דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן רכישת דירה מקבלן ותפקידו של עו"ד נדל"ן
רכישת דירה מקבלן ותפקידו של עו"ד נדל"ן
שני קישון 21/02/13 |  צפיות: 2921

פרויקטי מגורים קורצים ללא מעט אנשים, במיוחד זוגות צעירים שאינם מנוסים בשוק הנדל"ן. אל מול קבלן בנייה ממולח, איש מכירות ועורך דינו של הקבלן קשה מאוד עד בלתי אפשרי לעמוד על זכויותיכם שלא לדבר על הטבות. עו"ד נדל"ן מקצועי הוא בדיוק האדם אותו אתם צריכים לצדכם אם אתם מתכננים לרכוש דירה מקבלן.

למה חשוב לפנות אל עורך דין מקרקעין לפני רכישת דירה מקבלן?

רכישת דירה מקבלן בפרויקט מגורים מלווה בלא מעט 'כאבי ראש', כדי לצלוח את התקופה הלא פשוטה הזו בשלום חשוב מאוד להתחיל אותה ברגל ימין. כלומר, עם חוזה רכישה המטיב עמכם, מפורט וברור. כאן בדיוק נכנס עורך דין מקרקעין לתמונה. עורך הדין מייצג אתכם מול הקבלן ודואג לחוזה הטוב ביותר עבורכם (לא רק, פירוט בהמשך). עם עו"ד נדל"ן מקצועי לצדכם אתם יכולים להיות שקטים ורגועים ולדעת כי קיבלתם את העסקה הטובה ביותר עבורכם.

האם עורך דין שאינו מתחום המקרקעין יוכל לעזור לי?

אם יש לכם עורך דין טוב שערך עבורכם הסכמים משפטיים, ייצג אתכם בבית המשפט או מעניק לכם את דעתו המקצועית בעולם העסקי אין זה אומר שהוא יוכל לייצג אתכם נאמנה בתחום המקרקעין. עולם המקרקעין על כל חוקיו מורכב ביותר, וזאת מבלי להזכיר את דיני מיסוי המקרקעין הנחשבים למורכבים והקשים ביותר בספרי החוק. אם אתם רוכשים דירה מקבלן, חפשו עורך דין מקרקעין מנוסה ואל תתפשרו על עצתו של עורך דין שלא מגיע מהתחום ואין לו את הניסיון הנדרש.

מה עושה עורך דין מקרקעין עבורי?

עו"ד נדל"ן יבדוק עבורכם את המצב המשפטי של הנכס והקבלן, את זכויותיו בקרקע, את תנאי החוזה שלכם מול הקבלן כולל תשלומים ואחריות וילווה אתכם עד להשגת ההסכם האופטימאלי עבורכם. עורך הדין יכול אף לשאת ולתת מול הקבלן בשמכם להשגת מחיר אטרקטיבי יותר או תוספות לדירה. כמו כן, עורך הדין יבחן היבטים במיסוי המקרקעין לטובתכם וידאג לכך שתשלמו את מינימום המס הנדרש. במידה והקבלן הפר את ההסכם מולכם, אם נתגלו בעיות או ליקויים בדירה עורך הדין יוכל לעזור לכם להתמודד עם הקבלן ואף לייצג אתכם בבית המשפט במידת הצורך בתביעה נגדו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שני קישון


 


מאמרים נוספים מאת שני קישון
 
רכישת דירה מקבלן ותפקידו של עו"ד נדל"ן
21/02/13 | נדל"ן
פרויקטי מגורים קורצים ללא מעט אנשים, במיוחד זוגות צעירים שאינם מנוסים בשוק הנדל"ן. אל מול קבלן בנייה ממולח, איש מכירות ועורך דינו של הקבלן קשה מאוד עד בלתי אפשרי לעמוד על זכויותיכם שלא לדבר על הטבות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI