דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים שרותי בר לאירועים – רק שתייה איכותית
שרותי בר לאירועים – רק שתייה איכותית
מיכל ז 18/03/13 |  צפיות: 2288

לפעמים אין סיבה מיוחדת למסיבה שמתכננים, חוץ מהרצון העז להפיג את השגרה. אם גם אתם החלטתם שמתחשק לכם לעשות מסיבה לחברים שלכם בלי שיש איזושהי סיבה מיוחדת, ובמקרה יש כמה מאות שאתם רוצים להזמין ועושים את המסיבה באולם או מועדון, כדאי מאוד שתמצאו שרותי בר לאירועים שיספקו לכם את השתייה הטובה ביותר ואתם גם צריכים למצוא תקליטנים איכותיים, כי השתייה והמוסיקה הם הסיבה היחידה שהחברים שלכם יהיו מוכנים לצאת מהבית ולבוא למסיבה.

למרות שהמוסיקה היא הדבר המרכזי במסיבה (הרי בלי מוסיקה המסיבה היא יותר כמו מפגש של חוג קריאת ספרים), בר אקטיבי לאירועים הוא לא פחות חשוב מהמוסיקה, כי הרבה יותר כיף לרקוד כש'תופסים ראש', ובכל פעם שיש מוסיקה שלא לטעמם של כמה מהאורחים, הם יכולים לשתות או שניתן פשוט לדרבן אותם לשתות ואז יהיו מסוגלים לרקוד לצלילי כל שיר, אפילו השירים שהם לא אוהבים.

כמארגני המסיבה, חשוב שתרקידו את כל האנשים במסיבה, כי אף אחד לא אוהב להגיע למסיבה שבה המון אנשים נעמדים בצד במקום לרקוד. מצב שכזה משפיע על איך שהמסיבה נראית בעיני מתבונן מצהד. ככל שיותר אנשים יהיו על רחבת הריקודים, המסיבה תראה מהנה יותר, אך כמו שציינו, בשביל לשמור על מצב רוח מרומם ולרקוד לפעמים צריך את עזרת האלכוהול.

אבל כמה שחשוב להשקות עם אלכוהול את החברים, חשוב גם לדאוג להוריד אותם אל הקרקע בשביל שישובו בשלום הביתה, ולכן מומלץ למצוא גם בר קפה לאירועים בכדי שתוכלו להגיש לאורחים שלכם כוס קפה לפני שהם יוצאים מהמסיבה. שימו לב בפרט לנהגים התורנים, שגם אם הם לא שתו, הם בוודאי עייפים, וכוס קפה תעיר אותם לפני הנסיעה חזרה הביתה.

בחירת שרותי בר לאירועים צריכה להיעשות לפי כמות האורחים שאתם רוצים להזמין למסיבה שאתם מפיקים וכמות השתייה ששרותי הבר מסוגלים לספק, כלומר האם ישנה מגבלה להיקף האירוע, מהבחינה של כמות האנשים. לא תמיד החברות הגדולות והותיקות יותר יכולות לספק שרותי בר לאירועים בהיקף קטן אבל גם לא תמיד החברות הקטנות מגבילות עצמן לאירועים אינטימיים.

אם כן, בר אקטיבי לאירועים הוא בעל חשיבות גבוהה לאירוע, הלא אלכוהול משפיע בצורה ישירה על ה'מוד' ומידת ההנאה של האורחים בחגיגה. אבל כדי שתהיה להם "סאטלה" טובה, השתייה חייבת להיות באיכות גבוהה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI