דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים טיפים לבחירת שירי חתונה
טיפים לבחירת שירי חתונה
רביב קורץ 06/03/13 |  צפיות: 2305

מכל מקום אתם שומעים על המלצות לשירי חופה - כל זוג אומר לכם מה הוא העדיף וכיצד הוא בחר את שיר החופה שלו, יש כל כך הרבה אפשרויות שאתם לגמרי טובעים בים השירים שעשויים להתאים לחופה. מצד אחד אתם רוצים שיר מקורי ומעניין, מצד שני אחד שאתם בתור זוג מתחברים אליו ויש לו ערך סנטימנטאלי עבורכם. בואו נעשה מעט סדר בבלגן, על מנת לכוון אתכם לבחירה הנכונה.

שיר שתיקחו איתכם לחיים

במהלך הערב המאושר ינוגנו שירים רבים. כמובן שחלקם הגדול נועד לאורחים, לשמחה ולאווירה. אך יש שלושה שירים, ברוב החתונות, שמציינים רגעים מיוחדים עבור הזוג המאושר, שלושה שירים שהזוג לא ישכח לעולם. מדובר בשיר הכניסה לחופה, בשיר המנוגן מיד לאחר שבירת הכוס, ובשיר בריקוד הסלואו. ניתן להסכים פה אחד כי השיר הראשון בשלישיה הוא זה אשר נחקק יותר מכל בזיכרונו של הזוג, שכן משמעותו רבה - הוא מציין את הדקות האחרונות ברווקות שאחריהן סטאטוס הזוג משתנה לנשוי.

למה אתם מתחברים יותר?

הבחירה מתנקזת לשתי אופציות: שיר ישראלי או שיר לועזי. עליכם לבחור מהו הסגנון שאתם יותר מתחברים עליו, כאשר ההמלצה היא ללכת על שיר בעברית בכניסה לחופה, אך זה פתוח לדיון. אם אכן בחרתם בשיר בעברית, חשוב לבדוק אותו ואת מילותיו, על מנת לא ליפול על שיר עם משמעות שאינה מתאימה למעמד, כמו שיר המדבר על פרידה וכדומה. סביר להניח שכולם אם לא רובם של המוזמנים מבינים עברית, ולכן החשיבות של העניין לא מעטה.

קלאסי או עכשווי?

הן בגזרת השירים הישראליים, והן בעולם השירים בלועזית, יש את אלו הקלאסיים של האומנים המוכרים והאהובים, שירים שכנראה רוב האורחים מכירים ואוהבים, ובחירה בהם היא סוג של הליכה על בטוח. מצד שני, אפשר להיות יותר יצירתיים ומקוריים, ולבחור דווקא בשיר של התקופה הנוכחית, שלאו דווקא כולם מכירים, אך הוא להיט של התקופה ועשוי לגרוף עבורכם מחמאות על הבחירה המעניינת.

חשיבה מחוץ לקופסא

אם אתם זוג מודרני ומתקדם, שמחפש את הדרך המעניינת ולא לשחות בזרם המרכזי, ישנם שירים פחות רומנטיים ויותר שמחים וקצביים מתוכם תוכלו לבחור את שיר הכניסה לחופה. יש בבחירה הזו אלמנט של סיכון, לכן חשוב לבחון את מכלול השירים בתחום הזה שהתקליטן מציע לכם, ולבחור את זה שאתם הכי מתחברים אליו, ומשוכנעים כי הוא יתאים לאירוע ולסגנון האורחים.

מספר קינוחים לסיום

אם אתם יותר מתחברים לנעימות מוזיקאליות מאשר לשירים, אל תחששו! מותר ואף יכול להיות נחמד לבחור בנעימה מרגשת ומוכרת בכניסה לחופה. זה לא משנה אם זו חתונה בטבע או חתונה באולם - שיר החופה הוא קריטי, והכי חשוב לבחור בשיר שאתם מתחברים אליו ויש לו מקום מיוחד בלבכם, שכן זהו השיר שכנראה ייחרט לכם בראש לעד. שיהיה במזל טוב!

חתונה בטבע


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רביב קורץ

צל הדומים



 


מאמרים נוספים מאת רביב קורץ
 
טיפים לבחירת שירי חתונה
איך בוחרים שיר חתונה, שילווה אותנו מרגע האירוע ולמשך כל חיינו? שיר שכל פעם שנשמע אותו ניזכר באירוע המיוחד ונחייך. בפוסט הבא תוכלו לקרוא כמה פרטים חשובים לגבי שיר החופה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI