דף הבית קניות וצרכנות אופנה שעון יד לכל אישה
שעון יד לכל אישה
שעוני יד 24/01/13 |  צפיות: 3227

אם שעון יד לגבר מהווה מתנה יקרה ומרשימה אשר לרוב מסמלת סמל סטאטוס, שעון יד המיועד לאישה מוגדר כמתנה אישית המהווה תכשיט לכל דבר. מאמר זה יגולל בפני הקוראים את ההבדל בין שעונים לאישה לבין שעונים לגבר ואת כל שצריך לדעת אודות בחירת שעון לאישה.

שעונים לאישה - שעונים לגבר

אמנם שעונים לנשים ולגברים מוצעים באותן קטגוריות (יוקרה, ערב, ספורט) אך חשוב לציין כי ישנם הבדלים ברורים בין שעונים המיועדים לגברים לבין שעונים לאישה. ההבדלים באים לידי ביטוי בתפקיד השעון, בגודל שלו ובעיצוב.

תפקיד - אין זה מקרה שהיצע השעונים לאישה גדול יותר מההיצע הקיים לגבר. שעון יד עבור אישה הוא תכשיט לכל דבר ואם גבר יהיה הבעלים הגאים של שעון אחד או שניים, ניתן לומר כי לרוב הנשים יש לפחות 2 שעונים במגירה אישה תקפיד שיהיה לה שעון יד שישמש אותה לימי חול, שעון יד אשר יתאים מבחינת עיצוב וצבעים לבגדים שלה ושעון יד אשר יתאים לאירועים יוקרתיים. ניתן לומר כי שעון עבור האישה מהווה תכשיט.

גודל - שעון יד נשי תמיד יהיה שונה בגודלו משעון המיועד לגברים. שעונים לנשים יהיו במידה של בין עשרים מילימטרים ל-32. בעוד גודל השעונים של הגברים יכול להגיע ל- 45 מילימטרים ואף יותר.

עיצוב - העיצוב של שעוני יד לנשים שונים מאוד מהעיצובים של שעוני גברים. הדגש בעיצוב שעוני נשים הוא על יוקרתיות ועדינות אלגנטית קלאסית בעוד אצל גברים הדגש מושם על חומרי הגלם מהם עשויים השעונים והפונקציות שלהם, כמו למשל רצועת אלומיניום, זכוכית קריסטל, עמיד במים, בעל סטופר, מנורת תאורה פנימית בחושך וכו'.

שעונים לאישה- במה בוחרים

קיים היצע גדול של שעונים לאישה ממותגים מובילים, כמו למשל בולווה, גוצ'י, סייקו, טיסוט ועוד ורוב הנשים מסתנוורות ואינן יודעות כיצד לבחור את השעון המתאים להם ביותר. ההמלצה היא לבחור שעון בהתחשב בשלושת הפרמטרים הבאים:

עיצוב - אין לקנות שעון אשר אינו קוסם לאישה מבחינה עיצובית. ישנן נשים אשר קונות שעון רק משום שם המותג וכאשר הן חוזרות הביתה הן מגלות כי הן אינן מתחברות לסגנון העיצוב שלו.

איכות - אל להתפשר על איכות החומרים מהם עשוי השעון. שעון מותג תמיד יהיה שעון איכותי ותהיה עליו אחריות מספר שנים.

תקציב - יש לבחור שעון על פי תקציב קיים ומוגדר. כיום, יש אפשרות לקנות שעונים איכותיים לאישה במחירים אטרקטיביים ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שעוני יד

TimeZone | חנות שעונים באינטרנט מותגים מקוריים ואיכותיים במחירים אטרקטיביים במיוחד!
TIMEZONE הוקמה על מנת לענות על העקרונות החשובים ביותר לצרכן ( איכות , שירות ומחיר ) ומשווקת מגוון שעוני יד מהמותגים המובילים בעולם.

לפרטים:
03-9510155
www.timezone.co.il



 


מאמרים נוספים מאת שעוני יד
 
שעונים לנשים- נקודות חשובות
24/01/13 | אופנה
שעונים לנשים מהווים סמל סטאטוס אופנתי ותכשיט לכל דבר. בשנים האחרונות ניתן לראות היצע גדול מאוד של שעוני יד לנשים מהמותגים המובילים במחירים אטרקטיביים במיוחד. מאמר זה יעזור לכל אישה לבצע את הבחירה הנכונה של שעון יד המתאים לאופייה ולתקציב עליו היא החליטה מראש.

שעון יד לכל אישה
24/01/13 | אופנה
אם שעון יד לגבר מהווה מתנה יקרה ומרשימה אשר לרוב מסמלת סמל סטאטוס, שעון יד המיועד לאישה מוגדר כמתנה אישית המהווה תכשיט לכל דבר. מאמר זה יגולל בפני הקוראים את ההבדל בין שעונים לאישה לבין שעונים לגבר ואת כל שצריך לדעת אודות בחירת שעון לאישה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI