דף הבית ביטוח ביטוח - אחר השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל : ביטוח לאומי קארד מול ביטוח ישראכרט.
השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל : ביטוח לאומי קארד מול ביטוח ישראכרט.
אבי 17/01/13 |  צפיות: 3699

ביטוח נסיעות הוא חובתנו כשאנו מתכננים נסיעה לחו''ל. ישנם מספר רב של מסלולים וביטוחים שונים הנגישים לנוסע לחו''ל, אך ההשלכות של נסיעה לחו''ל ללא ביטוח יכולות להיות קשות וארוכות טווח מעבר לנזק הכספי וחיסול הנאתנו מהטיול. הביטוח מאפשר לנו קבלת טיפול מהיר, באיכות גבוהה ובאפקטיביות, לרוב בין עלות חינמית ועד עשרות שקלים ליום אנו מקבלים כיסוי של עד מליון ש''ח. אסור לזלזל בביטוח זה, במקום זר, במצב מצוקה לא צפוי, ללא ביטוח עלינו להלחם לבדנו מול מערכות הבירוקרטיה הזרות, לערוב בתקציבנו לקבלת טיפול בעוד ביטוח נסיעות איכותי מכסה אותנו בהזמנת אמבולנס, בטיפול רופא שיניים, אישפוז וטיפול דרוש, התאוששות ואף הטסה לארץ במקרה נדרש, בנוסף בארץ אנו זכאים לכיסוי עבור ימי אישפוז נוספים עד להחלמה מהירה.

כאמור ישנם מסלולי ביטוח שונים, דרך מסגרות שונות, חברות הביטוח, קופות החולים ואף חברות האשראי, עלות ביטוח נקבעת לפי גיל המבוטח, רקעו הרפואי, והמסלול הנבחר כיעד הטיול, ישנם מסלולים יעודיים אשר מתאימים לנשים בהריון, לחולים כרונית כמו חולי סכרת וכדומה, ולפורפיל של טיול אתגרי וטיול תרמילאים. ביטוח נסיעות הינו הליך מקובל והגיוני עד שמאות אלפי ישראלים מבצעים אותו בכול שנה ביציאתם את הארץ, אם לגיחה קצרה ולרוב עד ל45  ימים אך ניתן גם לעד חצי שנה של שהות בחו''ל בביטוח מיוחד. תמיד כדאי לוודא לפני בחירה בפוליסה מסויימת מה היא מכסה, כמה היא מקיפה, ואת תאימותה למקום אליו אתם נוסעים, במקרה של טיול במקום בו תשתיותיו הרפואיות אינם עולות בקנה עם התשתיות בארץ, מומלץ לבקש פוליסה הכוללת הטסה באמבולנס אווירי לבית חולים בסטנדרטים מערביים.

המשותף והשונה בין ביטוחי אשראי במסגרת ביטוח לאומי קארד ובמסגרת ביטוח ישראכרט

חברות האשראי מציעות ביטוחי נסיעות חינמיים, אך חשוב מאד לעיין בתנאי הפוליסה ולבקש הארכות וכיסויים נוספים המותאמים לתנאי הנסיעה שלכם ומצבכם הבריאותי. לדוגמא, ביטוח ישראכרט מציע כיסוי בפוליסה מיוחדת לנשים בהריון עד השבוע ה 26 ופוליסה נוספת עד השבוע ה 35, ביטוח למצלמות ולפטופים, ביטוח בן-בת זוג, ספורט חורף ועוד. גובה תקרות הכיסוי משתנה מכרטיס לכרטיס, זאת אומרת, עבור כרטיס מסוג פלטינה או עסקיים תקרה גבוה יותר מכרטיסי ויזה ומאסטר קארד רגילים. יוצא דופן הוא כרטיס סיגנה מאסטרקארד המעניק לבעליו פוליסה מקיפה יותר במסגרת AIG. ככלל מלבד כרטיס סיגנה מאסטר קארד, ביטוח ישראכרט נעשה בחברת כללל ביטוחים. מאפיין מיוחד לו הוא כיסוי במצב רעידת אדמה.

ביטוח לאומי קארד נעשה על ידי חברת AIG, לביטוח זה מרכז לקוחות הפעיל ודובר עברית בכול זמן לרווחת המבוטחים. ביטוח לאומי קארד הינו חינמי גם כן, וכיסוייו משתנים לפי סוג הכרטיס, לדוגמא, מחזיקי כרטיס זהב מקבלים תקרת כיסוי נמוכה ממחזיקי כרטיס זהב עסקי ופלטינה. ניתן להרחיב את הפוליסה ובמתכונתה הסטנדרטית היא מציעה מאפיינים יחודים כמו מימון החזרת ילד לארץ במקרה של אישפוז ההורה.

גם ביטוח ישראכרט וגם ביטוח לאומי קארד דורשים הפעלה לפני נסיעה, אם יצאתם את גבולות הארץ מבלי להפעיל את הפוליסה, לא תוכלו להפעילה מחו''ל. ביטוח לאומי קארד וביטוח ישראכרט מכסים צד ג', ודורשים כטיס בינלאומי שתוקפו למעלה משנה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI