דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר איך להקל על פינוי דירה של קרוב משפחה שהלך לעולמו?
איך להקל על פינוי דירה של קרוב משפחה שהלך לעולמו?
אסף גורדון 21/02/13 |  צפיות: 2455

מעבר להיבט הנפשי הלא פשוט של התמודדות עם פינוי תכולת דירה של קרוב משפחה שהלך לעולמו, חשוב לשקול גם את ההיבט התפעולי. מטבע הדברים, אדם צובר במהלך חייו רכוש הכולל לא רק חפצים גדולים כגון ריהוט ומכשירי חשמל אלא גם לא מעט ביגוד, כלי בית, ניירת וכו'. לאחר שלקחתם מהדירה את החפצים החשובים לכם כמו אלבומי תמונות וחפצים בעלי ערך סנטימנטלי עדיין תישארו עם המשימה של ריקון הדירה מתכולתה.

התמודדות עם ירושת דירה על כל תכולתה

כל מי שאי פעם ניסה לפנות בכוחות עצמו דירה על כל תכולתה יודע שמדובר בתהליך ארוך ומתיש. אם הדירה נמצאת בקומה עליונה ללא מעלית, אם יש בה חפצים גדולים במיוחד או כבדים הרי שמלאכת הפינוי הופכת לקשה פי כמה וכמה. קושי נוסף הוא העובדה שעל פי חוק פחי הזבל הצמודים לבתי מגורים לא מיועדים להשלכת כמויות כה גדולות של חפצים, מכשירי חשמל וריהוט יש לפנות לאתר פסולת. הפינוי עצמו עשוי לעלות לכם לא מעט בין אם בקנסות או בעלויות לחברת פינוי אשפה. בנוסף, בדרך כלל כאשר הדירה עוברת ליורשים הם רוצים לפנותה כמה שיותר מהר כדי להשכיר או למכור את הנכס. כמובן שלא ניתן לעשות דבר עד שהדירה לא תרוקן מכל החפצים הנמצאים בה. פינוי דירה אם כך הוא לא רק מבצע לוגיסטי לא פשוט הוא גם דחוק בזמן ברוב המקרים.

פינוי דירות על ידי חברה מקצועית

הפתרון הפשוט והיעיל ביותר הוא שירות פינוי דירות מקצועי. חברות העוסקות בתחום של פינוי ירושות מגיעות אל הנכס ומפנות אותו במהירות ובקלות. הנציג של החברה מעריך אם יש חפצים בעלי ערך, במידה וכן, בהחלט ייתכן שתוכלו לקבל פינוי דירה בחינם או אפילו לקבל תשלום (!). חברת פינוי דירות מפנה את כל האשפה אל אתר פסולת חוקי כך שאין סיכוי שתקבלו קנסות מהעירייה. הדירה תפונה במהירות, בצורה יעילה ושקטה וללא נזקים לקירות, חלונות, מרצפות וכו'. חברת פינוי דירות היא הדרך הטובה ביותר לפנות תכולה של דירה מבלי להסתבך בפינוי מורכב וארוך.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף גורדון


 


מאמרים נוספים מאת אסף גורדון
 
איך להקל על פינוי דירה של קרוב משפחה שהלך לעולמו?
מעבר להיבט הנפשי הלא פשוט של התמודדות עם פינוי תכולת דירה של קרוב משפחה שהלך לעולמו, חשוב לשקול גם את ההיבט התפעולי. מטבע הדברים, אדם צובר במהלך חייו רכוש הכולל לא רק חפצים גדולים כגון ריהוט ומכשירי חשמל אלא גם לא מעט ביגוד, כלי בית, ניירת וכו'.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI