דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים איך בוחרים דיג'יי?
איך בוחרים דיג'יי?
שאטו אירועים 11/03/13 |  צפיות: 2286

יש כל כך הרבה תקליטנים לחתונה, שכולם באמת מאוד טובים ועל כולם שמעתם המלצות נהדרות - אך בסופו של דבר צריך לבחור אדם אחד שילווה אותנו ברגע המיוחד בחיינו. מישהו שיהיה לנו איתו קליק, שיבין אותנו ואת הבקשות שלנו, ושיתרום את חלקו לאירוע המושלם. איך בוחרים את הדיג'יי הנכון עבורנו?

ראשית כל, כדאי להבין שתפקיד התקליטן בחתונה שלנו הוא משמעותי - הוא יכול לקבוע אם האירוע יהיה כישלון או הצלחה מסחררת, אם האורחים יתרגשו או יתלוננו ועוד. לכן, כדאי לקחת מספיק זמן מראש על מנת לחפש את הדיג'יי הנכון עבורנו ולא להחליט בפזיזות. בשורות הבאות אשמח לתת לכם כמה טיפים שלבטח יעזרו.

המלצות

סביר להניח שאין דרך טובה יותר לבחור בעל מקצוע מהמלצות של חברים שהשתמשו בשירותיו, הדבר נכון ביותר כאשר מדובר בבחירת דיג'יי. אם הייתם בחתונה שבה המוזיקה זרמה בהרמוניה מושלמת עם האירוע, שבה כולם נהנו מהאווירה המדהימה - כדאי שתשאלו לפרטי התקליטן שנכח שם. ואם לא, בידקו עם חברים, מכרים ומשפחה שחגגו אירוע בזמן האחרון ובקשו מהם המלצות.

אחרי שהשגתם כמה שמות גדולים בתעשייה, עירכו רשימה בצורת טבלה, כך שתוכלו להשוות ביניהם בצורה מסודרת ולא מבלבלת. מומלץ לבחור לפחות שלושה תקליטנים שנראים לכם מתאימים ולבקש מהם לראות סרטונים של חתונה שבה הם עבדו, על מנת שתוכלו להתרשם מעבודתם.

מה כדאי לשאול?

לפני שמחליטים, כדאי לערוך ראיון קצר עם התקליטנים שנבחרו ולשאול שאלות על נושאים שחשובים לכם אישית, למשל -

בידקו אם הדיג'יי ערך בעבר חתונה כמו שאתם מתכננים, האם הוא כבר עבד עם האולם שבו אתם מתכוונים להתחתן ומכיר את הצוות והמקום - כמובן שלא על זה תיפול ההחלטה, אך זה יתרון אם הוא כן היה ומכיר.

לגבי המחיר, כדאי שתבדקו אם מה שקבעתם איתו בפגישה הוא סופי ולא נקבע ע"פ זמן התקלוט, כדאי שתחתמו על הסכם מסודר שאי אפשר לשנות אותו, לכאן או לכאן - ושירשמו בו כל הדברים החשובים לכם, על מנת שלא יהיו הפתעות ברגע האמת.

ייתכן כי חלק מהשאלות יראו לכם מגוחכות ותתביישו לשאול או לבקש, אך כדאי לזכור שזו החתונה שלכם, ואין הזדמנות שניה. אתם תרצו שהיא תעבור באופן חלק, בלי עצבים ובלי שתצטרכו להטריח את עצמכם במהלכה. כמה זמן שיידרש, זה שווה את זה בהחלט. שיהיה בהצלחה!

דיג'יי


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שאטו אירועים

שאטו - כשאיכות ויוקרה נפגשים


שאטו אירועים



 


מאמרים נוספים מאת שאטו אירועים
 
איך בוחרים דיג'יי?
יש המון בעלי מקצוע מכל סוג, איך בוחרים את הדיג'יי שיהפוך את החתונה שלנו למושלמת?
יש כמה דברים שתצטרכו לבדוק.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI