דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק באינטרנט כדאיות השיווק באינטרנט
כדאיות השיווק באינטרנט
מאיה ויז'ן 20/03/13 |  צפיות: 3186

כדאיות השיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט

כיום אף אחד אינו מטיל ספק בכדאיות השיווק באינטרנט. יותר ויותר עסקים עושים את כל עסקיהם דרך האינטרנט ולכל העסקים החיים מחוץ לאינטרנט, כמו חנויות, מספרות, מוסכים, מכוני ספא ובריאות, משרדי נסיעות וכיוצא באלה יש אתרי אינטרנט שאותם הם מנצלים כדי לפרסם ולשווק את עצמם. שיווק באינטרנט מגיע כיום לכל אחד ולכל מקום. אם כניסתם של הטלפונים החכמים לשוק לפני כמה שנים הפך התחום לעוד יותר משתלם והאפליקציות הרבות מוכיחות זאת בגדול.

פרסום באינטרנט

איך היו אומרים לפני שנים: הפרסום באינטרנט עולה כסף אך שווה זהב. פרסום באינטרנט ניתן לעשות בדרכים שונות והעלאת האתר שלכם לרשת היא אקט פרסומי/ שיווקי כשלעצמו. הפרסום באינטרנט נעשה כיום במנועי החיפוש השונים, ברשתות החברתיות ובאתרים שונים שתנועת הגולשים אליהם גדולה במיוחד, וישנם חברות לשיווק וקידום המתמחות בזה.

שיווק ופרסום במנועי חיפוש

מנועי החיפוש כדוגמת גוגל הם בין האתרים הנגלשים ביותר ברשת. כאשר אדם  מחפש דבר מה הוא בדרך כלל פותח את גוגל ומקליד את הדבר אותו הוא מחפש. המנוע פותח לו את דף התוצאות הראשון בקטיגוריה שהקליד, ובצד האתרים הנמצאים בדף ישנן מודעות פרסומת בתשלום שמיוחסות לאותה הגדרת חיפוש. כך ניתן לפרסם את האתר שלכם גם אם הוא אינו מופיע מעצמו בדף החיפוש הראשון.

מסעות פרסום בגוגל -PPC

פרסום בגוגל הנו כלי שיווק מאוד שימושי וזול יחסית לדרכי שיווק אחרות כמו פרסומות בטלוויזיה או מודעת פרסום בעיתון לדוגמה. המפרסם או נותן השירות משלם על הקלקה של אותו משתמש קצה, כלומר כאשר משתמש קצה מחפש שירות מסיום ומוצא את המודעה של אותו מפרסם במקום הראשון בתוצאות החיפוש, המפרסם יצטרך לשלם רק במידה והגולש מקליק על המודעה, במידה והגולש לא מקליק על המודעה, המפרסם לא משלם ובעצם נהנה מהחשיפה עצמה בלי לשלם אגורה. שיטה זה נקראת PPC  או Pay Per Click  כלומר תשלום עבור כל הקלקה.

בניית אתרים

על מנת שידעו עליכם וכדי שתוכלו לעשות פירסום ושווק באינטרנט הצעד הראשון הוא בניית אתרים . למרות שנהוג לחשוב, כי ניתן לבנות אתרים באופן חופשי ואישי בעזרת קוד פתוח או בעזרת מערכת ניהול שמאפשרת אפילו לילדים להעלות אתרים לרשת, הרי שהדרך הטובה והיעילה ביותר לבניית אתר לעסק מקצועי היא על ידי חברה לבניית אתרים מקצועית. חברה שיודעת לעשות זאת עם אנשי מקצוע מעולים, בעיצוב מרהיב ומושך ובתמיכה טכנית מלאה לאורך כל הדרך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאיה ויז'ן

מאיה ויז'ן בניית אתרי תדמית וקידום אתרים באינטרנט במחירים שפויים, אנחנו מאמינים שהחזון שלנו בונה את המציאות שלך.



 


מאמרים נוספים מאת מאיה ויז'ן
 
מייד אין צ'יינה - עיצוב הבית בעידן החדש
הטרנד החדש בעולם העיצוב פונה לכיוון מזרח והרבה אנשים נוסעים לסין כדי לייבא משם מוצרים. החסכון בעלות , המבחר הרב, והשירות המקוצעי גורם להרבה אנשים לארוז מזוודות ולטוס לסין למטרת יבוא מוצרים לביתם.

ליווי אדריכאלי לסין
כדי להתמצא בסין, יש צורך בליווי אישי ומקצועי על ידי אנשים שמכירים היטב את השוק המקומי ומכירים את הסוחרים הנכונים. בעקבות המחר הרב של החניות, יש צורך במלווה מקצועי המתמצא בשוק המקומי.

כל מה שצריך לבית: מבחר ענק של מוצרים ליבוא מסין
ישנם אלפי מוצרים שניתן לייבא מסין במחירים מאוד זולים. לסין מבחר רב של מוצרים שניתן לייבא, . סין מספקת ללקוח הישראלי מבחר ענק של מוצרים והאפשריות הינם אין סופיות.

יבוא תכולת הבית מסין - מה זה בדיוק?
רבים תוהים מה זה בדיוק תכולת בית מסין? אך זה בדיוק עובד? והאם זה משתלם? הינה פירוט קצר על מה זה בדיוק יבוא תכולת בית מסין.

יבוא תכולת בית מסין - האם זה משתלם?
השאלה העיקרית שהרבה אנשים שואלים את עצמם לגבי יבוא של מוצרים מסין, הינו האם זה ישתלם להם לעשות את המהלך הזה. הנה כמה תשובות לגבי הסוגיה הזאת.

יבוא מסין - איך עושים את זה?
ישנם הרבה שאלות לגבי אך עושים יבוא מסין, הנה כמה טיפים שיקלו עליכם בדרך ליבא תכולת בית מסין.

יבוא אישי של תכולת בית
יבוא מסין הפך בשנים האחרונות לדבר מאוד פופלארי והרבה אנשים פונים לסין לצורך יבוא ריהוט ותוכל בית.

הלבשת הבית - יבוא תכולת בית מסין
בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר האנשים שמייבים ריהוט מסין לצורך עיצוב ביתם. הטרנד החדש הזה הולך וגובר והרבה אנשים מוצאים פתרון לעיצוב פנים.

תמונות קנבס
מחפשים רעיונות למתנות למשרד או מתנות לבית? פנקו את המשפחה או החברים בתמונות קיר או ציורים על קנבס.

מסגור תמונות על בד קנבס
הקנבס מבית נור הוקם במטרה לשרת לקוחות פרטיים ולאפשר הדפסה על קנבס של כל תמונות המשפחה או תמונות אישיות אשר צולמו וראויים להגדלה.עיצוב והדפסה תמונות מרהיבות ואיכותיות על קנבס
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI