דף הבית בניין ואחזקה בתים משותפים המקרר התחיל לעשות רעשים? הזמינו טכנאי מקררים
המקרר התחיל לעשות רעשים? הזמינו טכנאי מקררים
ירון וקנין 29/01/13 |  צפיות: 3297

ההורים קנו מקרר ונתקעתם עם מקרר מיושן ועייף? מעוניינים באחר? כמה לא נעים להגיע לדירה בסוף היום ולהבחין שהמקרר פסק מלעבוד, שהאוכל התקלקל ועוד יותר גרוע- שחובה למצוא טכנאי שיגיע בהקדם. אז מה דבר ראשון שנעשה כשנהרס המקרר? לאיזה איש מקצוע פונים ומה כדאי לדעת בכדי למנוע בעיות כאלה בעתיד? כל הפרטים כאן!.

בעיות ותקלות של מוצרי חשמל מופיעות כמעט תמיד בזמן הכי לא טוב, אך בניגוד לתקלות בטלוויזיה או בדי.וי.די למשל, במקרה זה חייבים להזדרז, וחייבים לאתר תיקון מקרר אמקור. מקרר שהתקלקל גורם לאי נעימות אך גם לאוכל רב שהולך לאשפה והכי גרוע סכנה לבריאות.

התקלקל לכם המקרר? נסו להיזכר מתי קניתם אותו והאם הוא עדיין תחת אחריות. אם אכן באחריות, צלצלו אל החברה וטכנאי יגיע אליכם ללא תשלום. אם המקרר כבר לא באחריות, ביקור טכנאי יעלה ודאי כ 300 ש"ח לכל היותר ללא החלפה של חלקים {אם צריך}.

הזמנתם שירות תיקון מקררים? הוחלפו גם חלקים? תדאגו לקבל קבלה וגם אחריות על התיקון!.

איך תשמרו על המקרר? תדאגו שמיקום המקרר יהיה במרחק של כ 20 ס"מ מהקיר וזאת בכדי לשמור על פתחי האוורור פתוחים , ואת הקירור יש לכוון למצב של קירור ממוצע. שמירה ודאגה בסיסית תאפשר לכם קלות מקרר תקין לאורך שנים.

כל חודש לערך תדאגו לנקות את המקרר. לא לשכוח לבדוק שהמקרר מנותק מהחשמל ואת פנים המקרר תנקו עם סמרטוט סחוט ממים. את הלכלוך והאבק שהצטבר מאחור תנקו בעזרת שואב אבק או מברשת.

חייבים למצוא טכנאי מקררים? השיטה הכי קלה למצוא בעל מקצוע אמין היא בעזרת המלצת מכרים וחברים, יתר על כן, שימוש באינטרנט יכול רק להועיל. מצאתם טכנאי? אל תשכחו לשמור את הפרטים שלו למקרה הצורך בהמשך.

מעוניינים לרכוש מקרר חדש? בימינו יש כל כך הרבה חברות ויש מלא סוגים ומינים. מקררים תוצרת ישראל זולים יותר והם לא פחות טובים ממקררים אחרים. חשוב שתרכשו מקרר שישרת אתכם שנים רבות, שיסחב כמה שפחות חשמל כולל אחריות לכמה שנים.

השוואת מחירים תמנע בזבוז מיותר של מאות שקלים. לכן נמליץ לעשות סקר רציני, לשאול, להתייעץ ולחפש את המקרר הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר. נסכם בכמה מילים: חפשו רק טכנאים מנוסים, עשו סקר שוק ובקשו אחריות מורחבת על המקרר. מאחלים לכם הצלחה מרובה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון וקנין


 


מאמרים נוספים מאת ירון וקנין
 
רשימת מתווכים
מה יהיה עם שוק הנדל"ן? כולם יודעים מהו בית חלומותיהם, חזון מושלם לאופן שבו בית צריך להיות , מבחוץ ומבפנים.

עיצוב יוקרתי מתחיל עם...
הבתים שמוצעים למכירה לא לטעמכם? כולנו רוצים בית משל עצמנו, תכנון מלא לאופן שבו ביתנו אמור להיות,

אל תתפשרו על דשא סינטטי איכותי
10/02/13 | גינון
מצפייה בתכניות טלוויזיה, חצרות בתים, יציאה לנופש ועוד- אנו נחשפים ודאי בהמון דרכים לעולמות היפים של תחום הגינון.

חולדות רצות לכם בבית?
לא רוצים להסתכל לרצפה כי חולדות באו לביקור? הפחד מדיר שינה מעיניכם? כן, השתלטו לכם על הבית,

מחפשים או מוכרים דירה?
אישרו לך משכנתא? כל אחד ובית חלומותיו, חזון מושלם לאופן שבו צריך להיות בית , הן מבפנים והן מבחוץ.

בונים בית חדש?
מאיפה מתחילים לשפץ בית? רכשתם בית חדש? תמיד רציתם בית משלכם?

מחפשים מחשב נייד נוסף?
בעלי מקצוע אמין, יש כזה? שוב פעם בשבת הפסיק החשמל בבית? האם אצלכם בבית גם ה המקרר לא מקרר?

המקרר לא מפסיק להרעיש?
מה התקלקל עכשיו בבית? גם לכם ללא כל התראה הפקק של החשמל קפץ? שוב בבית המקרר לא מקרר?

הקמטים בולטים בזמן החיוך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? רוצים מראה צעיר ורענן? דעו שחלומות מתגשמים! היום יש מגוון רחב של טיפולים ובניהם: מתיחות פנים, ניתוחי אף, שאיבות שומן ועוד. הטיפול מתואם למצב בריאותו של הפציינט, אופי הטיפול ומורכבותו. גם אתם רוצים לטפח את המראה? כל ההמלצות והטיפים בהמשך!.

שיטות איטום חדשות
10/02/13 | שיפוצים
השתחררה לכם תוכנית חיסכון והחלטתם לשדרג את הבית? אם אתם מעוניינים לחיות בדירה משופצת וגם לשפר את ערכו של הנכס בשוק הנדל''ן, שיפוץ מקיף הוא הפתרון המתאים עבורכם. אבל, עליכם להגיע אל התהליך בעיניים פקוחות כדי להימנע מבעיות מיותרות במהלך הפרויקט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI