דף הבית ביטוח ביטוח - אחר כך תבחרי פוליסת ביטוח
כך תבחרי פוליסת ביטוח
moosheyoni 04/03/13 |  צפיות: 3480

אצל כל אחת ואחד מאיתנו יש המון הוצאות שוטפות בכל חודש, החיים בישראל של שנות האלפיים יקרים ממדינות מערביות אחרות אבל יש הוצאות שאנחנו פשוט חייבים אותם- ביטוח למשל. רוצים לישון בשקט? רכשו ביטוח רק בחברות טובות.

אחת לכמה חודשים מחירי הביטוח עולים ועולים אבל זאת לא גזרה משמים, קניתם רכב ואתם צריכים ביטוח? איך נמצא תעריפי ביטוח מקיף? הנה מספר דגשים על ביטוחים לרכב או בית, איך אפשר להוזיל את המחיר ואיך למצוא ביטוח מקיף לרכב השוואת מחירים בדרך הנכונה?.

הביטוח לקראת סיום? אל תחכו לרגע האחרון כדאי מאוד לבדוק את המחירים לפחות כמה ימים לפני שפוליסת הביטוח מסתיימת. ככל שתתחילו מוקדם יותר תוכלו לקבל יותר הצעות להשוות ולחסוך.

היכן לעשות ביטוח למכונית או לבית? אספו כמה הצעות מחיר מהחברות המוכרות וגם מסוכנים קטנים. במקרים רבים תופתעו לגלות פערים גדולים במחיר ותוכלו ליהנות מחיר נמוך במאות שקלים מה שכן, כדאי לקרוא את האותיות הקטנות.

סעיפי הביטוח- יש דברים שיורידו את המחיר ויחסכו לכם בסכום לא מבוטל כמה דוגמאות: כמה נוסעים יש ברכב? איזה מיגון יש לכם ברכב? אתם חייבים בפוליסה שירותי דרך? כל תוספת קטנה או גדולה כסף ולכן שקלו מה אתם באמת צריכים ומה לא.

השוואת ביטוח מקיף- שכל פוליסות הביטוח שלכם יהיו מרוכזים במקום אחד, כמו לדוגמה: ביטוח בית ביטוחים לכלי הרכב ביטוח פנסיה וכל השאר. יהיה לכם פשוט יותר להתנהל שהכל תחת קורת גג אחת בנוסף זה גם זה מוזיל את המחירים.

שוחחו ובדקו עם החברים והמשפחה, אולי לאחרונה עם עשו ביטוח בדיוק כמו שיש לכם? אולי הם ימליצו לכם על סוכן מומלץ? לא בטוח אבל לא עולה כסף לנסות. אנו חיים במדינה קטנה וכל אחד מכיר איש מקצוע כזה או אחר.

תמיד יש התלבטות באיזה ביטוח שווה לבחור, מקיף או צד ג'? מה עם מערכת שמע? כעיקרון לעשות ביטוח שיכסה כל מצב, אם זה ביטוח מכונית ואם זה בביטוח לעסק וביטוחים נוספים.

טיפ אחרון: חשוב מאוד לקבל כמה הצעות מחיר, לשים לב מה מציעים לכם בכל חברה לבוחר פוליסה שמכסה כל תרחיש ולעלות על הכביש בזהירות! מי שמשווה חוסך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 moosheyoni


 


מאמרים נוספים מאת moosheyoni
 
קורס עיסוי תמיד משתלם
מה אתם מחפשים ללמוד? על פי פרסומים שונים מחציתם של הישראלים לומדים לתואר במהלך חייהם,

למה לדאוג בגלל שפתיים?
קורה לכם לפעמים שאתם יוצאים למועדון ונדמה לכם שכולם סביבכם יפים ומטופחים הרבה יותר מכם? נכון שיש רגעים רבים בהםחשבתם

איך להסיר שומות?
משהו מציק לכם בגוף? לכל אחד {ולא משנה מאיזה מין} יש הרגשה שכל מי שמסביבנו נראים יותר מדי טוב,

רוצה שפתיים יפות?
קורה לכם לעיתים שאתם יוצאים לבלות ומרגישים שכולם יפים יותר ומושכים יותר מכם? יצא שחשבתם לעשות ניתוח אסתטי

הכל בסדר?
אפשר להצליח בלי לימודים? לפי כל אומדןכמעט למעלה מ 40% מהישראלים למדו או לומדים לתואר ראשון,

איפה לעשות?
רוצות להגשים את החלום ולהגדיל את החזה? מחפשים להראות הכי טוב שרק ניתן? הכול ניתן! היום ישנם מגוון רחב של טיפולים הכוללים

הבדלים במחירים?
אצל כל אחת ואחד מאיתנו יש לא מעט הוצאות כספיות כל שבוע, אנחנו יודעים שחיינו כאן יקרים יותר ממדינות מובילים במערב אבל,

למה אתם רוצים ללמוד?
13/03/13 | חינוך אחר
2012 אפשר לומר שלא ממש חייב תעודת בגרות מלאה בכדי לבנות לעצמו עתיד. יש מקרים בהם תעודת בגרות לא מעידה תמיד על העתיד הכלכלי והמקצועי,

מהי לימודי תזונה קלינית
מתעניינים בלימודים? לפי כל הערכותכמעט מחצית מהישראלים עושים תואר במהלך חייהם, ולכן זה לא מפתיע שכבר בשלבים הראשונים של הילדות כל הסביבה יוצרת ציפיות אשר נוגעות לתחומי עיסוקנו בעתיד.

כמה עולה שאיבה?
רוצות להגשים את החלום ולהגדיל את החזה? מדמיינים את עצמכם אחרי? זה הזמן הנכון! כיום קיימים שלל טיפולים ובניהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI