דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואה און ליין
הלוואה און ליין
אבי 24/03/13 |  צפיות: 2890

לקחת הלוואה זה מעולם לא היה דבר שאהבתי לעשות, אך יחד עם זאת, לעיתים היה, ועדיין יש לי, צורך בכך. לא פעם יצא לי ללכת לבנק שלי כדי לקחת הלוואות שונות עבור אירועים משפחתיים שארגנתי ורציתי להפיק, ובפעמים אחרות לקחתי הלוואה כזו או אחרת כדי להחליף את המכונית שהייתה לי. מה שהיה משותף לכל אותן ההלוואות שלקחתי בעבר הייתה העובדה שתמיד הכול היה מאוד מסורבל ומורכב, כי זה התחיל בללכת לבנק שלי אבל זה נגמר רק אחרי שהבנתי ערבים, ביטחונות ואחרי שהייתי צריכה להסביר מאוד לעומק למה וכמה כסף בדיוק אני רוצה. אחד מהדברים העיקריים שזכורים לי מתקופת ההלוואות הזו, זו התחושה של חוסר הפרטיות, כי איך אפשר לשמור על פרטיות אם תמיד צריך להחתים ערבים על כך שרוצים לקחת הלוואה כזו או אחרת? כל הדברים הללו השתנו ברגע שבו נכנסו לחיים שלנו ההלוואות און ליין שאפשר לקחת תוך דקות ספורות, והאמת היא, שכבר מההלוואה הראשונה שלקחתי בצורה כזאת ידעתי שזה טוב לי.

הלוואה שנוח לקחת

הלוואה און ליין היא הלוואה שלא צריך עבורה ערבים וגם לא צריך להראות ביטחונות שונים, ולמען האמת, רק צריך חיבור לאינטרנט כדי לקחת הלוואה שכזאת. ממה שקראתי על סוג זה של הלוואות,  גיליתי שמדובר על הלוואות שמיועדות ללקוחות פרטיים ולא ללקוחות עסקיים, ואחרי הפעם הראשונה שבה לקחתי הלוואה כזאת, ידעתי שכבר לא אחזור לקחת הלוואה באופן פיזי מסניף הבנק שלי. הלוואה און ליין היא הפתרון הנוח ביותר והטוב ביותר, ולכן זה כלל לא מפתיע שבמרוצת השנים יש יותר ויותר אנשים שלקוחים הלוואות כאלה. הסכומים של ההלוואות הללו הם לא סכומים גבוהים מאוד כמו הסכומים של הלוואת המשכנתא, אך במקרה האישי שלי, לעיתים כל מה שאני צריכה זו עזרה נקודתית של 40,000 שקלים. ההלוואות שאפשר לקחת און ליין הן כאלה שמגיעות עד לגובה של 100,000 שקלים, כך שכל אחד יכול לבחור את הסכום שמתאים לו לקחת בתור הלוואה כזו. עוד דבר מאוד חיובי שקורה עם ההלוואות הללו, זו העובדה שהכסף מועבר הרבה יותר מהר מאשר פעם לחשבון, כך שתוך זמן מאוד קצר מהרגע שבו אני לוקחת את ההלוואה אני מייד יכולה להתחיל ליהנות ממנה.

מקורות המימון השונים

לקחת הלוואה און ליין זה לא תמיד אומר שצריך לקחת הלוואה רק מהבנק, כי בימינו יש עוד גורמים ועוד גופים שיכולים לתת הלוואה. ראשית, לצד הבנקים קיימות חברות כרטיסי האשראי, כך שבפירוש אפשר לפנות אל כל אחת מהן ולראות מה התנאים שהיא מציעה על אותו סכום של הלוואה, ושנית, קיימות גם חברות פרטיות שיכולות לתת את ההלוואות השונות. מבחינתי הסוד למציאת ההלוואה המוצלחת באמת הוא להשוות, ולמרות שזה עלול לגזול לא מעט זמן, אני עדיין חושבת שכדאי לעשות את זה. הניסיון שלי מוכיח ומלמד אותי שרק כאשר אני לוקחת הלוואה שבאמת קראתי לגביה את כל התנאים, אני באמת יכולה להיות רגועה שיש לי את היכולת להחזיר אותה, ולכן אני ממליצה לכולם להשקיע בקריאת התנאים של כל הלוואה שלוקחים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI