דף הבית אימון אישי אימון זוגי זוגיות עם ילד ראשון
זוגיות עם ילד ראשון
דואט ייעוץ זוגי 18/03/13 |  צפיות: 2407

עד אתמול היינו שניים. דואגים אחד לשני ונהנים מאינטימיות וזמן איכות רב ביחד, ופתאום התעוררנו למציאות חדשה כשלושה אנשים בבית עם הולדת התינוק הראשון, המצריך השקעה אינסופית, כוחות נפשיים רבים, ושינוי טוטאלי של החיים לעולם ועד.

פתאום עליינו לפתח יכולות וכישורים שלא נזקקנו להם קודם לכן, ולהצליח לשלב בצורה טובה ואיכותית את כל הגורמים, שאנו יודעים שאף אחד מהם לא עומד עם פתקית החלפה או החזרה (ואולי אנחנו בכלל לא רוצים להחליף או להחזיר...).

השילוב הראוי בין זוגיות להורות

חשוב להבהיר: העובדה המשמחת שזכיתם בילד ראשון מתוק וחמוד, עם כל ההשקעה הנדרשת, אינה מחייבת שתאבדו את הקשר האינטימי והחם שפיתחתם בתקופה שלפני הולדת ילדכם הראשון. פנייה לייעוץ זוגי איכותי בדואט, למשל, לזוגות שמרגישים כי הם אובדי עצות וחסרי אונים, עשויה לפתור בקלות את הבעיה ולגלות לכם עולם נפלא שלא חלמתם שקיים.

שלא יובן לא נכון: אין ספק כי הסיטואציה החדשה משנה את כל החשיבה והתפיסה שהייתה קיימת אצלכם עד עתה. המצב הזה מצריך אימוץ גישה חדשה ושונה להסתכלות והתנהלות של החיים, אבל זה רחוק מהתחושות הקשות שחווים אלו שלא היו ערוכים דיו להולדת הבן הראשון (אצל אחרים זה יכול להופיע דווקא בילד השני), ואפשר בקלות ללמוד כיצד להתנהל בצורה נכונה, ולהרוויח מכל העולמות.

טיפול זוגי איכותי מצית את אש האהבה

סט העוצמות שמצריך הטיפול בתינוק שזה עתה נולד הוא ללא ספק רחב מאוד. הדאגה והטיפול 24 שעות ביממה, ההתעוררויות באמצע הלילה, ההוצאות הכספיות, המחוייבות הענקית. כל אלו גורמים לעיתים להזנחה של פינות בחיים שעד עתה נראו לנו מובנות מאליהן וכאלה שלא ייפגעו לעולם, גם אם לא נטפח אותן.

אחת מאותן פינות כאלה היא הזוגיות. בעוד שחלק מהזוגות מסגלים עם הזמן את יכולות ההורות ומצליחים להבין את סודות השילוב בין גידול ילד חדש לרומנטיקה בזוגיות, זוגות אחרים אינם צולחים את המשימה, מזניחים אט אט את הרומנטיקה הזוגית, ויום בהיר אחד מגלים שהיא אבדה, לגמרי.

בטיפול הזוגי המקצועי שמים דגש על הבנת הבעיות שצצו אצל הזוג מאז הולדת הילד, ולימוד סטים של כלים להתמודדות טובה עם המצב החדש, וגישור על הפערים שנפתחו. תמיד עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא! גם אם עבר לא מעט זמן ונראה לכם שאין סיכוי להחזיר את שאבד, אל תאמרו נואש! הניסיון והוותק מלמדים כי לכל זוגיות אפשר להחזיר את האש שבערה.

יעוץ זוגי בדרך לאהבה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דואט ייעוץ זוגי

דואט



 


מאמרים נוספים מאת דואט ייעוץ זוגי
 
זוגיות עם ילד ראשון
איך מתמודדים כאשר הופכים מזוג צעיר לזוג + 1? איך שומרים על האש בוערת?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI