברות הביטוח ובתי ההשקעות גובות ריבית גבוהה יותר לעומת חברות האשראי, אך גם זו אפשרות מימון סבירה כאשר הבנק לא מוכן להעניק לכם הלוואה מסיבותיו הוא. היתרון הבולט של הלוואות חוץ בנקאיות לעומת הלוואה לכל מטרה למשל הוא בכך שהן ניתנות בתהליך מהיר למדי ועד סכומים של כ 30,000 ₪ אין צורך להציג ערבים או ביטחונות. בחברות האשראי הריביות הן נוחות וניתן לפרוס את ההחזר למספר גבוה של תשלומים.

מה היתרון?

יתרון נוסף הוא בכך שהאשראי שלכם בבנק לא נפגע כתוצאה מלקיחת הלוואות חוץ בנקאיות בניגוד להלוואה כמו הלוואה לכל מטרה שגורמת להגבלה של האשראי שלכם בבנק. בכל מקרה אין סיבה לוותר על החלומות שלנו. אם אתם רוצים להחליף את הרכב שלכם ברכב חדשי יותר דעו שניתן לעשות סאת על ידי לקיחת הלוואה בתנאים נוחים. עם זאת, אם אתם כבר מחזירים הלוואה אחרת בבנק או בכל גוף אחר כדאי לנהוג משנה זהירות ולוודא שאתם יכולים לעמוד בהחזרים החודשיים. אז שיהיה לכם בהצלחה, ותתחדשו!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI