דף הבית עסקים עסקים בינלאומיים על שילוח ימי - יתרונות וחסרונות
על שילוח ימי - יתרונות וחסרונות
דוד כהן 31/01/13 |  צפיות: 14022

שילוח ימי הוא העברת מטען כלשהו בין מדינות, בדרך הים. הובלה ימית קיימת הרבה יותר שנים מהובלה אווירית ואפילו הרבה פני תיעודה בהיסטוריה. בעצם הובלה ימית היתה הדרך העיקרית להעברת סחורות  ממקום למקום בעולם. עקב צריכת הדלק הנמוכה של מטענים באמצעות שילוח בינלאומי ימי, בוודאי בהשוואה לדלק מטוסים, ההוצאות של הובלה ימית נמוכות באופן כללי. אם נחבר את העובדה הזו עם הקיבולת האדירה של ספינות הובלה, התוצאה תהיה הוצאות נמוכות ללקוח בהובלה ימית גם באופן מסחרי וגם באופן אישי.

במחשבה ראשונה סביר להניח ששילוח ימי ישמש למטענים גדולים מאוד ומתאים רק לשימוש של סוחרים ויבואנים, אך לא רק. שילוח ימי הוא פתרון מצויין גם להעברה אישית של רכבים וריהוט ולכן גם משמש את מי שמבצע רילוקיישן ומעוניין להעביר את תכולת ביתו למדינה אחרת, באותה מידה שיתאים למי שבאופן פרטי מייבא כלי רכב לארץ.

אם אתם מנהלים עסק והמטרה שלכם הוא לייבא סחורה מחו"ל באמצעות חברת שילוח בינלאומי, אינכם חייבים למלא מכולה שלמה ולשלם עליה בהתאם. יש אפשרות לייבוא של מטען חלקי שבו אתם חולקים את המכולה שלכם עם סוחרים אחרים וכל אחד ישלם על פי הנפח היחסי שהמטען שלו לוקח במכולה. בנוסף על אפשרות של מטען חלקי, המכולות כיום עשויות בטכנולוגיה מתקדמת וניתן אף לשמור על טמפרטורה קבועה, על רצונכם במידה והסחורה שלכם דורשת זאת.

מעבר לזה ששילוח ימי הוא דרך יעילה ואמינה להעברת מטענים בעולם, זה נכון שזמן ההובלה בשילוח ימי הוא ארוך ולעיתים ארוך מאוד, אך צריך לזכור שהוא זול יחסית ואינו כובל אתכם מבחינת לוח זמנים, כך שאם אתם לחוצים עם מטען מבחינת זמני הובלה, השתמשו בשילוח אווירי. זמני השילוח קשורים למדינות היעד ולמרחק שלהן ממדינת המקור.

בכל מקרה, כאשר אתם מחליטים להשתמש בשירותי השילוח הימי להעברת המטען שלכם, מומלץ כי תשיגו את מירב המידע על חברת השילוח שאתם סוחרים את שירותיה, על נסיונה, על צוות העובדים שלה, המקצועיות והשירותים הכוללים אותם היא מעניקה. ידע הוא כח ויכול לחסוך לכם בזמנים בפעמים הבאות שבו תבצעו משלוח ימי. דאגו להסביר באופן מפורט וברור את מטרת המשלוח, כדי שלא יהיו אי הבנות.

חברות שילוח יכולות לתת לכם את כל המידע והייעוץ הדרושים לכם, לגבי תהליך ההובלה עצמו. תוכלו אפילו לקבל מידע לגבי אריזות ואף לעיתים להנות משירותי אריזה ופירוק. החברה מנהלת קשרי עבודה עם צוותי הנמלים, כך שלעיתים ניתן יהיה לחסוך בזמנים ואף בהוצאות, תודות לקשרי עבודה משותפים. נושא חשוב שעליכם לדאוג לו, במהלך ההתקשרות עם חברת השילוח הוא הביטוח. לעולם לא ניתן לדעת מראש כי הכל יעבור באופן חלק ואין צורך להשקיע מאמצים וכסף רב, כאשר אתם לא מבטחים את הסחורה מפגיעה, גניבה ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד כהן

מיזם גרופ בניית אתרי מכירות באינטרנט עם שיווק באינטרנט להצלחת המכירות.



 


מאמרים נוספים מאת דוד כהן
 
על שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים וההבדלים ביניהם
23/07/23 | אופנה
גם לגבר וגם לאישה, שעוני מייקל קורס אופנתיים ואלגנטיים עם פונקציונאליות מתקדמת. בואו לבחור את השעון שלכם.

ככה תבחרו שעון יד לכל אירוע ולכל סביבה
18/06/23 | אופנה
זהב או כסף, מחוגים או דיגיטלי, אלגנטי או ספורטיבי? ככה תתאימו את שעון היד שלכם לאירוע הקרוב.

גיוס עובדים בעסקים קטנים ובינוניים כחלק מהצלחת החברה
בעסק קטן ובינוני, הליך גיוס העובדים חשוב במיוחד. גיוס נכון יביא לעובדים מסורים שישארו בעסק לאורך זמן והצלחת העסק תגדל. קיראו כיצד לעשות את זה נכון.

גיוס עובדים שנעשה בצורה חכמה ומחזיק לאורך זמן
מהו גיוס עובדים, איך עושים השמה בצורה נכונה שתחזיק לאורך זמן ומדוע גיוס חשוב להצלחת העסק.

הכל על חנות וירטואלית באינטרנט - מהי חנות מקוונת, היתרונות שלה וטיפים להצלחה
כל מה שחשוב לדעת על חנות אינטרנטית. מהי בכלל חנות מקוונת? מה היתרונות שלה על פני חנות פיסית? איך להצליח במכירות בחנות הווירטואלית? הכנסו לקריאה.

תאורה לבית ובחירת מנורות לפי חדרים
ככה תשלבו תאורה לבית ולחדרים השונים בצורה חכמה, כדי ליצור אווירה נעימה, חמה ומלטפת.

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
האם כל מוצר ניתן למכור באינטרנט? האם המעבר מהעולם הפיסי לעולם הווירטואלי הוא פשוט יחסית? כיצד לעשות את המכירות באינטרנט לממירות יותר? למען הצלחת העסק שלכם בדיגיטל, הכנסו למאמר שמסכם את הנושא.

כל הדברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית חנות וירטואלית באינטרנט
קראו מדוע הקמת חנות וירטואלית הינה הכרח המציאות וחובה שבית העסק יקים אותה, ואיך להקים חנות אינטרנטית מצליחה.

רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
השלב הבא לאחר בניית חנות וירטואלית לעסק או אתר כלשהו, זה שיווק. השיווק יכול להתבצע באמצעות קידום אורגני, העלאת פודקאסטים, הפצת מאמרים, קמפיינים ממומנים ועוד.

ככה עובדת בניית אתרים מקצועית באינטרנט
מהי בניית אתרים מקצועית ומה חשוב לדעת כאשר מקימים אתר אינטרנט על מנת שהאתר יהיה מקצועי ואיכותי מבפנים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI