דף הבית עסקים עסקים - אחר זכיינות מזון | מהיר
זכיינות מזון | מהיר
אלכסיי קוגן 14/02/13 |  צפיות: 2903

זכיינות מזון מהיר יכולה להיות תחילתה של דרככם העצמאית בעולם העסקים.

זכיינות מזון מהיר נחשבת לאטרקטיבית במיוחד. שכן אין כמעט אירוע שבו אין ביקושעבור מזון מהיר מכל הסוגים והמינים. במידה ומדובר על עסק נייח ולא נייד,חשוב מאוד המיקום של החנות או הדוכן. היתרון הגדול של קבלת זיכיון עבורמותג מתחום המזון המהיר זה חיסכון עצום בל הקשור להשקעה בשיווק, מיצובומיתוג העסק. רק עבור עיצוב לוגו למשל צריך להקצות אלפי שקלים במקרה הטוב.חשוב גם לגלות הבנה בסיסית בנישה שעבורה מבקשים את הזיכיון.

בכדילאתר את הזיכיון הטוב ביותר עבור המשאבים והידע שעומד לרשותכם, מומלץ לערוךתסקיר היתכנות עסקית. על מנת שלא להתבלבל וללכת לאיבוד בין שלל מושגיםוחישובים, ניתן לפנות אל צוות הפורטל שמעמיד את ניסיונו הרב לשירותכם. החלבהכנת תכנית עסקית רלוואנטית, דרך איתור הזיכיון הנכון ועד לפתיחת העסקותחילת הפעילות השוטפת. ליווי מקצועי מהווה תנאי שבעבור עסקים רבים יכוללחרוץ אץ הגורל שבין הצלחה ושגשוג לבין כישלון וחידלון. פנו אלינו עוד היוםלקבלת ייעוץ ראשוני ולא מחייב ממומחים בעלי תארים לאחר לימודי כלכלה מקיים וידע רב בתחום.
...............


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלכסיי קוגן


 


מאמרים נוספים מאת אלכסיי קוגן
 
כסא גלגלים
רכישתו של כסא גלגלים זהו לא דבר שתמיד יהיה פשוט. בכדי להבטיח שרכישת כסא גלגלים תהיה באמת מוצלחת תצטרכו לוודא כי אתם בוחרים להקדיש לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת כאשר אתם בוחרים לרכוש בסופו של דבר אך ורק מוצר אשר יתאים לכם ובכל ההיבטים.

הליכונים
16/05/18 | גיל הזהב
מעוניינים לדאוג לכך שיהיה בידכם הליכון אשר יאפשר לכם לנוע ממקום למקום ובנוחות מקסימלית? כיום ניתן למצוא הליכונים קלים מאוד אשר ניתן לאחוז בהם במשך שעות וזאת כמעט ומבלי לעייף את הידיים.

השכרת רכב באיטליה מבצע
15/05/18 | רכב
יעדי התיירות בחו"ל עבור ישראלים מתרבים כל העת וההיצע הרב ניתן, במקרים רבים, במחירים נוחים. אחת הסיבות לכך היא שחלק מהיעדים מצוי במדינות שכלכלתן אינה במיטבה, ולכן, גורמי התיירות מוכנים להוזיל מחירים.

עורך דין לענייני זכיינות
ככל שגדל מספרם של העסקים הפועלים בשיטת הזכיינות, ומוקמות עוד ועוד רשתות - וזוהי מגמה רווחת מאוד, שהרי לקונספט זה ישנם יתרונות משמעותיים עבור שני הצדדים - כך גדל גם הצורך בשירותיהם של עורכי דין מסחריים שרכשו ידע ספציפי לגבי זכיינות וכמו כן צברו ניסיון מגוון בתחום.

דיני זכיינות
בארצות הברית ישנם חוקים ספציפיים העוסקים בזכיינות, ואך טבעי שכך יהיה שהרי מדובר בקונספט נפוץ מאוד - כמה מאות אלפי עסקים ומחזורי מכירות כוללים של למעלה מטריליון דולר!

הקמת חברה
חברה היא פלטפורמה עסקית נוחה ובעלת יתרונות משמעותיים. בפרט חשוב להבין כי החברה הינה ישות משפטית נפרדת מבעליה, כך שבמקרה של הפסדים בעלי המניות מוגנים על-ידי החוק ורכושם הפרטי לא נמצא בסכנת עיקול לטובת תשלום החובות שצברה החברה.

רולטור 3 גלגלים קל
נושא ההליכה והניידות נתפס כשמשהו שהוא מובן מאליו עבור מרביתנו, אך עבור אלו שהיכולות הללו נפגמו, עקב פציעה או התבגרות של הגוף, הנושא אינו פשוט כלל.

הליכון למבוגרים
בניגוד לעבר, כיום יש עזרים נפלאים לאוכלוסייה המבוגרת שמאפשרים להם להחזיר את השגרה לחייהם למרות פציעות או קושי להתנייד ממקום למקום.

רכבי יוקרה להשכרה
הסעת אח"מים מקובלת מאוד בשורה ארוכה של מקרים, ולצורך כך, שוכרים שירותי חברה שיש ברשותה רכבי יוקרה להשכרה מגוונים.

הסעות אוטובוסים
אוטובוסים הינם כלי רכב שנועדו להסעת המונים. יש כאלו בשירות ציבורי ואחרים שנועדו להסעת קבוצות פרטיות, הומוגניות, מאורגנות ואחרות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI