דף הבית אימון אישי אימון אישי איפור קבוע לכל אירוע
איפור קבוע לכל אירוע
מירי 14/01/13 |  צפיות: 2995

איפור קבוע

איפור קבוע אצל אדית אושרן קוסמטיקאית בראשל"צ מזמן התאים את עצמו למהירות החיים שבה אנו נתונים. הרי למי יש זמן כל בוקר לקום ולהתאפר. קצב החיים המסחרר גרם לכך שאיפור קבוע קיבל תאוצה מדהימה. ראשית אנו קמות בבוקר תמיד יפות ומאופרות ליום חדש ומעבר לכך נעלם מחיינו תהליך הסרת איפור בתום כל יום. איפור קבוע הוא סוג של ציור על הגוף, כל אחד בוחר להדגיש את מה שהוא אוהב, יש שידגישו את העיניים ויש את השפתיים ויש כאלו שירצו את שניהם יחדיש כאלה שאוהבים גם את הסרת שיער בשיטת אינפרא אדום אבל זה כבר סיפור אחר .

יש שמחזקים את הגבות שאם השנים הפכו לדלילות. איפור קבוע משפר את מראה הפנים. איפור קבוע מבוצע ברחבי הארץ במכונים אשר יש אדם מקצועי שמתמחה בתחום. חשוב לציין מה הייתם רוצים לראות בסופו של תהליך כך תוכלו לבנות ביחד את מה צריך להדגיש ובאיזה מינון. איפור קבוע דורש תחזוקה אחת לתקופה שבו יש לחזור על התהליך. איפור קבוע הוא סוג של טכניקה, קיעקוע העור בצורה אומנתית. איפור קבוע מדגיש את מה שבחרתם להדגיש, עיניים, שפתיים, גבות.

בארץ מתקיימים גם קורסים לאיפור קבוע למי שמעוניינת ללמוד את התחום ולהפוך אותו אולי למקצוע. חשוב לבחור מקום אשר אפשר יהיה לראות עבודות אחרונות שבהן בוצע איפור קבוע ואם אתם רוצות להדגיש שפתיים אז אל תהססו לבקש לראות עבודות שבהן הודגשו שפתיים. חשוב מאוד, לבדוק מחירים כי בתחום איפור קבוע אין מחיר אחיד בין המכונים וכל אחד גובה סכום אחר. כמובן שהמטרה של איפור קבוע שנראה טוב יותר ולא רק מאופרים. איפור קבוע הרבה פעמים רק מבליט את האיברים, מדגיש את היופי.

חשוב לציין ולדווח לכל מכון אשר אליו פניתם לצורך איפור קבוע אם יש לכם בעיה רפואית או שאתם סובלים ממחלה מסויימת. בכל זאת זו נגיעה ישירה בעור וחשוב שמצבכם הבריאותי ידווח למי שמבצע עבורכם את האיפור הקבוע. איפור קבוע יכול להיות גם איפור בצבעים טבעיים הכי קרובים לצבע הטבעי ואיפור קבוע יכול להיות מבוצע בצבעים בולטים, ציינו את מה שאתם אוהבים ואיך הייתם מדמיינים את עצמכם בסופו של טיפול, כך יהיה קל למבצע להגיע למקסימוםם איכות של איפור קבוע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מירי


 


מאמרים נוספים מאת מירי
 
הזמנות לאירוע מושלם
הזמנות לאירועים הן חלק בלתי נפרד וחשוב מהאירוע עצמו. הזמנות לאירועים הן למעשה ההקדמה לאירוע והדרך להציג את האירוע בפני המוזמנים שלכם. קיימים הבדלים בין שלל הזמנות לאירועים הקיימות, כפי שקיימים הבדלים בין האירועים השונים

איפור קבוע לכל אירוע
איפור קבוע אצל אדית אושרן קוסמטיקאית בראשל"צ מזמן התאים את עצמו למהירות החיים שבה אנו נתונים. הרי למי יש זמן כל בוקר לקום ולהתאפר. קצב החיים המסחרר גרם לכך שאיפור קבוע קיבל תאוצה מדהימה. ראשית אנו קמות בבוקר תמיד יפות ומאופרות ליום חדש ומעבר לכך נעלם מחיינו תהליך הסרת איפור בתום כל יום. איפור קבוע הוא סוג של ציור על הגוף,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI